חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזנת תכנים לאתר וורדפרס

יש לכם אתר אינטרנט או שאתם בונים אתר חדש? התוכן שיהיה באתר חשוב מאוד לכל מי שיכנס אליו מצד אחד, תוכן מעניין איכותי ורלוונטי ישאיר את הגולשים יותר זמן באתר ואולי יהפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים, מצד שני הוא גם חשוב מבחינת הקידום האורגני שלכם בגוגל, כדי שאותם גולשים יוכלו מלכתחילה להגיע לאתר שלכם.. אז איך עושים הזנת תוכן לאתר אינטרנט על בסיס וורדפרס?

לפני הכל, חשוב לזכור שהזנת תכנים על בסיס קבוע מגדילה את איכות האתר שלכם בגוגל אשר קורא את האתר שלכם מפעם לפעם ורואה שאתם מעלים תוכן חדש כלומר מידע חדש כל פרק זמן, מומלץ לשמור על פרקי זמן קבועים ולהעלות תוכן בזמנים שהחלטתם עליהם מראש.

הזנת תוכן לאתר אינטרנט על ידי ביטויי מפתח לקידום

בשלב הראשון כשניגשים להכין תוכן ומחליטים באיזה נושא יהיה התוכן שלנו, חשוב לבדוק מה כבר עכשיו אנשים מחפשים, בעצם ככה אנחנו נבין מה הצורך הקיים בהתאם לשירות אותו אנחנו מציעים
ונתאים את העמוד הרלוונטי של האתר שלנו בצורה כזו שכאשר אנשים שיחפשו ביטוי או מילת מפתח מסויימת, בסופו של דבר אחרי תהליך קידום אורגני איכותי, יקבלו בתוצאות את הדף שלנו.

בין אם אתם בונים דף מוצר או דף בלוג (ועל מה זה כל אחד ומה ההבדלים בינהם תוכלו לקרוא באחת הכתבות הבאות שלנו), חשוב להגדיר מה הוא ביטוי המפתח למיקוד, כלומר מה המילה או הביטוי המרכזי בכתבה – אותו ביטוי שאנשים מחפשים בגוגל ויחבר את החיפוש שלהם אל הדף שלכם, על ידי הצגתו בתוצאות החיפוש.

את ביטוי המפתח נגדיר ככותרת הראשית של העמוד, מה שנקרא בשפה מקצועית – H1, בכל עמוד יכולה להיות רק כותרת אחת המוגדרת כH1.
ביטויים נוספים או מילים נוספות שנרצה לקדם מעבר לכותרת הראשית יוגדרו בדף כH2- וכ-H3 כלומר כותרות משנה ברמה 2 ורמה 3 בהתאם לחשיבות שלהן בתוך הטקסט, גם את ביטוי המפתח הראשי שלנו נוכל לשים בחלק מכותרות רמה 2 או 3, אבל לא יותר מידי, שלא יראה כאילו אנחנו מתאמצים מידי, מבחינת גוגל, כל הרעיון הוא שהדף יהיה טבעי ככל הניתן

גם בתוך הטקסט נכניס את הביטוי הראשי ואת ביטויי המשנה אותם אנחנו רוצים לקדם, בצורה שתהיה הגיונית תחבירית וטבעית כמה שניתן.

הזנת תוכן לאתר אינטרנט

עכשיו כשהתוכן שלנו מוכן נתחיל להכניס אותו לאתר, בכתבה זו נתמקד בהזנת תוכן לאתר  וורדפרס, כאשר אין צורך בשימוש באלמנטור.

שלב ראשון לפני הזנת התכנים עצמם, מכניסים כותרת ראשית, היא הH1 שלנו
הזנת תוכן לאתר אינטרנט

את התוכן עצמו נכניס כאן:

כותרת משנה

אם אנחנו רוצים להגדיר כותרת ככותרת ברמה 2 או 3, נסמן את השורה הרלוונטית ונגדיר בצורה הבאה:

הגדרת כותרת משנה

לאחר שהכנסנו את כל הטקסט שלנו, נעבור להתאמת הדף לקידום אורגני באמצעות ה-YOAST SEO:
SEO

נגדיר את ביטוי המפתח למיקוד – יהיה כמו הכותרת הראשית שלנו.
נשים לב שליד לשונית הSEO  יש סמיילי, שיכול להיות בצבע אדום, כתום או ירוק.
המצב האופטימלי הוא סמיילי ירוק , זה אומר שהדף שלנו מוגדר וערוך בצורה הטובה ביותר מבחינת הקידום האורגני של גוגל, בהמשך, נראה כיצד אנחנו יודעים מה עלינו לשפר ומה כבר עשינו טוב.
במאמר הזה נתמקד רק בלשונית הSEO.

איך מציגים נכון את הדף שלכם לגוגל:

תצוגה מקדימה בגוגל

יש לנו 2 אפשרויות של תצוגה מקדימה, מובייל ודסקטופ, כך נראה איך יעלה הדף שלנו בתוצאות החיפוש של גוגל.
התצוגה מורכבת מהחלקים הבאים:
כותרת SEO, תוכלו להשתמש בהזמנה האוטומטית של המערבת (כאשר בוחרים "כותרת" המערכת תעתיק ותזין אוטומטית את הכותרת הראשית של הדף, הH1 שלנו..) אפשר להשתמש בטקסט חופשי או בעוד הצעות אוטומטיות.
במקרה הזה השתמשנו בהזנת הכותרת באופן אוטומטי, הוספנו ידנית את המילים "על בסיס אתר וורדפרס ולאחר מכן שם האתר.
את התוצאה ניצן לראות בתצוגה בשורה הצבועה בכחול.
חשוב לשים לב למד הנמצא מתחת לסעיף כותרת SEO  – כאן הוא ירוק, זה אומר שהכותרת הינה באורך מספק, אם הכותרת תהיה קצרה מידי המד יהיה כתום, אם הכותרת תהיה ארוכה מידי הוא יהיה אדום.
כותרת SEO

בשלב הבא יש לנו "סלאג"

סלאג

מה שיופיע בסלאג בעצם יגדיר לנו את הסיומת של ה-URL  של הדף (ניתן לראות את ה-URL  בתחילת עמוד העריכה שלנו ממש מתחת לכותרת הראשית.
קישור

שימור לב שאם הקישורים שלכם באתר הם בשפה האנגלית חשוב מאוד שהקישור הזה גם כן יהיה באנגלית, לוקחים את הכותרת הראשים, מתרגמים אותה עם מילון גוגל – אפשר לערוך ידנית במידה והתרגום לא הכי הגיוני ואז משנים את הקישור ע"י לחיצה על עריכה

לאחר מכן נגיע לתיאור מטא:

תיאור מטא

בוא נתאר מעט על מה בעצם הדף שלנו מדבר, חשוב להתחיל את התיאור בביטוי המפתח המרכזי שלנו לקידום שהוא בעצם הכותרת הראשית של הדף, התיאור הזה הוא התיאור שיופיע בתוצאות החיפוש של גוגל שאותו נוכל לבדוק בתצוגה שראינו קצת למעלה..
גם כאן יש מד שמראה האם אורך הטקסט מספק או לא, ירוק – מספק, כתום – קצר מידי או ארוך מידי.

ניתוח SEO:
אוקי אז הגענו עד לכאן, בואו נראה מה עשינו טוב ומה צריך לשפר, השלב הבא בדף העריכה נקרא ניתוח  SEO והוא נראה כך-
ניתוח SEO

נתמקד בתוצאות הניתוח, הבעיות מסומנות לנו בנקודות אדומות, בואו נבחן את הדוגמא הנ"ל
2 הנקודות הראשונות מדברות על קישורים פנימיים וחיצוניים, בקצרה על כך, קישור פנימי הוא קישור מתוך הטקסט שמוביל לדף אחר באתר שלכם, לדוגמא יש לנו באתר דף שמדבר על שיווק אורגני, את צמד המילים האלו אני אהפוך לקישור אל הדף הזה באתר שלנו, כמובן בתנאי שהוא רלוונטי והגיוני לטקסט.
קישור חיצוני הוא קישור לאתר אחר, תוכלו להגיע לתוצאת SEO  עם סמיילי ירוק גם בלי להכניס קישור לאתר אחר, אבל זה יכול לעזור.
שימו לב שכל קישור במיוחד קישור לאתר אחר חשוב להגדיר שיפתח בכרטיסיה נפרדת, כדי שמי שגולש וקורא את הדף שלכם, לא יועבר לדף אחר.
מסמנים את הטקסט שרוצים להפוך לקישור, לוחצים על האייקון המסומן בחץ בדוגמא, במידה ומדובר בקישור לדף באתר שלכם, אפשר להקליד את שם הדף ולבחור מתוך הרשימה, אחרת יש להכניס את הקישור של הדף הרלוונטי
קישור

הגדרת פתיחת הקישור בדף אחר תעשה ע"י לחיצה על גלגל השיניים ובחלון שנפתח תהיה האפשרות הבאה:
טאב חדש

יש לסמן V  בצ'ק בוקס.

לאחר שהגדרנו את הקישורים הם יעבור להיות בנקודות הירוקות.
ככה ממשיכים לעבור על כל תוצאות הניתוח, כאלו שהם אדומות רצוי מאוד לתקן, לרוב נקבל ציון כללי טוב לדף אם נשאר לא יותר מנקודה אדומה או שתיים.
נקודות כתומות – אפשר לחיות איתן אבל במידת האפשר, מומלץ לשפר גם, לא הייתי מתעכב יותר מידי.
נקודות ירוקות – כל הכבוד, הנושא תקין!

תמונות:

תמונות הוא נושא חשוב מאוד, בעיקר התמונה הראשית של הדף, תמונה זו תופיע גם בתצוגה המקדימה של הדף בתוצאות החיפוש של גוגל כמו שראינו קודם.

את התמונה הראשית נכניס באזור הזה:
תמונה ראשית

נקפיד בבחירת התמונה להכניס "טקסט אלטרנטיבי"
זהו טקסט חשוב מכמה סיבות, אך עליו נפרש במאמר אחר, הקפידו שהטקסט האלטרנטיבי יחיל לפחות חלק מהמילים שמופיעות בביטוי המפתח שלכם, או בביטויי המשנה, שהוא יתאר את מה שרואים בתמונה מצד אחד ומצד שני יהיה קשור לנושא הדף.

טקסט אלטרנטיבי

קטגוריות:
במידה ואתם משתמשים בקטגוריות באתר שלכם, רלוונטי בעיקר לאתרי מסחר אבל לא רק, חשוב לסמן את הדף שלכם בקטגוריה המתאימה:
קטגוריות

אחרי שהגדרנו את הכל כמו שצריך, ניתוח הSEO שלנו אמור להיות עם סמיילי בצבע ירוק:

הזנת תכנית באתר - תקין

הזנת תכנית לאתר - תקין

זה אומר שאנחנו מוכנים ואפשר לפרסם את הדף.
טיפ קטן, מומלץ לשלוח את הדף לסריקה ב-Google search console ככה הוא ייסרק מהר יותר ויעלה מהר יותר לתוצאות החיפוש.

שיהיה בהצלחה

שלכם באהבה

צוות STRA

האתר החדש שלנו בבנייה, סליחה על אי-הנוחות.

חלק מהדברים באתר עדיין לא מושלמים אבל תצפו להפתעות בהמשך :)

מחכים לכם!