ניהול קהילות
ניהול קהילות
הרבה בעלי עסקים טוענים שלקוחות שהגיעו דרך המלצה "מפה לאוזן" הם הלקוחות הכי טובים, אבל הם מתקשים להגיע לכמות רצינית של לקוחות, וגם אם מצליחים זה תהליך שיכול לקחת שנים.
מצד שני נמצא השיווק הדיגיטלי, שמגיע להמון אנשים, במהירות רבה ובקלות, אבל, האמינות שלו נחשבת לנמוכה באופן יחסי לעומת המלצה מאדם שאתם בוטחים בו.
אז מה אם הייתם יכולים ליהנות מהיתרונות של שני העולמות?
כן יש אפשרות כזאת, זה נקרא קהילות דיגיטליות.
תחשבו שהייתה לכם קבוצה בדיגיטל, נגיד בפייסבוק, שהיו בה המון אנשים עם מכנה משותף כמו שיש ללקוחות שלכם וכל פעם שמישהו היה מחפש את השירות שלכם, המון חברי קהילה היו ממליצים דווקא עליכם ועל השירות שאתם מציעים…
יכלתם ליהנות גם ממימד ההמלצה האישית וגם להגיע להמון אנשים במקביל.
תרשו לי לתת לכם דוגמא על העסק שלי:
אני עושה שיווק דיגיטלי לעסקים, אז פתחתי קהילה בפייסבוק של בעלי עסקים שמשתפים ומתפתחים ביחד, הקהילה מדברת על הרבה נושאים שקשורים לעסקים אבל לאו דווקא על שיווק דיגיטלי.
עולות בקהילה הרבה סוגיות מעניינות ואנשים נהנים להשתתף בדיונים, להכיר בעלי עסקים חדשים, לעשות שיתופי פעולה, להתייעץ ולבקש המלצות.
לא פעם קרה שאנשים חיפשו מישהו שיעזור להם בשיווק הדיגיטלי ומכיוון שאני מוכר בקהילה ובאמת עוזר לבעלי עסקים רבים וגם הלקוחות שלי נמצאים שם, הם קיבלו במידי תשובה שבה המליצו עלי והרגישו בטחון מלא לפנות אלי ולהתחיל תהליך.
ככה אני נהנה מעוד לקוחות חדשים ועוד הטבות ששמורות לבעלי קהילות.
*דרך אגב הקהילה נקראת יועצון, והיא נמצאת בפייסבוק, בלינקדאין ובוואטסאפ, אתם מוזמנים להצטרף
במקביל יש לנו קהילות נוספות שלכל אחת מטרה שונה, לדוגמא: קהילת נפגעי אינסטגרם – שם אנחנו עוזרים בחינם ללקוחות עם תקלות פשוטות באינסטגרם וכשיש תקלה רצינית והם צרכים עזרה מקצועית אז אנחנו מציעים את השירות בתשלום, או קהילת פרגון שבה נמצאים בעלי עסקים שמפרגנים אחד לשני ברשתות החברתיות וככה כל פוסט בקהילה מגיע לאלפי חשיפות חדשות ועוד כמה קהילות מגניבות שעוזרות לנו להתפתח…
נושא הקהילות מתפתח בעולם בצורה מסחררת, ברוב הרשתות החברתיות נותנים כיום תעדוף לקהילות דיגיטליות על פני עמודים עסקיים או פרטיים.
כך למשל פייסבוק בעבר נתנה את מרבית הכוח לדפים העסקיים וכאשר דף עסקי היה מעלה פוסט חדש הוא היה מגיע לחשיפה של מעל 33% מהקהל בחלק מהמקרים, כיום פוסט בעמוד העסקי מגיע לחשיפה ממוצעת של בין 2% ל 3%, משמע כמעט ואף אחד לא באמת רואה את הפוסט.
אז למה שפייסבוק יעשו כזה דבר? למה שהם יפגעו בעסקים?
משתי סיבות עיקריות:
1. לגרום לעסקים לעשות קידום ממומן.
2. לחזק משמעותית את הקהילה בפייסבוק = קבוצות פייסבוק.
פייסבוק הבינה שכוחה של הרשת החברתית היא בהתאגדות ויצירת קבוצות רחבות עם נושאים משותפים.
יש ברשתות החברתיות מיליוני קבוצות עם משתמשים בעלי מכנה משותף דומה ולכל קבוצה יש את המטרה שלה.
המטרות מגוונות אבל בדרך כלל יש אינטרס מסוים של מפתח הקהילה, לדוגמא: לקדם מוצר/שירות, להיתפס כאוטוריטה בתחום, להשיג לקוחות/שגרירים לעסק שלו ועוד.
הקמת קהילות או ניהול קהילות ברמה גבוהה לוקח לא מעט משאבים אבל התוצאות הן אותנטיות וחזקות בהרבה מכל קידום ממומן שנעשה מכיוון שהקהילה נתפסת כדבר אמין, אותנטי ונטול אינטרסים ברוב המקרים.
אחד החסמים בקהילות הוא שלא לא ניתן ביום אחד לפתוח קהילה ושהחברים בה ירגישו בנוח וברמת אמינות גבוהה, זה דבר שמתפתח עם הזמן, לכן עדיף להתחיל כמה שיותר מוקדם, אבל לא לפני שמתכננים את כל הפרטים, כמו מטרות, קהל יעד, אמצעי משיכה, הגדרות פרטיות ועוד.
יתרונות בניית קהילה
- לקוחות חדשים עם אמינות גבוהה - הגיעו מתוך המלצה
- ניתוח נתונים סטטיסטיים וקבלת תובנות מחברי הקהילה
- המשתמשים הופכים לשגרירי המותג
- נוכחות דיגיטלית מרשימה והגדלת המותג
- מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם
- להיות במקום שהלקוחות שלכם נמצאים
- מגוון אפיקי רווח שונים מלבד קידום המותג
לא בטוח מה הכי יקדם את העסק שלך?
אפשרויות ניהול קהילות
ניהול קבוצת פייסבוק
היום אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לפיתוח קהילה למותג היא פייסבוק, כמעט לכל הלקוחות שלכם יש פייסבוק ורובם המוחלט נמצאים לפחות ב10 קבוצות עניין שונות.
באמצעות ניהול נכון, הכולל אסטרטגיה איכותית, הצבת יעדים ומדידה מתמדת, תוכלו להתמקד בקהל הלקוחות המדויק של העסק שלכם, לשווק להם באופן ישיר או באופן עקיף, לתת במה אמיתית למותג שלכם, להיתפס כאוטוריטה בתחום ולהרוויח הרבה יותר כסף!
הקמת קהילות וואטסאפ
הוואטסאפ נמצא בכיס של כל לקוח ולקוח, הוא נוח מאוד לשימוש וניתן לפתח דרכו מגוון קהילות איכותיות שיובילו את המותג שלכם להצלחה אמיתית.
האפשרות לשלוח הודעה למאות אנשים בכל רגע נתון, בפלטרומה שהם משתמשים בה הכי הרבה הופכת את קהילות הוואטסאפ להצלחה.
יש קהילות שבהן כולם משתתפים ויש כאלה שהן בעיקר להפצת תכנים ובה רק המנהל מפרסם, הן נקראות קבוצות הפצת תוכן.
אחוז ההמרה לפעולה מקהילות הוואטסאפ הוא גבוה משמעותית מרוב הפלטפורמות האחרות ויכול להיות שזה מנגנון הצמיחה שהעסק שלכם צריך
תהליך ניהול קהילות
השארת פרטים באתר
בתחתית הדף
שיחת טלפון איתנו לבדיקת התאמה
בזמן שנוח לך
פגישה לבניית אסטרטגיה אישית לעסק שלך
אפשר גם בזום
הקמה פרויקט ברמה הגבוהה ביותר
בהסתמך על אסטרטגיה
תוצאות מדהימות שיעזרו לך להגשים את החזון שלך!
נתפתח ביחד
לאיזה עסק מתאים ניהול קהילות?
- למי שרוצה למנף תוכן קיים
- למי שרוצה להביא עוד לקוחות לעסק
- למי שרוצה להגדיל את המותג והנוכחות הדיגיטלית
- לעסקים גדולים, בינונים וקטנים
- למי שרוצה תנועה באיכות גבוהה לאתר
השירות שלנו:
בניית ניהול קהילות מקצועי!
בניית אסטרטגיה לקהילה
הכל מתחיל באסטרטגיה נכונה, אנחנו נחליט לאן אנחנו רוצים להגיע, נחשוב על האפשרויות שלנו להגיע לשם, נבצע מחקר שוק מעמיק ונחליט ביחד מה הדרך שהכי מתאימה לעסק שלכם. נציב מטרות ויעדים ונבנה תוכנית פעולה מלאה עד לקבלת קהילה איכותית שעונה על הצרכים שלכם!
הקמת קהילות
בהתאם לאסטרטגיה שבנינו נקים קהילה חדשה עם כל התכונות הדרושות כדי לגרום לה לשגשג ולהצליח, נביא רק משתמשים שיכולים להפוך ללקוחות עתידיים שלכם ונתפעל את הקהילה ברמה הגבוהה ביותר
ניהול קהילה
ניהול מלא ופיתוח קהילה על בסיס יומי, יצירת תוכן, משיכת אינטראקציות עם קהל היעד שלכם, טיפול בהמלצות, הגדלת המותג ועוד
אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו!
והם אוהבים אותנו!
למה עסקים בוחרים בנו לניהול קהילות?
- מומחים לבניית אסטרטגיה דיגיטלית
- צוות מקצועי, צעיר ודינמי - אנחנו חיים את הדיגטל העדכני ביותר ומודעים לטכנולוגיות החדישות ביותר
- מומחים בפיתוח בוטים ותהליכי אוטומציה שחוסכים זמן וכסף ללקוחות שלנו
- שירות כמפתח להתפתחות עסקית - אנחנו מכוונים לקשר ארוך טווח עם הלקוחות ומבינים את חשיבות השירות
- אנחנו לא יודעים הכל, אבל יש לנו את היכולת ללמוד הכל ולכן תמיד יכולים להשתנות יחד עם השוק
- משתמשים בכלים הדיגיטלים המתקדמים בעולם
- אנחנו מביאים שקט - יודעים מקרוב כמה מאתגר לנהל עסק, אנחנו נעשה לך שקט!
- שיטת עבודה יחודית - אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
- אנחנו נהנים בעבודה ועושים אותה מהלב
למה עסקים ממלצים עלינו לניהול קבוצת פייסבוק?
- תוצאות ושירות מעל המצופה!