קידום ממומן
פרסום ממומן
אף אחד לא אוהב פרסומות ועדיין יש אותן בכל מקום, בטלוויזיה, בשלטי חוצות, ביוטיוב, בגוגל, בפייסבוק, באפלקציות. לא משנה איפה אנחנו נמצאים אנחנו צופים בפרסומות…
אז אם אף אחד לא אוהב אותן למה המפרסמים משקיעים בהן כל כך הרבה כסף?
יש סיבה אחת מאוד טובה, הן מביאות לקוחות, לקוחות משלמים.
אם עושים את הפרסום עם קריאייטיב נכון, במקום הנכון ובזמן הנכון זה יכול להיות אפילו נחמד למתעניינים ואפילו להביא תוצאות יותר טובות.
המדד המרכזי אותו נחפש בפרסום הוא ROI – החזר השקעה.
נשאל כמה צריך להוציא וכמה כסף נרוויח מזה, ככל שהמדד גבוה יותר כך ההשקעה משתלמת יותר.
יש שני סוגי פרסום עיקריים- האחד הוא מענה לביקוש והשני הוא יצירת צורך.
1. מענה לביקוש – לקוח מתעניין הוא לקוח חם, לרוב הוא דיבר על המוצר/שירות שלנו לאחרונה עם אנשים או שאפילו חיפש אותו באינטרנט, ככה אנחנו יודעים בוודאות שהוא מתעניין במוצר, כמובן שיש רמות בשלות שונות, יש כאלה שבשלב הבירור הראשוני ויש כאלה שממש חמים לסגור – בכל מקרה הלקוחות שמתעניינים צריכים לקבל מענה לביקוש, את המענה לביקוש אנחנו יכולים לספק בדמות של פרסומות קופצות לפי מילות מפתח נקודתיות, מה שמתאים מאוד למנוע החיפוש של גוגל.
2. יצירת צורך – מדובר על אנשים שאנחנו אפיינו ככאלה שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים שלנו, הם לא יודעים את זה, לרוב הם לא דיברו על המוצר/שירות שלנו ולא חיפשו אותו באינטרנט, אבל הם עונים על מה שאנחנו מגדירים כלקוחות פוטנציאלים ולכן אנחנו נרצה לעורר אצלם מודעות וצורך למוצר/שירות שאנחנו מציעים, יצירת הצורך בדרך כלל מתבצעת בשלבים ולא שליחה מידית של הצעת הערך ישירות ללקוח הפוטנציאלי.
את יצירת הצורך ניתן לעשות בכל הרשתות החברתיות וגם במודעות דיספליי של גוגל [הבאנרים שקופצים לכם בצידי האתרים]
ננסה לתת דוגמא:
מישהו חיפש במנוע החיפוש של גוגל: אינסטלטור באזור הוד השרון – זה מענה לביקוש, משהו מהיר ומידי שצריך פתרון, הרי אנחנו לא ננסה ליצור צורך לשירות של אינסטלציה כי הוא לא יהיה רלוונטי כמעט לאף אחד.
מצד שני אם האינסטלטור המציא פטנט שמתקינים בכיור והוא חוסך הרבה מים וסתימות – כאן נוכל ליצור צורך ללקוחות ונבנה להם תהליך החל משלב המודעות ועד לשלב הרכישה.
יתרונות של קידום ממומן
- לקוחות חדשים מדויקים לקהל המטרה שלך
- תוצאות מידיות
- העלאת המודעות למותג
- יכולת מדידה מדויקת מהשקל הראשון
- שיווק לקהל חוזר וחם
- שימוש בפיקסל המחבר את התנועה מהרשתות החברתיות לאתר ולמידת מסלול הלקוחות שלכם
- הגדלת התנועה לאתר
- שיווק לקהל מפולח ומדויק
- אחוזי המרה גבוהים
- איסוף וניתוח נתונים מדויק על התנהגות הלקוחות שלכם
לא בטוח מה הכי יקדם את העסק שלך?
אפשרויות שיווק ברשתות חברתיות
פרסום ממומן ברשתות חברתיות
תתפלאו אבל הרשתות החברתיות, כמו פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, לינקדאין רוצות שהפרסום הממומן שלנו יצליח!
כן… קראתם נכון… הן רוצות שנצליח לא כי הם כאלה נחמדים, הן פשוט מבינות שאם אנחנו נצליח לעמוד ביעדים שלנו ונראה החזר השקעה גבוה לפרסום הממומן שלנו אנחנו נשקיע יותר כסף.
סה"כ די הגיוני.
מה שפחות הגיוני זה המערכות המסורבלות שהן פיתחו כדי לבצע את הקידום הממומן, לכאורה כל ילד יכול לפתוח קמפיין ממומן ולקדם מוצר אבל השאלה באיזו רמה? באיזו איכות? האם הקמפיין הזה יביא לנו את התוצאות הכי טובות שיכלנו לקבל עם סכום ההשקעה הזה?
במרבית המקרים התשובה היא – לא, כי ל"ילד" הזה אין את הידע המקצועי וההבנה העמוקה לגבי איך הדברים עובדים, הוא לא יכול לראות את התמונה המלאה של העסק ולהבין איך להפעיל את הדברים בהתאם למטרות וליעדים של בעל העסק.
כ – 87% מבעלי העסקים שמחפשים מישהו שיעזור להם עם השיווק כבר ניסו בעל מקצוע אחר בעבר והתאכזבו.
אבל יש חברות שזו המומחיות שלהן, זה מה שהן יודעות לעשות והן יכולות להביא לכם תוצאות הרבה הרבה יותר גבוהות עבור אותו התקציב.
החוכמה היא ליצור אסטרטגיה שמתאימה לארגון ומקדמת את החזון והמטרות שלו, לבחור את הפלטפורמות המתאימות ולעשות מעגל של מודעות, חימום, הצעה ערך ורדיפה אחרי לקוחות מתעניינים וחוזרים.
מעגל שמגדיל את העסק בטווח המידי וגם בטווח הארוך
קידום ממומן גוגל אדוורדס
הפרסום הממומן בגוגל הוא מוצלח מאוד, הוא עובד בצורה מהירה ונוחה והוא נותן מענה לביקוש שהגיע למנוע החיפוש.
את הניהול של המודעות עושים דרך גוגל אדוורדס [גם של יוטיוב מאותה מערכת]
לאחר שבונים אסטרטגיה נכונה צריכים להחליט איזה סוג של מודעות אנחנו רוצים, יש המון סוגים וחשוב לדעת להבדיל ביניהם ולהשתמש נכון בתכונות של כל אחד.
לדוגמא יש מודעות רספונסיביות, אלה מודעות שמחליפות את התוכן שלהן בכל האזורים כל הזמן ובוחרות עבורנו את המודעות שעובדות בצורה הטובה ביותר מבחינת המרות.
יש מודעות דיספליי, אלה מודעות שקופצות בדרך כלל ברחבי האינטרנט ומעלות תודעה וגם יוצרות ריטרגטינג.
ריטרגטינג היא אופציה שעובדת מעולה כדי להחזיר משתמשים שכבר ביקרו באתר או עשו פעולה שהגדרנו [לדוגמא הוספה לסל הקניות], אנחנו נסמן את אותם משתמשים וננסה כל הזמן להיות בתודעה שלהם עד שיבצעו את הפעולה שאנחנו רוצים.
יש עוד הרבה סוגי מודעות, קמפיינים והתאמות שצריכים לעשות באופן אישי לכל עסק.
לא מספיק לעשות קידום, צריך לעשות אסטרטגיה לקידום ורק אחרי זה להתחיל בפעולות הקידום.
ככה תגיעו לתוצאות הטובות ביותר
תהליך העבודה לפרסום ממומן
השארת פרטים באתר
בתחתית הדף
שיחת טלפון איתנו לבדיקת התאמה
בזמן שנוח לך
פגישה לבניית אסטרטגיה אישית לעסק שלך
אפשר גם בזום
הקמה פרויקט ברמה הגבוהה ביותר
בהסתמך על אסטרטגיה
תוצאות מדהימות שיעזרו לך להגשים את החזון שלך!
נתפתח ביחד
למי מתאים קידום ממומן
- למי שרוצה להביא עוד לקוחות לעסק
- למי שרוצה למנף תוכן קיים
- למי שרוצה להגדיל את המותג והנוכחות הדיגיטלית
- לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים
- למי שרוצה תנועה איכותית לאתר
השירות שלנו:
קידום ממומן עם תוצאות!
בניית אסטרטגיה לקידום ממומן
הכל מתחיל באסטרטגיה נכונה, אנחנו נחליט ביחד לאן אנחנו רוצים להגיע, נחשוב על האפשרויות שלנו להגיע לשם, נבצע מחקר שוק מעמיק ונחליט ביחד מה הדרך שהכי מתאימה לעסק שלכם להגשים את החזון. נציב מטרות ויעדים אסטרטגים ונבנה תוכנית פעולה מלאה שתעזור לכם עם כל השיווק ובמיוחד עם השיווק הממומן
פרסום ממומן ברשתות חברתיות
הקמה וניהול קמפיין ממומן ברשתות, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין. קידום שמתאים לעסק שלכם, קהל יעד מדויק, מודעות ריטרגטינג, מודעות סרטוני אינסטרים, מודעות תפוצה רחבה, מודעות שמחייבות צפייה, פגישת משתמשים בכל מעגלי הלקוח בצורה מקצועית בשילוב טקטיקה המתאימה לכל שלב. בדיקת איכות מודעות, מודעות המשנות תוכן בהתאם לסוג הלקוח, אופטימיזציה ברמה השבועית ועוד תוצאות מהירות מאוד!
קידום ממומן בגוגל
נבנה קמפיין מקצועי בגוגל אדוורדס, ניתן מענה מלא על ביקושים, נשתמש בתוספי השיחות וההודעות שגוגל מאפשר למקדמים מקצועיים, נבחר את שעות וימי היעד החשובים ביותר אליהם נרצה לכוון, נבחר קהלים מדויקים, נבצע ניסיונות עד שנגיע לנוסחא הטובה ביותר ומשם נתקדם ונשפר אותה באופן קבוע.
שאלות ששואלים אותנו הרבה על קידום ממומן
אז מה זה PPC? ראשי תיבות של Pay Per Click כלומר, תשלום לפי לחיצה.
ברוב המקרים התוצאות הראשונות שמופיעות כשמחפשים משהו בגוגל הן מודעות ממומנות, יחד עם זאת אתם לא משלמים לגוגל על עצם הנוכחות וההופעה של המודעה שלכם שם, אלא רק כאשר הגולש יבחר ללחוץ עליה ולעבור לאתר/דף הנחיתה שלכם.
המודעות שלכם יכולות להופיע גם באתרים אחרים בצורת באנרים בסוג קמפיין הגדלת חשיפה או רימרקטינג וגם שם תשלמו לגוגל רק על כל הקלקה של הגולש על המודעה שלכם.
ובכל מקרה הסכום לא יעבור את התקרה שקבעתם, ברגע שתנצלו את מלוא הסכום היומי, המודעה שלכם תפסיק להופיע בערוצים השונים.
בניגוד למקומות אחרים בהם ניתן לבצע שיווק ופרסום, שיווק וקידום המוצר/שירות שלכם באינטרנט נותן כמה יתרונות
ראשית, דיוק ברמה הרבה יותר גבוהה – לדוגמא בניגוד לשלט חוצות או תשדירים ברדיו, ניתן לעשות שהפרסומת שלכם באינטרנט, תופיע רק לקהל מסוים מאוד שהוגדר על ידינו מראש כך שיהיה יותר רלוונטי למודעה. כמעט בכל הפלטפורמות המוכרות היום עליהן ניתן לעשות קידום ממומן כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, יוטיוב וגוגל ניתן להגדיר את הקהל לפי אזורים גאוגרפיים ספציפיים, גילאים, התנהגויות ותחומי עניין רלוונטיים לעסק שלכם.
אפשרות לפרסם בסכומים נמוכים: לעומת שלטי חוצות או איזורי פרסום בעיתונים, ברשתות החברתיות ואף בגוגל אפשר לפרסם מודעות בסכומי כסף של עשרות שקלים בלבד ומשם לעלות.
אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו!
והם אוהבים אותנו!
למה הלקוחות בוחרים בנו לפרסום ממומן
- מומחים לבניית אסטרטגיה דיגיטלית
- צוות מקצועי, צעיר ודינמי - אנחנו חיים את הדיגיטל העדכני ביותר ומודעים לטכנולוגיות החדישות ביותר
- מומחים בפיתוח בוטים ותהליכי אוטומציה שחוסכים זמן וכסף ללקוחות שלנו
- שירות כמפתח להתפתחות עסקית - אנחנו מכוונים לקשר ארוך טווח עם הלקוחות ומבינים את חשיבות השירות
- אנחנו לא יודעים הכל, אבל יש לנו את היכולת ללמוד הכל ולכן תמיד יכולים להשתנות יחד עם השוק
- משתמשים בכלים הדיגיטלים המתקדמים בעולם
- אנחנו מביאים שקט - יודעים מקרוב כמה מאתגר לנהל עסק, איתנו יש לך ראש שקט!
- שיטת עבודה יחודית - אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
- אנחנו נהנים מהעבודה ועושים אותה מהלב
למה הלקוחות נשארים איתנו בפרסום ממומן
- תוצאות ושירות מעל המצופה!