פרסום בגוגל -
(קידום ממומן בגוגל)
דף הבית » פרסום בגוגל
פרסום בגוגל (קידום ממומן בגוגל) – גוגל אדס הוא ערוץ חובה למותגים שרוצים לקבל לקוחות חדשים.
הידעת? גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, את המותג שלהם כמעט כל אחד מכיר.
גוגל היום נחשבת לענקית טכנולוגיה ומחזיקה במאגר הנתונים הגדול בעולם על התנהגות משתמשים ובזכות זאת היא מצליחה לצפות התנהגות עתידית של פרטיים ומגמות בשוק העולמי והמקומי.
הייחודיות של גוגל על פני המתחרים היא המיקוד במשתמש ולא בלקוח שמשלם.
בעוד שרוב החברות מגדירות את מי שמשלם כלקוח, גוגל מגדירים את המשתמש כלקוח. משמע, מי שחיפש במנוע החיפוש או השתמש באפליקציות השונות הוא הלקוח שלהם והמיקוד הוא שללקוח תהיה חווית משתמש הכי איכותית שרק אפשר. זה גם המדד העיקרי שבגללו גוגל כל כך הצליחה בשונה מהמתחרים שלה.
בזכות הגישה השונה שלהם, בעלי עסקים רבים רוצים לפרסם בפלטפורמה הנפלא ומבינים את הכוח הטמון בה.
כדי לבדוק אם העסק שלנו מתאים לקידום ממומן בגוגל הדבר הראשון שאנחנו צרכים לעשות הוא להבין אם יש ביקוש לשירות/למוצר שאנחנו מציעים.
את בדיקת הביקושים עושים באמצעות מחקר מילות מפתח – מחקר שנעשה באמצעות כלים טכנולוגיים ונותן לנו נתון של כמה חיפושים יש לכל מונח חיפוש בחודש, מה העלות לקליק וכמה קשה יהיה להתברג בעמוד.
במידה וגילנו שאין מספיק ביקושים – אנשים לא מחפשים את השירותים/המוצרים שאנחנו מציעים, כנראה שיהיה לנו עדיף לפנות לרשתות החברתיות כדי לחשוף אותם לשירות שלנו זה נקרא "יצירת צורך שיווקי",
במידה וגילנו שיש מספיק ביקושים – מקומנו בפרסום ממומן בגוגל. בוצע ותוכל להביא לנו לקוחות שבהכרח יזמו חיפוש והתעניינו במה שיש לנו להציע.
יש בגדול 2 אפשרויות שיווק עיקריות בגוגל, קידום אורגני או קידום ממומן:
קידום אורגני בגוגל – שיווק אורגני מדובר על ההופעה של האתר שלנו במקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל ללא עלות לקליק. החיסרון העיקרי בו הוא שזה לוקח לא מעט זמן, לפחות 6 חודשים, לראות תוצאות ראשוניות, ושלא ניתן לסנן מיקום גאוגרפי, כל אדם שיכנס ייחשף לאתר גם אם הוא לא יכול להיות לקוח פוטנציאלי.
מנגד יש אפשרות יותר מהירה שבדרך כלל עוזרת לנו לבצע סוג של היתכנות עסקית לפרסום והיא עובדת עם מדד של החזר השקעה והיא כמובן השיווק הממומן.
שיווק ממומן בגוגל – מתאפיין בתוצאות מהירות מאוד ומביא בדרך כלל לידים מאוד איכותיים הכוללים פילוח גאוגרפי והתאמה מדויקת של ביקוש לצורך, מתבצעת חלוקה לפי זמנים במקומות הראשונים בהתאם להשקעה, איכות האתר והביד שנבחר לכל מונח, אי אפשר להיות כל הזמן ראשונים בגוגל, אבל אם עושים עבודה חכמה ונכונה אפשר להיות חלק גדול מהזמן במקום הראשון ובעלויות אטרקטיביות.
יש מגוון שיטות פרסום וטקטיקות לגוגל ממומן וצריכים לדעת להתאים את הטקטיקה המדויקת לעסק שלכם, את זה נוכל לדעת רק לאחר איפיון מדויק.
קידום ממומן בגוגל
חינם
- 0
צפו בהדרכות שלנו ובצעו בכוחות עצמכם.
למי המסלול מיועד? לכל מי שמעוניין לבצע פעולות בכוחות עצמו בתחום השיווק.
שירות דיגיטל
- 1,750
שירות אישי ע”י מומחה שיווק
לתוצאות מעולות.
למי המסלול מיועד? עסק פיזי, חנות, עסק מתפתח עם תקציב נמוך, בינוני.
שירות אישי
- 3,000
שירות מקוון עם תוצאות מצויינות.
למי המסלול מיועד? לעסקים חדשים או קטנים שרוצים לקבל את הטוב ביותר מבלי לשלם על השירות.
ארגונים ומוסדות
- דברו איתנו
השירות הטוב ביותר שאפשר לקבל מחברת דיגיטל הכולל מומחה שיווק בליווי אישי עם מענה מיידי וללא מגבלת זמן. למי המסלול מיועד? מוסדות, ארגונים, חברות גדולות או משקיעים בעלי תקציב גבוה.
מתחילת העבודה ועד סופה זכיתי ליחס אדיב, נעים, סבלני ותומך והכל נעשה בצורה מקצועית, מהירה ומסודרת.
האתר יצא פצצה ואני לא מפסיקה לקבל עליו מחמאות.
אז תודה רבה לכם חברים ואני בטוחה שנעבוד יחד בהמשך בקידום האתר.
דיאנה בן מאיר.
הוא היה מאוד מקצועי, אדיב וסבלני.
הוא נתן מעצמו גם מעבר לשעות הפעילות ומה שסגרנו ביננו ושולם.
הוא מה שנקרא יצא צדיק. אני ממש ממליצה עליו!
בסטרא מצאתי את מה שחיפשתי- צוות שאכפת לו ומלווה אותי בכל ההיבטים- עידן שמייעץ ומתכנן אסטרטגיה וזמין עבורי לכל שאלה או קושי. מעיין, דונאל וליאן שכל אחד בתחומו דואגים לי שאגיע לקהל היעד הרצוי, לחדד את הקמפיין ולבדוק מה עובד יותר טוב ומה לשנות, חשיבה יצירתית איך להגיע לעוד פלטפורמות ובניה מחדש של האתר עם המון סבלנות הקשבה ונגישות. חבר׳ה מאוד מקצועיים ולפני הכל בני אדם!! מרגישה רצון אמיתי לעזור לי להצליח ורואה תוצאות! ממליצה בחום!!
אעדכן בהמשך לגביי התוצאות אבל חשוב לי מעכשיו שאם אתה מחפשים מישהו שילך אתכם יד ביד, זו הכתובת 🙂
אני בעלת סטודיו לעיצוב ואדריכלות כבר כמעט 20 שנה בחרתי לעבור תהליך עיסקי כדי לרענן ולראות את העסק מזויות חדשות.
עידן מקצועי, מאד עניני וממש פיקס אותי בהתנהלות הסטודיו, תודה ענקית על כל התהליך כיף לעבוד עם מקצוענים❤️
בניית אתר ברמה הגבוהה שיש עם התאמת צרכים לעסק שלי.
ממליץ מאוד.
בנו לי תכנית שיווק עם צאט בוט שמסנן לי את הלידים באופן אוטומטי.
הלידים מגיעים חמים ורלוונטיים. שירות מצויין וסבלני ממליץ מאוד.
עבדנו יחד על פרויקט של צ'אט בוט לעסק.
נותן פתרון מלא לפניות לקוחות באופן אוטומטי, מקל על העבודה וחוסך בעובדים.
ממליץ בחום לכולם, שירות אישי וליווי לאורך כל הדרך ובאופן אישי על עידן מנהל העסק, בנאדם מאוד חרוץ וישר שמאמין במה שהוא עושה והולך עם הדרך שלו עד הסוף,
5 כוכבים ! תודה רבה.
מהשיחה הראשונה הבנתי את הראש, הרגשתי שהתקשורת בינינו פתוחה וכשיש תקשורת טובה (כי אנחנו קודם כל בני אדם) הפעילות השוטפת ממריאה לשחקים!
תודה תודה תודה.
אין ספק שהשינוי בעסק מורגש! ממליץ החום להעזר בשירותים שלהם 🤩
תודה רבה
עידן הוא בחור מוכשר שקודם כל ולפני הכל יש לו נשמה.
ובבחירות שלי אני תמיד מעדיף קודם כל לעבוד עם אנשים שכאלה.
זה תנאי סף.
מעבר לכך בנאדם מוכשר עם יכולות וראיה מאד מעניינת שווה לפחות פגישה.
הייתי ממליץ עליו מאוד!
טקטיקות לפרסום ממומן בגוגל:
יש המון אפשרויות לפרסום ממומן בגוגל, סוגי התאמות, ריטרגטינג, מודעות דיספליי, משפכים מורכבים, חיוג מחוץ למודעה, שילוב ביוטיוב, הגעה דרך גוגל מיי ביזנס, או דרך המפות, יש קמפיינים של קניות עם הבלטה מיוחדת, אפשרויות של סכמות כוכבים ומה לא, זה באמת עולם אינסופי, אנחנו צריכים ליצור טקטיקה שתיגע בדיוק בצורך של הלקוחות שלכם. כמה דוגמאות לכלים שאנחנו אוהבים להשתמש בהם:
סוגי התאמה – ישנה התאמה רחבה, התאמה לביטוי, התאמה מדויקת או הכללת מילות מפתח שליליות. באמצעות הכלי הזה נוכל להגיע בדיוק ללידים הרלוונטיים.
לכל אחת מהאפשרויות ישנה אסטרטגיה שונה, וצריכים להבין בדיוק איך לעבוד עם כל אפשרות, שכן ההתאמה הרחבה היא הכי איכותית אבל היא תהליך שיכול לקחת המון זמן, לעומת התאמה מדויקת שהיא מידית אבל בדרך יכול להיות שאתם מפספסים מלא לקוחות שלא רשמו בדיוק את המונח שלכם.
דוגמא לעבודה נכונה עם הכלי: אנחנו בעלים של מרפאת שיניים ואנחנו רוצים לקדם אותה בגוגל ממומן, ההיגיון אומר שכל המונחים שקשורים לרפואת שיניים בהכללה רחבה יכולים להתאים, אבל כשאנחנו עובדים על הקמפיין אנחנו מגלים שיש מונחים שהם לא רלוונטים אלינו והם סתם מבזבזים לנו את התקציב, לדוגמא: טיפול שיניים בזול, או טיפול שיניים למבוטחי כללית/מכבי.
הרבה אנשים מקליקים על המודעות האלה אבל הם נכנסים לעמוד ומבינים שזה לא עבורם, במקרה כזה אנחנו חייבים להכניס מונחים לרשימת חוסר הכללה ולהשאיר רק את המונחים שבאמת גורמים לאנשים להשאיר פרטים וליצור הזמנות.
וזה נכון תמיד בכל תחום יש מונחי כסף ומונחים לא רלוונטיים שסתם מבזבזים לנו תקציב, חייבים לוודא שאנחנו מגיעים למונחים הנכונים.
ריטרגטינג – מתעניין ביקר באתר אבל לא רכש, נוותר עליו?
ברור שלא. הרבה פעמים אנשים לא מבצעים פעולה בכניסה הראשונה או שסתם הילד התחיל לבכות והמתעניין עצר באמצע, אבל העובדה שהוא ביקר באתר אומרת שהוא הביע עניין. אנחנו נקפיץ לו מודעות היזכרות בכל מקום רלוונטי ברשת כדי שיכנס ויסיים את ההזמנה, המודעות יופיעו באתרים אחרים, ביוטיוב, בג'ימייל, ובכל הכלים של גוגל.
*יש אפשרות גם לסינון אנשים שעשו פעולה מסוימת או זמן ביקור מסוים בתוך האתר.
מודעות חיוג בתך או מחוץ לאתר – אפשר להכניס תוסף או פופאפ בתוך האתר שיעודד את האנשים לחייג אלינו ואנחנו גם יכולים להציג את התוסף מחוץ לאתר באמצעות סייטלינק כדי שיוכלו לחייג במהירות. קמפיין כזה מתאים מאוד ללקוחות שנותנים מענה מידי או מספקים שירותי חירום מהירים, לדוגמא רופא עד הבית בכל שעות היממה.
גוגל מיי ביזנס או מפות – הרבה לקוחות מחפשים עסקים פיזיים במפות, ובכלל, תמיד כשאתם מקבלים המלצה או רוצים לבצע רכישה מעסק מסוים אתם מחפשים את שם המותג בגוגל, ככה שחשוב לשמור על נראות מרשימה ולתת דרכי גישה מהירים ואיכותיים ללקוחות שמחפשים את המותג שלנו או השירות שלנו בקרבת מקום.
קמפיין שופינג – מכירים את זה שאתם מחפשים בגוגל מוצר מסויים ויש לך בר גלילה עליון עם תמונות מוצרים ומחירים? אז תדעו שהוא גורף בפועל מעל ל- 75% מההזמנות המבוצעות לאותו מוצר, ככה שאם יש לכם מוצר פיזי ממש מומלץ להיות שם. עם תכנון נכון ותמונות מושכות ניתן להביא אחלה של תוצאות.
מודעות B2B – כן אפשר לסנן את הלקוחות שלכם ולפנות רק ללקוחות פרטיים או רק ללקוחות עסקיים, עובד ממש בקלות ועוזר לסנן בקלות וביעילות קהל עסקי איכותי עם שילוב של מונח מפתח מתאים.
יש עוד המון סוגי קמפיינים כאשר עושים קידום ממומן בגוגל (פרסום ממומן בגוגל) , טקטיקות ואינסוף עבודה טכנית שאפשר לעשות כדי להגיע לנתונים טובים יותר.
האופטימיזציה והעבודה על הקמפיינים חייבת לעשות לעיתים תכופות בחלק גדולות מהמקרים אפילו ברמה היומיומית, זה לא שגר ושכח!
מתחילים מאפיון מדויק, עוברים להקמה ולאחר מכן מבצעים אופטימיזציה יומית.
6 יתרונות של קידום ממומן בגוגל
- למי שרוצה להביא עוד לקוחות לעסק
- למי שרוצה למנף תוכן קיים
- למי שרוצה להגדיל את המותג והנוכחות הדיגיטלית
- לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים
- למי שרוצה תנועה איכותית לאתר
שאלות ששואלים אותנו הרבה על פרסום ממומן בגוגל:
קידום ממומן בגוגל יכול להתחלק לשניים במידה ואתם לוקחים איש מקצוע שינהל לכם את הקמפיינים בצורה מקצועית ויעילה. החלק הזה של התשלום ייקבע בהתאם להיקף העבודה, רמת איש המקצוע והעלות שעליה תסגרו בינכם, הסכום יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים (תלוי גם בתקציב שאותו תשקיעו ישירות בגוגל).
וזה הוא גם החלק השני, לגוגל משלמים על פרסום המודעות – כמה שתחליטו להשקיע ככה תשלמו. בדרך כלל, ככל שתשקיעו יותר, כך תקבלו יותר תנועה לאתר שלכם.
מומלץ להשקיע לפחות 1,000 ₪ בחודש אך בשביל תוצאות טובות יותר רצוי לא לרדת מ 2,000 ₪ בחודש.
התעריפים של גוגל משתנים בין היתר לפי תחום או לפי הביטויים שתבקשו לקדם. ביטויים פופולאריים יותר יעלו לנו יותר ולהפך.
קידום ממומן בגוגל הוא בעצם תהליך פרסום מודעות שעבורו אנחנו משלמים לגוגל אשר תציג את המודעות שלנו בעיקר בשני מקומות: האחד הוא מנוע החיפוש והשני הוא במגוון אתרי אינטרנט שונים.
כנקודת מוצא, כשמפרסמים בגוגל יש צורך לבחור כמה מילות וביטויי מפתח שאותם אמורים לחפש הלקוחות הפוטנציאליים שלכם במטרה למצוא את מה שאתם מציעים, מוצר או שירות.
עם המילים והביטויים האלו ניצור מודעה שתופיע בתוצאות החיפוש למי שיחפש אותם.
באתרי אינטרנט יופיעו לרוב פרסומות בצורת באנרים בגדלים שונים כאשר גוגל תשתדל להציג מודעות כמה שיותר רלוונטיות של התחום שלכם לגולש.
גוגל קובעת את התעריפים שלה לפי מספר פרמטרים כגון מדד איכות המודעה, נפח החיפושים וכו'.
השיטה העיקרית של תשלום על פרסום ממומן בגוגל הוא על כל הקלקה על המודעה שלכם, כלומר, כשהמודעה שלכם הופיעה לגולש, במידה והוא לחץ עליה – שילמתם, לא לחץ עליה – לא שילמתם.
ככל שבחרתם לקדם מודעה עם ביטוי נפוץ יותר, כך המחיר להקלקה יעלה ולהפך, ככל שהמודעה שלכם תיהיה איכותית ורלוונטית יותר זה יכול להוזיל את המחיר.
רוצה לקדם את העסק שלך ולא בטוח איך? הצוות של STRA מוכנים איתך לכל אתגר! מלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם
תהליך פרסום ממומן בגוגל
"קיבלנו כלים טכנולוגים שבקלות וביעילות משפרים את המענה והשירות ללקוח"
"הצוות לקח כל רעיון שלי ושיפרו אותו. הייתה לי עבודה מדהימה, הם סבלניים ואכפתיים עם הראש הכי מטורף שיש"
"החבר'ה האלה שנקראים סטרא, הם שונים בנוף הרגיל ממה שאני הכרתי ב-20 שנה שאני במקצוע שלי ויש לי הסמכה של מקדם אתרים בתחום"
"פניתי לSTRA כדי לבנות אתר ולבנות אסטרטגיה שיווקית, קבלתי את שני הדברים האלה. עידן והצוות שלו מקצועיים, אדיבים ומנומסים, היה תענוג לעבוד איתם. "
"התוצאה הסופית היא פוקוס גדול יותר שהוביל להכנסות גדולות יותר לחברה"
"צוות שלם מלא מלא בידע וניסיון, הוסיפו לי פיצ'רים ותוספות לאתר למרות שזה לא היה חלק מההסכם, אבל הם ראו שיש צורך ועל כך אני מאוד מוקיר תודה"
"ככול שהתקדמנו בפגישות העסקיות התחלתי לראות תוצאות, גם בכמות הלקוחות, גם צורת המחשבה וההתנהלות בעסק"
"פתחתי סטודיו חדש ובתוך חודשיים הגדלתי את הלקוחות שלי מ 20 ל 65 לקוחות משלמים"