קידום ממומן

פרסום ממומן

אף אחד לא אוהב פרסומות ועדיין יש אותן בכל מקום, בטלוויזיה, בשלטי חוצות, ביוטיוב, בגוגל, בפייסבוק, באפלקציות. לא משנה איפה אנחנו נמצאים אנחנו צופים בפרסומות…

אז אם אף אחד לא אוהב אותן למה המפרסמים משקיעים בהן כל כך הרבה כסף?

יש סיבה אחת מאוד טובה, הן מביאות לקוחות, לקוחות משלמים.

אם עושים את הפרסום עם קריאייטיב נכון, במקום הנכון ובזמן הנכון זה יכול להיות אפילו נחמד למתעניינים ואפילו להביא תוצאות יותר טובות.

המדד המרכזי אותו נחפש בפרסום הוא ROI – החזר השקעה.

נשאל כמה צריך להוציא וכמה כסף נרוויח מזה, ככל שהמדד גבוה יותר כך ההשקעה משתלמת יותר.

יש שני סוגי פרסום עיקריים- האחד הוא מענה לביקוש והשני הוא יצירת צורך.

1. מענה לביקוש – לקוח מתעניין הוא לקוח חם, לרוב הוא דיבר על המוצר/שירות שלנו לאחרונה עם אנשים או שאפילו חיפש אותו באינטרנט, ככה אנחנו יודעים בוודאות שהוא מתעניין במוצר, כמובן שיש רמות בשלות שונות, יש כאלה שבשלב הבירור הראשוני ויש כאלה שממש חמים לסגור – בכל מקרה הלקוחות שמתעניינים צריכים לקבל מענה לביקוש, את המענה לביקוש אנחנו יכולים לספק בדמות של פרסומות קופצות לפי מילות מפתח נקודתיות, מה שמתאים מאוד למנוע החיפוש של גוגל.

2. יצירת צורך – מדובר על אנשים שאנחנו אפיינו ככאלה שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים שלנו, הם לא יודעים את זה, לרוב הם לא דיברו על המוצר/שירות שלנו ולא חיפשו אותו באינטרנט, אבל הם עונים על מה שאנחנו מגדירים כלקוחות פוטנציאלים ולכן אנחנו נרצה לעורר אצלם מודעות וצורך למוצר/שירות שאנחנו מציעים, יצירת הצורך בדרך כלל מתבצעת בשלבים ולא שליחה מידית של הצעת הערך ישירות ללקוח הפוטנציאלי.
את יצירת הצורך ניתן לעשות בכל הרשתות החברתיות וגם במודעות דיספליי של גוגל [הבאנרים שקופצים לכם בצידי האתרים]

ננסה לתת דוגמא:
מישהו חיפש במנוע החיפוש של גוגל: אינסטלטור באזור הוד השרון – זה מענה לביקוש, משהו מהיר ומידי שצריך פתרון, הרי אנחנו לא ננסה ליצור צורך לשירות של אינסטלציה כי הוא לא יהיה רלוונטי כמעט לאף אחד.

מצד שני אם האינסטלטור המציא פטנט שמתקינים בכיור והוא חוסך הרבה מים וסתימות – כאן נוכל ליצור צורך ללקוחות ונבנה להם תהליך החל משלב המודעות ועד לשלב הרכישה.

יתרונות של קידום ממומן

בתור שותפי גוגל רשמיים מוטלת עלינו האחריות והסמכות לתת את השירות המקצועי, האיכותי והטוב ביותר בישראל

מספר ספק: 7993118547

אפשרויות שיווק ברשתות חברתיות​

פרסום ממומן ברשתות חברתיות

תתפלאו אבל הרשתות החברתיות, כמו פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, לינקדאין רוצות שהפרסום הממומן שלנו יצליח!

כן… קראתם נכון… הן רוצות שנצליח לא כי הם כאלה נחמדים, הן פשוט מבינות שאם אנחנו נצליח לעמוד ביעדים שלנו ונראה החזר השקעה גבוה לפרסום הממומן שלנו אנחנו נשקיע יותר כסף.

סה"כ די הגיוני.

מה שפחות הגיוני זה המערכות המסורבלות שהן פיתחו כדי לבצע את הקידום הממומן, לכאורה כל ילד יכול לפתוח קמפיין ממומן ולקדם מוצר אבל השאלה באיזו רמה? באיזו איכות? האם הקמפיין הזה יביא לנו את התוצאות הכי טובות שיכלנו לקבל עם סכום ההשקעה הזה?

במרבית המקרים התשובה היא – לא, כי ל"ילד" הזה אין את הידע המקצועי וההבנה העמוקה לגבי איך הדברים עובדים, הוא לא יכול לראות את התמונה המלאה של העסק ולהבין איך להפעיל את הדברים בהתאם למטרות וליעדים של בעל העסק.

כ – 87% מבעלי העסקים שמחפשים מישהו שיעזור להם עם השיווק כבר ניסו בעל מקצוע אחר בעבר והתאכזבו.

אבל יש חברות שזו המומחיות שלהן, זה מה שהן יודעות לעשות והן יכולות להביא לכם תוצאות הרבה הרבה יותר גבוהות עבור אותו התקציב.

החוכמה היא ליצור אסטרטגיה שמתאימה לארגון ומקדמת את החזון והמטרות שלו, לבחור את הפלטפורמות המתאימות ולעשות מעגל של מודעות, חימום, הצעה ערך ורדיפה אחרי לקוחות מתעניינים וחוזרים.

מעגל שמגדיל את העסק בטווח המידי וגם בטווח הארוך

קידום ממומן גוגל אדוורדס

הפרסום הממומן בגוגל הוא מוצלח מאוד, הוא עובד בצורה מהירה ונוחה והוא נותן מענה לביקוש שהגיע למנוע החיפוש.
את הניהול של המודעות עושים דרך גוגל אדוורדס [גם של יוטיוב מאותה מערכת]

לאחר שבונים אסטרטגיה נכונה צריכים להחליט איזה סוג של מודעות אנחנו רוצים, יש המון סוגים וחשוב לדעת להבדיל ביניהם ולהשתמש נכון בתכונות של כל אחד.
לדוגמא יש מודעות רספונסיביות, אלה מודעות שמחליפות את התוכן שלהן בכל האזורים כל הזמן ובוחרות עבורנו את המודעות שעובדות בצורה הטובה ביותר מבחינת המרות.

יש מודעות דיספליי, אלה מודעות שקופצות בדרך כלל ברחבי האינטרנט ומעלות תודעה וגם יוצרות ריטרגטינג.

ריטרגטינג היא אופציה שעובדת מעולה כדי להחזיר משתמשים שכבר ביקרו באתר או עשו פעולה שהגדרנו [לדוגמא הוספה לסל הקניות], אנחנו נסמן את אותם משתמשים וננסה כל הזמן להיות בתודעה שלהם עד שיבצעו את הפעולה שאנחנו רוצים.

יש עוד הרבה סוגי מודעות, קמפיינים והתאמות שצריכים לעשות באופן אישי לכל עסק.

לא מספיק לעשות קידום, צריך לעשות אסטרטגיה לקידום ורק אחרי זה להתחיל בפעולות הקידום.

ככה תגיעו לתוצאות הטובות ביותר

תהליך העבודה לפרסום ממומן

השארת פרטים באתר

בתחתית הדף

שיחת טלפון איתנו לבדיקת התאמה

בזמן שנוח לך

פגישה לבניית אסטרטגיה אישית לעסק שלך

אפשר גם בזום

הקמה פרויקט ברמה הגבוהה ביותר

בהסתמך על אסטרטגיה

תוצאות מדהימות שיעזרו לך להגשים את החזון שלך!

נתפתח ביחד

למי מתאים קידום ממומן​

השירות שלנו:

קידום ממומן​ עם תוצאות!

בניית אסטרטגיה לקידום ממומן

הכל מתחיל באסטרטגיה נכונה, אנחנו נחליט ביחד לאן אנחנו רוצים להגיע, נחשוב על האפשרויות שלנו להגיע לשם, נבצע מחקר שוק מעמיק ונחליט ביחד מה הדרך שהכי מתאימה לעסק שלכם להגשים את החזון. נציב מטרות ויעדים אסטרטגים ונבנה תוכנית פעולה מלאה שתעזור לכם עם כל השיווק ובמיוחד עם השיווק הממומן

פרסום ממומן ברשתות חברתיות​

הקמה וניהול קמפיין ממומן ברשתות, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין. קידום שמתאים לעסק שלכם, קהל יעד מדויק, מודעות ריטרגטינג, מודעות סרטוני אינסטרים, מודעות תפוצה רחבה, מודעות שמחייבות צפייה, פגישת משתמשים בכל מעגלי הלקוח בצורה מקצועית בשילוב טקטיקה המתאימה לכל שלב. בדיקת איכות מודעות, מודעות המשנות תוכן בהתאם לסוג הלקוח, אופטימיזציה ברמה השבועית ועוד תוצאות מהירות מאוד!

קידום ממומן בגוגל

נבנה קמפיין מקצועי בגוגל אדוורדס, ניתן מענה מלא על ביקושים, נשתמש בתוספי השיחות וההודעות שגוגל מאפשר למקדמים מקצועיים, נבחר את שעות וימי היעד החשובים ביותר אליהם נרצה לכוון, נבחר קהלים מדויקים, נבצע ניסיונות עד שנגיע לנוסחא הטובה ביותר ומשם נתקדם ונשפר אותה באופן קבוע.

לא בטוח מה הכי יקדם את העסק שלך ???

שאלות ששואלים אותנו הרבה על קידום ממומן

תוכן אקורדיון

אז מה זה PPC? ראשי תיבות של  Pay Per Click כלומר, תשלום לפי לחיצה.
ברוב המקרים התוצאות הראשונות שמופיעות כשמחפשים משהו בגוגל הן מודעות ממומנות, יחד עם זאת אתם לא משלמים לגוגל על עצם הנוכחות וההופעה של המודעה שלכם שם, אלא רק כאשר הגולש יבחר ללחוץ עליה ולעבור לאתר/דף הנחיתה שלכם.
המודעות שלכם יכולות להופיע גם באתרים אחרים בצורת באנרים בסוג קמפיין הגדלת חשיפה או רימרקטינג וגם שם תשלמו לגוגל רק על כל הקלקה של הגולש על המודעה שלכם.
ובכל מקרה הסכום לא יעבור את התקרה שקבעתם, ברגע שתנצלו את מלוא הסכום היומי, המודעה שלכם תפסיק להופיע בערוצים השונים.

בניגוד למקומות אחרים בהם ניתן לבצע שיווק ופרסום, שיווק וקידום המוצר/שירות שלכם באינטרנט נותן כמה יתרונות

ראשית, דיוק ברמה הרבה יותר גבוהה –  לדוגמא בניגוד לשלט חוצות או תשדירים ברדיו, ניתן לעשות שהפרסומת שלכם באינטרנט, תופיע רק לקהל מסוים מאוד שהוגדר על ידינו מראש כך שיהיה יותר רלוונטי למודעה. כמעט בכל הפלטפורמות המוכרות היום עליהן ניתן לעשות קידום ממומן כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, יוטיוב וגוגל ניתן להגדיר את הקהל לפי אזורים גאוגרפיים ספציפיים, גילאים, התנהגויות ותחומי עניין רלוונטיים לעסק שלכם.

אפשרות לפרסם בסכומים נמוכים: לעומת שלטי חוצות או איזורי פרסום בעיתונים, ברשתות החברתיות ואף בגוגל אפשר לפרסם מודעות בסכומי כסף של עשרות שקלים בלבד ומשם לעלות.

אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו!
והם אוהבים אותנו!
Chen Michel
Chen Michel
אוגוסט 2021
Read More
סופר מקצועי ורספונסיבי! הצלחנו להגיע ליעדים ואפילו לעבור אותם. ממליצה בחום, תודה ענקית!
Victoria Kuka
Victoria Kuka
פברואר 2021
Read More
פניתי כדי לקדם את העסק שלי וקיבלתי רמה מקצועית מדהימה שלא קיבלתי מאף יועץ אחר. תודה רבה לכם.
Sivan Ben Haim‎
Sivan Ben Haim‎
פברואר 2021
Read More
שירות מקצועי ואמין, אם היה אפשר לתת 20 כוכבים אין ספק שהייתם מקבלים ❤️
ליאת הראל
ליאת הראל
אוקטובר 2020
Read More
מרגישה צורך להמליץ על עידן שמואל הבעלים של stra ❤️ אני בעלת סטודיו לעיצוב ואדריכלות כבר כמעט 20 שנה בחרתי לעבור תהליך עיסקי כדי לרענן ולראות את העסק מזוויות חדשות. עידן מקצועי, מאד ענייני וממש פיקס אותי בהתנהלות הסטודיו, תודה ענקית על כל התהליך כיף לעבוד עם מקצוענים❤️
Raz Kashty
Raz Kashty
מאי 2021
Read More
עידן בחור מקצועי ואדיב . הצלחנו להגיע ליעדים שלנו בדיגיטל בפחות זמן ממה שחשבנו ועדיין לקבל תוצאות יותר ובות ממה שציפינו. ממליץ!
רפי משען
רפי משען
פברואר 2021
Read More
נעזרתי בהם לעסק שלי מתחום הבטיחות. עזרו לי לפתח, להתפתח, להעשיר את הידע! מקצוענים אמיתיים. ממליץ בחום להיעזר בשירותיהם!
חזי גרינפלד
חזי גרינפלד
פברואר 2021
Read More
אין מילים פשוט יודעים לייצר תוצאות נקודה !!! מומלץ בחום לכל עסק
Adam Lev‎‏
Adam Lev‎‏
יולי 2021
Read More
עידן עזר לי הרבה בהרבה תחומים חייב לציין שמעבר להתמחות שלו הוא גם מאד קשוב ועוזר במה שאפשר ובמה שהוא יכול, בן אדם זהב ונסיך אמיתי כי מעבר להכל צריך אנושיות אז הייתי חייב לכתוב פה 🙂 עידן תודה על הכל
סיגל בן מרדכי
סיגל בן מרדכי
ספטמבר 2020
Read More
אנשים עם ראש על הכתפיים, מקצועיים, יצירתיים ונותנים את כל כולם מכל הלב והראש להצלחת הלקוח
Carmel Algor
Carmel Algor
ספטמבר 2020
Read More
קיבלתי שרות מדהים מצוות STRA, עזרו מאוד עם אסטרטגיית השיווק והתוצאות מדברות בעד עצמן.
Tanya Goldberg‎‏
Tanya Goldberg‎‏
מאי 2021
Read More
אחרי אין ספור ניסיונות כושלים ושנים של חיפושים אין פשוט אין אתם מס 1 בכל המובנים!!!!!
Netanel Yaish‎‏
Netanel Yaish‎‏
ינואר 2021
Read More
עידן והצוות עזרו לי מאוד בבניית אסטרטגיה שיווקית וברשתות החברתיות. רמה גבוהה מאוד, תודה רבה
Arik Shabo
Arik Shabo
פברואר 2021
Read More
תודה רבה לעידן התותח! אין ספק שהשינוי בעסק מורגש! ממליץ החום להעזר בשירותים שלהם 🤩
Previous
Next

למה הלקוחות בוחרים בנו לפרסום ממומן

למה הלקוחות נשארים איתנו בפרסום ממומן

שאלות ששואלים אותנו הרבה על פרסום בגוגל

תוכן אקורדיון

קידום אורגני בגוגל מדבר על פעולות שאנחנו עושים שמפשרות את המיקום של האתר בתוצאות האורגניות בגוגל. עיקר הפעולות שאותן נבצע הן אופטימיזציה,  כתיבת תוכן איכותי מבוסס על מילות וביטויי מפתח, שיפור חווית המשתמש באתר ובניית קישורים

בשלב ראשון נתחיל תהליך קידום אורגני בגוגל עם מחקר מילות מפתח.
זו תיהיה רשימה של כמו עשרות (או יותר) מילים וביטויים אולי נשמע קצת כבד – בפועל, בדרך כלל זאת רשימה של כמה עשרות (או מאות) ביטויים אשר יכתיבו את הכיוון לקידום שלנו.

הקפידו להכניס תוכן עם המידע הרלוונטי והמקיף ביותר לגולש בהתאם לביטויים שמחפשים הכי הרבה מהתחום שלכם, חשוב מאוד שהביטוי הרלוונטי יופיע באותה צורה בדף המדובר באתר שלכם.

הקפידו על חוויית משתמש אופטימלית כגון זמן טעינה, ממשק ידידותי וכו'

ככל שאתרים אחרים ימליצו על האתר שלכם יותר, ע"י קישרים שמופיעים אצלהם שמעבירים אליכם כך גוגל יתפוס מהאתר שלכם כמקור יותר סמכותי בתחום

כמה נקודות חשובות נוספות שיש להקפיד עליהן:

אל תשכחו את תגיות המטא – כותרת, תיאור
הקפידו לעדכן כותרות לעמודים ולטקסטים , H1-H3 בעיקר
בכל דף תיהיה כותרת H1 בלבד!
לכל תמונה יש להכניס טקסט אלטרנטיבי
מניעת תוכן משוכפל
המנעות מקישורים שבורים

בדרך כלל אנחנו נראה תוצאות לתהליך כולו לאחר כ3-6 חודשים ולפעמים אף יותר

קידום ממומן בגוגל יכול להתחלק לשניים במידה ואתם לוקחים איש מקצוע שינהל לכם את הקמפיינים בצורה מקצועית ויעילה. החלק הזה של התשלום ייקבע בהתאם להיקף העבודה, רמת איש המקצוע והעלות שעליה תסגרו בינכם, הסכום יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים (תלוי גם בתקציב שאותו תשקיעו ישירות בגוגל)

וזה הוא גם החלק השני, לגוגל משלמים על פרסום המודעות, כמה שתחליטו להשקיע ככה תשלמו, בדרך כלל ככל שתשקיעו יותר, כך תקבלו יותר תנועה לאתר שלכם

מומלץ להשקיע לפחות 1000 ₪ בחודש אך בשביל תוצאות טובות יותר רצוי לא לרדת מ 2000 ₪ בחודש.
התעריפים של גוגל משתנים בין הייתר לפי תחום או הביטויים שתבקשו לקדם, ביטויים פופולאריים יותר, יעלו לנו יותר ולהפך.

קידום ממומן בגוגל הוא בעצם תהליך פרסום מודעות שעבורו אנחנו משלמים לגוגל אשר תציג את המודעות שלנו בעיקר בשני מקומות, האחד הוא מנוע החיפוש והשני הוא במגוון אתרי אינטרנט שונים.

כנקודת מוצא, כשמפרסמים בגוגל, יש צורך לבחור כמה מילות וביטויי מפתח שאותם אמורים לחפש הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, במטרה למצוא את מה שאתם מציעים, מוצר או שירות..
עם המילים והביטויים האלו ניצור מודעה שתופיע בתוצאות החיפוש למי שיחפש אותם.

באתרי אינטרנט יופיעו לרוב פרסומות בצורת באנרים בגדלים שונים כאשר גוגל תשתדל להציג מודעות כמה שיותר רלוונטיות של התחום שלכם לגולש.

גוגל קובעת את התעריפים שלה לפי מספר פרמטרים כגון מדד איכות המודעה, נפח החיפושים וכו'

השיטה העיקרית של תשלום לגוגל הוא על כל הקלקה על המודעה שלכם, כלומר, המודעה שלכם הופיעה לגולש, במידה והוא לחץ עליה – שילמתם, לא לחץ עליה – לא שילמתם.
ככל שבחרתם לקדם מועדה עם ביטוי נפוץ יותר כך המחיר להקלה יעלה ולהפך, ככל שהמודעה שלכם תיהיה איכותית ורלוונטית יותר זה עלול להוזיל את המחיר ולהפך