שיווק אורגני
פרסום אורגני
שיווק אורגני מתייחס לכל קידום או ניהול שאינו כרוך בתקציב שיווק ממומן, הכוונה שאנחנו לא צרכים לשלם כסף עבור המודעות.
השיווק האורגני נחשב להרבה יותר אמין מהשיווק הממומן והוא מחזיק להרבה יותר זמן כי היסודות והבנייה שלו הרבה יותר חזקים.
בניגוד לקידום הממומן שבו רואים תוצאות באופן מידי, בקידום האורגני לרוב לוקח מספר שבועות או חודשים עד שמתחילים לראות תוצאות.
כששואלים אותי מה עדיף, אני תמיד אומר שזה משתנה בין עסק לעסק אבל אני יכול להצביע על כלל שעובד בעסק שלי, הכי הרבה לקוחות הגיעו אלי מהקידום הממומן, אבל הלקוחות הכי טובים הגיעו מהקידום האורגני.
המטרה הראשונית של הקידום האורגני הוא להופיע כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש או לקבל כמה שיותר חשיפות ברשת החברתית ואם התוכן שהעלנו מספיק איכותי אז הוא יעזור לנו לממש מגוון רחב מהיעדים שלנו, לדוגמא, ביצוע הזמנה באתר, השארת פרטי לקוח, קבלת שיחות טלפון, הודעות וואטסאפ או הגדלת המותג.
כדי לעשות קידום אורגני טוב אנחנו צרכים ליצור תוכן איכותי שיעניין את המשתמשים וליצור התאמה לפלטפורמה בה הוא מפורסם.
נניח שיש לנו נגריה, אז נוכל להכין תוכן איכותי בנושא עץ אורן שהוא מאוד מבוקש, להסביר איך עובדים איתו, מה היתרונות והחסרונות שלו ולפרסם את המאמר בפלטפורמה שנחליט עם כל ההתאמות לפלטפורמה, לדוגמא באתר נרצה שגוגל ידע לקרוא אותנו בצורה טובה אז נוסיף תגיות H, נוסיף מילות מפתח סמנטיות, כותרות משנה, תגיות טקסט אלטרנטיבי, קישורים רלוונטיים ועוד.
שיווק אורגני בדיגיטל מתייחס לשני נושאים עיקריים:
הראשון הוא SEO = קידום אתרים במנוע החיפוש
השני הוא SMM = ניהול סושיאל מדיה
התחום הראשון SEO = הוא תחום מתאנדקס, הכוונה שאם נעלה מאמר איכותי מאוד היום על 10 סיבות לטייל בירושלים אז יכול להיות שגם ב2030 הוא עדיין יהיה במקום הראשון בגוגל ויביא לנו משתמשים חדשים, אבל נתחיל לראות ממנו תוצאות רק בעוד תקופה מסויימת ולא באופן מידי.
התחום השני SMM = מתייחס לנכסים מתעדכנים, מה שקורה עכשיו, לדוגמא אם נעלה את אותו המאמר המאוד איכותי על 10 סיבות לטייל בירושלים אבל הפעם ברשתות החברתיות אז הוא יהיה רלוונטי כנראה רק לימים הקרובים ולאחר מכן הסבירות שמישהו ימצא אותו תיהיה נמוכה מאוד, אבל, האינפקט שלו הוא מידי ויכול להביא לקוחות חדשים כבר באותו הרגע.
אז מה עדיף להכין תוכן מידי או תוכן שיחזיק לאורך זמן?
לא תמיד צריך לבחור.
קוראים לזה אסטרטגיית תוכן רב ערוצית, כאשר נשתמש בתוכן אחד בכל פעם ועבורו ניצור התאמות גם לנכסים המתאנדקסים וגם לנכסים המתעדכנים – זאת אסטרטגיה שאנחנו בSTRA פיתחנו והיא עובדת לנו וללקוחות שלנו בצורה מדהימה!
יתרונות של שיווק אורגני
- לקוחות חדשים מדויקים לקהל המטרה שלך
- תוצאות שמחזיקות לאורך זמן רב
- העלאת המודעות למותג
- שימוש בפיקסל המחבר את התנועה מהרשתות החברתיות לאתר ולמידת מסלול הלקוחות שלכם
- הגדלת התנועה לאתר
- מתן מענה מדויק לביקוש של השוק - התאמה בין חיפושים לתוצאה
- אחוזי המרה גבוהים
- איסוף וניתוח נתונים מדויק על התנהגות הלקוחות שלכם
התוצאות שלנו בשיווק אורגני
התוצאות של הלקוחות שלנו בשיווק אורגני
לא בטוח מה הכי יקדם את העסק שלך?
אפשרויות שיווק אורגני
ניהול סושיאל מדיה
ניהול הרשתות החברתיות של המותג מתייחס לתפעול המלא של כל רשת, מרמת יצירת תכנים מעוצבים שמתאימים ללקוחות שלכם, פרסום התכנים בפלטפורמות השונות ובפיצ'רים השונים, שימוש בקבוצות פרגון ועידוד יצירת אינטראקציות עם הקהל, מענה לתגובות, להודעות וכו'
טיפול, ריענון ועדכון העמודים העסקיים ברמת תמונת הכיסוי, תמונת הפרופיל, תגיות, האשטגים, היילייטס, ביו [אודות], דרכי יצירת הקשר ועוד.
דף עסקי שמתוחזק ברמה גבוהה מביא לבעליו הרבה לקוחות חדשים עם רמת אמון גבוהה יותר בצורה משמעותית מאשר מותג שאין לו נוכחות דיגיטלית חזקה ומתעדכנת.
קידום אורגני באינטרנט
SEO הוא תחום ענקי וכנראה הגדול ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.
רוב בעלי האתרים רוצים שהאתר שלהם יופיע במקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל וכמה שיותר זמן.
מנוע החיפוש של גוגל עובד בצורה הבאה:
יש לו סוג של "עכביש" רובוט קטן שסורק עמודים ברחבי האינטרנט, ברגע שהוא מבצע סריקה הוא לוקח את כל המידע ומה שרלוונטי הוא מכניס לתוך האינדקס שלו, אחר כך כשאנשים מחפשים תוכן שה"עכביש" מצא באתרים הוא מציג להם אותו, כלומר מפרסם אותו בתוצאות החיפוש.
בהנחה והתוכן טוב ועומד בפרמטרים המאוד מורכבים של גוגל, הוא יציג אותו במקומות הגבוהים ככה שהרבה אנשים ילחצו אליו ויחשפו לאתר, בהנחה והתוכן לא נחשב לטוב לדעת האלגוריתם של גוגל, הוא יציג אותו בעמודים רחוקים יותר ובסבירות גבוהה מאוד שאף אחד לא ייחשף לתוכן הזה דרך גוגל.
כדי לעזור לגוגל להחשיב את האתר/עמוד שאנחנו רוצים לקדם לטוב, עושים תהליך של קידום במנוע החיפוש (אופטימיזציה)
בעצם מנסים לגרום לגוגל לאהוב את התוכן שלנו ולדרג אותנו גבוה יותר בעדיפות למקום הראשון בדף הראשון באינדקס שלו.
לכל שינוי בביטוי המפתח נקבל תוצאות שונות באינדקס של גוגל.
לדוגמא: אם נחפש את המונח- ביטוח בריאות, נקבל סדר שונה באינדקס של גוגל לעומת ביטוח בריאות מקיף.
לכן מחקר מילות מפתח מעמיק הוא חשוב מאוד לפני תחילת העבודה.
תהליך העבודה לפרסום אורגני
השארת פרטים באתר
בתחתית הדף
שיחת טלפון איתנו לבדיקת התאמה
בזמן שנוח לך
פגישה לבניית אסטרטגיה אישית לעסק שלך
אפשר גם בזום
הקמה פרויקט ברמה הגבוהה ביותר
בהסתמך על אסטרטגיה
תוצאות מדהימות שיעזרו לך להגשים את החזון שלך!
נתפתח ביחד
למי מתאים קידום אורגני
- למי שרוצה להביא עוד לקוחות לעסק
- למי שרוצה לבנות מנוע שיווקי חזק לטווח ארוך
- למי שרוצה למנף תוכן קיים
- למי שרוצה להגדיל את המותג והנוכחות הדיגיטלית
- לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים
- למי שרוצה תנועה איכותית לאתר
השירות שלנו:
שיווק אורגני עם תוצאות!
בניית אסטרטגיה לשיווק אורגני
נתחיל בבניית אסטרטגיה אישית לעסק שלך, נבין את הכיוון לחזון שלך, נבנה מטרה, יעדים אסטרטגים ומדדי הצלחה. לאחר מכן נבדוק את השוק ואת המתחרים. נבצע מחקר מילות מפתח איכותי ונבין באיזה טקטיקה כדאי לנו לפעול. נכין גאנט תוכן מלא ונתחיל לקדם
ניהול סושיאל מדיה
ניהול העמודים העסקיים ברשתות החברתיות ברמה הגבוהה ביותר. יצירת תוכן מעוצב שמתאים לקהל היעד שלך, פרסום התוכן בשעות השיא עם אלמנטים מעודדי מעורבות, הפצה בקבוצות פרגון ליצירת אינטרקציות רבות ובזמן קצר. מענה לתגובות, הודעות, ולכל אינטרקציה נכנסת והעברת הלידים ללקוח. עיצוב ושדרוג עמוד ראשי הכולל תמונת נושא, תמונת פרופיל, מלל מתאים בביו [אודות], תגיות, מיקומים ועוד.
קידום אורגני באינטרנט SEO
הכנת כל האתר בצורה מלאה לקידום אורגני, תיקון קישורים, הוספת מילות מפתח רלוונטיות, שיפור מהירות, נראות וכל מה שצריך כדי שגוגל והלקוחות יאהבו אותנו. ניהול והכנסת תוכן מלא על בסיס קבוע הכולל כותרות H, תגיות ALT, טקסט אלטרנטיבי, שתילת מילות מפתח באופן ידני, סנכרון התוכן בגוגל סרץ' קונסול, וכל מה שצריך כדי לקחת אותך למקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל!
אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
ביצוע התאמה מלאה לתוכן הקיים ושימוש בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של החברה עד לקבלת נוכחות דיגיטלית חזקה על בסיס קבוע. יזכרו את המותג שלך!
שאלות ששואלים אותנו הרבה על שיווק אורגני
קידום אורגני מדבר על כל שיווק או ניהול אשר מתבצע ללא צורך בתשלום לפלטפורמה על גביה אנחנו מפרסמים.
קידום אורגני נתפס כהרבה יותר אמין ויציב לעומת שיווק ממומן, היסודות הרבה יותר חזקים והוא מביא תנועה הרבה יותר איכותית.
יחד עם זאת בתהליך כזה את התוצאות נראה לרוב אחרי יותר זמן, שבועות עד חודשים.
את הקידום האורגני אנחנו עושים גם במנועי חיפוש וגם ברשתות חברתיות, בגוגל המטרה שהאתר שלנו יופיע כמה שיותר גבוה, ברשתות חברתיות המטרה שהתוכן שאנחנו מפרסמים יגיע לכמה שיותר אנשים, בין אם זה פוסטים בפייסבוק או באינסטגרם, בין אם זה הדף שלנו בלינקדאין או בין אם זה ערוץ היוטיוב שלנו וכדומה..
קידום אורגני נכון יהיה בעל תוכן ברמת איכות גבוהה, כזה שיעניין את הנחשפים אליו ובעל התאמה מירבית ככל הניתן לפלטפורמה על גביה אנחנו משווקים
קידום אורגני בגוגל מדבר על פעולות שאנחנו עושים שמפשרות את המיקום של האתר בתוצאות האורגניות בגוגל. עיקר הפעולות שאותן נבצע הן אופטימיזציה, כתיבת תוכן איכותי מבוסס על מילות וביטויי מפתח, שיפור חווית המשתמש באתר ובניית קישורים
בשלב ראשון נתחיל תהליך קידום אורגני בגוגל עם מחקר מילות מפתח.
זו תיהיה רשימה של כמו עשרות (או יותר) מילים וביטויים אולי נשמע קצת כבד – בפועל, בדרך כלל זאת רשימה של כמה עשרות (או מאות) ביטויים אשר יכתיבו את הכיוון לקידום שלנו.
הקפידו להכניס תוכן עם המידע הרלוונטי והמקיף ביותר לגולש בהתאם לביטויים שמחפשים הכי הרבה מהתחום שלכם, חשוב מאוד שהביטוי הרלוונטי יופיע באותה צורה בדף המדובר באתר שלכם.
הקפידו על חוויית משתמש אופטימלית כגון זמן טעינה, ממשק ידידותי וכו'
ככל שאתרים אחרים ימליצו על האתר שלכם יותר, ע"י קישרים שמופיעים אצלהם שמעבירים אליכם כך גוגל יתפוס מהאתר שלכם כמקור יותר סמכותי בתחום
כמה נקודות חשובות נוספות שיש להקפיד עליהן:
אל תשכחו את תגיות המטא – כותרת, תיאור
הקפידו לעדכן כותרות לעמודים ולטקסטים , H1-H3 בעיקר
בכל דף תיהיה כותרת H1 בלבד!
לכל תמונה יש להכניס טקסט אלטרנטיבי
מניעת תוכן משוכפל
המנעות מקישורים שבורים
בדרך כלל אנחנו נראה תוצאות לתהליך כולו לאחר כ3-6 חודשים ולפעמים אף יותר
קידום אתרים אורגני הידוע גם כ- SEO (Search Engine Optimization)
בפועל אלו פעולות שונות שאנחנו עושים באתר שמטרתן להציג את האתר כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש.
אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו!
והם אוהבים אותנו!
למה הלקוחות בוחרים בנו לשיווק ארגני ?
- מומחים לבניית אסטרטגיה דיגיטלית
- צוות מקצועי, צעיר ודינמי - אנחנו חיים את הדיגיטל העדכני ביותר ומודעים לטכנולוגיות החדישות ביותר
- מומחים בפיתוח בוטים ותהליכי אוטומציה שחוסכים זמן וכסף ללקוחות שלנו
- שירות כמפתח להתפתחות עסקית - אנחנו מכוונים לקשר ארוך טווח עם הלקוחות ומבינים את חשיבות השירות
- אנחנו לא יודעים הכל, אבל יש לנו את היכולת ללמוד הכל ולכן תמיד יכולים להשתנות יחד עם השוק
- משתמשים בכלים הדיגיטלים המתקדמים בעולם
- אנחנו מביאים שקט - יודעים מקרוב כמה מאתגר לנהל עסק, איתנו יש לך ראש שקט!
- שיטת עבודה יחודית - אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
- אנחנו נהנים מהעבודה ועושים אותה מהלב
למה הלקוחות נשארים איתנו בשיווק אורגני?
- תוצאות ושירות מעל המצופה!