עיצוב גרפי

מה זה עיצוב גרפי

עיצוב גרפי, או תקשורת חזותית, הוא תחום נרחב שהמטרה שלו היא להעביר מסר לצופה באמצעות תוכן ויזואלי.

התוכן מועבר בצורה ידידותית לצופה תוך כדי שילוב של אלמנטים כמו טיפוגרפיה, תמונות ויזואליות וצבעים.

תחום העיצוב הגרפי התחיל עוד במצרים העתיקה כאשר המצרים חרטו את ההירוגליפים (כתב חרטומים מצרי) הראשונים במערות, כשעוד לא היו מחשבים ואף אחד לא ידע מה זה תקשורת חזותית הם הבינו שצריך לתעד בצורה חזותית.

בהמשך, העיצוב הגרפי נעשה גם כן בצורה ידנית, אך בשיטת הדפסים וגזרות נייר מה שחייב את המעצב להיות בעל כישרון רישום ואיור והגביל את המעצב.

כיום, עם התפתחות המחשוב בעולם, מעצב לא חייב להיות בעל יכולות רישום ואיור, אך הוא חייב לשלוט בתוכנות הגרפיות.

למה אני צריך את זה בכלל?

עיצוב נכון יכול לבסס את אופי המותג ואת הנוכחות שלו ברשת, יעלה את המודעות וכך גם את המכירות.

העקרונות החשובים ביותר בעיצוב חזותי:

1. טקסט וגופן- המרכיב החשוב היום בעיצוב החזותי הוא חיבור הגופן לטקסט. כל גופן הוא בעל אופי שונה ויכול להעביר מסר ולכן חשוב לדעת להתאים את הגופן לאופי הטקסט.
לדוגמא: ניקח את המילה אהבה, ננסה לחשוב מה המשמעות של המילה ומה היא מזכירה לנו:
חיבה, משהו גדול, קירבה, חיבוק, נשיקה, עוצמה וכו'
ונרשום אותה בשני אופנים:

עיצוב גרפי הבדליםמצד ימין נוכל להבחין במילה אהבה כשהיא מיישמת את רוב המשמעויות של המילה: משהו גדול, קירבה, עוצמה ובנוסף ניתן לראות כי גופן שהוא שמן ועגלגל מתאר בצורה טובה יותר את המילה.

לעומת המילה אהבה מצד שמאל, שם אין יישום אחד של משמעות המילה, כאן ניתן לראות כי האותיות רחוקות אחת מהשנייה, צרות, אין להן נוכחות ובעיקר לא מבטאות אהבה.

2. היררכיה- בכל דבר בחיים יש היררכיה וגם בעיצוב החזותי. אנחנו לא יכולים לתת לכל הדימויים את אותו המקום בדף מאחר ויש כאלה שהם חשובים יותר וכאלה שחשובים פחות. ההיררכיה קובעת את אופן הקריאה של המסר.

לדוגמא:

איך להציג מבצע בצורה נכונה בעיצוב גרפימצד ימין נוכל להבחין כי אין היררכיה בטקסט, מה שמקשה על הקורא להבין מה העיקר ולא מושך את העין שלו.
לעומת זאת, מצד שמאל, יש היררכיה בולטת, המעצב פונה אל הלקוח ואומר לו אל תדאג אני אכוון אותך איך לקרוא את הטקסט, הדגשתי לך את הדברים החשובים ביותר וגם משכתי את תשומת הלב שלך.

3. כמות הטקסט- כמות הטקסט חשובה מאוד! אנחנו לא רוצים לפוצץ את הצופה בטקסט, זה לא ספר, אנחנו רוצים להעביר מסר ברור וישיר ולא לבלבל את הלקוח. ככל שנמעיט במילים כך נקבל את מלוא תשומת הלב.

מבצע מבצע גדולבשני המקרים יש את אותו המסר, אבל פעם אחת קצר ולעניין ובפעם השנייה כבר איבדנו את הלקוח.

4. תמונה- דימוי גרפי חשוב כדי למשוך את הצופה. לרוב העין נמשכת קודם לתמונה ורק אח"כ לטקסט. אם נבחר את התמונה בקפידה נוכל להעביר את המסר מבלי להשתמש בהרבה מילים.
התמונה צריכה להיות אותנטית ומתאימה לפרסום. לא נוכל לשים תמונה של אנשים משוודיה ולפרסם בישראל, הלקוח לא יאמין.

עיצוב גרפי מישהו בחצר
עיצוב גרפי שליח באדום

ברור שהייתם רוצים שהבחור הצעיר מימין הוא זה שיעשה לכם את המשלוח, אבל אם תראו את התמונה הזאת קופצת אצלכם בפרסום, תוכלו לחשוב שאולי התבלבלו וזה פרסום של מישהו לא מהארץ.

דגש חשוב מאוד: התמונות חייבות להיות מאתרים חינמיים או תמונות שאתם צילמתם. אי אפשר להעלות כל תמונה שרוצים מהאינטרנט בגלל זכויות יוצרים.

צבעים- לכל צבע יש משמעות חשובה וצריך לדעת להתאים אותם בצורה נכונה לתוכן ולמטרה. אם אנחנו מחפשים לתפוס את העין של הלקוח אנחנו נשתמש בצבעים בולטים כמו אדום. אם נרצה להשרות רוגע ואווירה נעימה, נשתמש בצבעים עדינים יותר כמו תכלת, סגול בהיר וכו'.

הבדל עיצוב גרפי
בחורה יוגה

יתרונות של עיצוב גרפי

אפשרויות של עיצוב גרפי

לוגו

הלוגו הוא הפנים שלכם, הוא כרטיס הכניסה של הלקוח לעסק וממנו ניתן להסיק את אופי המותג.

הוא צריך להיות פשוט, לרוב הוא מופיע בקטן ולכן לא יכולים להיות בו הרבה פרטים, הוא צריך להיות מדוייק ונכון עבורכם.

כיום יש הרבה עסקים שמוכרים את אותו המוצר, הלוגו הוא זה שמבדל ומייחד אתכם, אם הלוגו תפס ללקוח את העין הוא יחזור אליכם.

הלוגו יכול להכתיב את כל המיתוג הגרפי של העסק.

מיתוג

מיתוג הוא מכלול העיצובים שמגדירים את השפה הגרפית של העסק. מיתוג טוב הוא כזה שכאשר נראה אותו מבלי לראות את הלוגו, נזהה למי הוא שייך.

את המיתוג יש להתאים לפי קהל היעד, האווירה שרוצים לייצר ואיך רוצים להיתפס מול הלקוח.

לדומא: גוגל
גוגל אייקונים

מבלי לראות את הלוגו ואת שם המותג אנחנו יכולים לדעת שהאייקונים האלה שייכים לגוגל. גם בכגלל שהם מזוהים ומוכרים לנו מאוד, אבל לא רק, הם מדברים באותה השפה והצבעוניות של גוגל.

באנרים ופוסטים ממומנים

כדי למשוך את הלקוח לפוסט הממומן, צריך להתאים אותו למטרה.

אם הפוסט נועד כדי למכור, הוא צריך להיות מעוצב בהתאם- התוכן צריך להיות רלוונטי, מושך ומכירתי והעיצוב בהתאם.

יש לפנות באופן אישי ללקוח ולכוון אותו לכיוון המכירה.

סרטונים

עריכת סרטונים שיווקיים שמתאימים לרשתות החברתיות: אינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק ויוטיוב.

כיום הסרטונים כובשים את כל הרשתות החברתיות, אנשים מעוניינים בסרטונים קצרים שמתארים את אופי המותג, מציגים טיפים קצרים ואפילו גימיקים שטותיים, הכל כדי למשוך את הלקוח.

הסרטונים מאפשרים לנו ללכת בעקבות טרנדים פופולריים וכך להעלות את החשיפה שלנו.

תהליך העבודה בעיצוב גרפי

השארת פרטים באתר

בתחתית הדף

שיחת טלפון איתנו לבדיקת התאמה

בזמן שנוח לך

פגישה לבניית אסטרטגיה עיצובית או אפיון השירות

אפשר גם בזום

הקמה פרויקט ברמה הגבוהה ביותר

בהסתמך על אסטרטגיה

תוצאות מדהימות שיעזרו לך להגשים את החזון שלך!

נתפתח ביחד

למי מתאים עיצוב גרפי

השירות שלנו:

שילוב נכון של עיצוב גרפי ושיווק

בניית אסטרטגיה לעיצוב

הכל מתחיל באסטרטגיה נכונה, אנחנו נחליט לאן אנחנו רוצים להגיע, נחשוב על האפשרויות שלנו להגיע לשם, נבצע מחקר שוק מעמיק ונחליט ביחד מה הדרך שהכי מתאימה לעסק שלכם. בדרך נחשוב על מטרת העיצוב, על הקהלים האפשריים, על הפלטורמות שנכון לפרסם בהם בהתאם לקהל היעד

באנרים ופוסטים ממומנים​

לאחר שנחליט על הקהל הרלוונטי שאמור לרכוש את המוצר/שירות נחשוב על יתרונות בולטים לכל קהל באופן אישי וננסה להנגיש לו אותם בדרך הכי נכונה ומוצלחת עבורו במגוון מודעות שונות, אצלנו לכל עיצוב יש גם עיצובים נלווים ומומלץ לנסות אותם בקמפיין הממומן כדי להבין מה עובד בצורה הטובה ביותר לקהל המטרה שלכם

לוגו

בניית לוגו איכותי שתבדל את המותג שלכם, אנחנו נעזור לכם להחליט על קהל היעד המדויק לעסק שלכם, נחשוב על החזון ולאן תרצו להגיע ואז נתאים את הלוגו בצורה מדויקת

לא בטוח מה הכי יקדם את העסק שלך ???

אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו!
והם אוהבים אותנו!
Chen Michel
Chen Michel
אוגוסט 2021
Read More
סופר מקצועי ורספונסיבי! הצלחנו להגיע ליעדים ואפילו לעבור אותם. ממליצה בחום, תודה ענקית!
Victoria Kuka
Victoria Kuka
פברואר 2021
Read More
פניתי כדי לקדם את העסק שלי וקיבלתי רמה מקצועית מדהימה שלא קיבלתי מאף יועץ אחר. תודה רבה לכם.
Sivan Ben Haim‎
Sivan Ben Haim‎
פברואר 2021
Read More
שירות מקצועי ואמין, אם היה אפשר לתת 20 כוכבים אין ספק שהייתם מקבלים ❤️
ליאת הראל
ליאת הראל
אוקטובר 2020
Read More
מרגישה צורך להמליץ על עידן שמואל הבעלים של stra ❤️ אני בעלת סטודיו לעיצוב ואדריכלות כבר כמעט 20 שנה בחרתי לעבור תהליך עיסקי כדי לרענן ולראות את העסק מזוויות חדשות. עידן מקצועי, מאד ענייני וממש פיקס אותי בהתנהלות הסטודיו, תודה ענקית על כל התהליך כיף לעבוד עם מקצוענים❤️
Raz Kashty
Raz Kashty
מאי 2021
Read More
עידן בחור מקצועי ואדיב . הצלחנו להגיע ליעדים שלנו בדיגיטל בפחות זמן ממה שחשבנו ועדיין לקבל תוצאות יותר ובות ממה שציפינו. ממליץ!
רפי משען
רפי משען
פברואר 2021
Read More
נעזרתי בהם לעסק שלי מתחום הבטיחות. עזרו לי לפתח, להתפתח, להעשיר את הידע! מקצוענים אמיתיים. ממליץ בחום להיעזר בשירותיהם!
חזי גרינפלד
חזי גרינפלד
פברואר 2021
Read More
אין מילים פשוט יודעים לייצר תוצאות נקודה !!! מומלץ בחום לכל עסק
Adam Lev‎‏
Adam Lev‎‏
יולי 2021
Read More
עידן עזר לי הרבה בהרבה תחומים חייב לציין שמעבר להתמחות שלו הוא גם מאד קשוב ועוזר במה שאפשר ובמה שהוא יכול, בן אדם זהב ונסיך אמיתי כי מעבר להכל צריך אנושיות אז הייתי חייב לכתוב פה 🙂 עידן תודה על הכל
סיגל בן מרדכי
סיגל בן מרדכי
ספטמבר 2020
Read More
אנשים עם ראש על הכתפיים, מקצועיים, יצירתיים ונותנים את כל כולם מכל הלב והראש להצלחת הלקוח
Carmel Algor
Carmel Algor
ספטמבר 2020
Read More
קיבלתי שרות מדהים מצוות STRA, עזרו מאוד עם אסטרטגיית השיווק והתוצאות מדברות בעד עצמן.
Tanya Goldberg‎‏
Tanya Goldberg‎‏
מאי 2021
Read More
אחרי אין ספור ניסיונות כושלים ושנים של חיפושים אין פשוט אין אתם מס 1 בכל המובנים!!!!!
Netanel Yaish‎‏
Netanel Yaish‎‏
ינואר 2021
Read More
עידן והצוות עזרו לי מאוד בבניית אסטרטגיה שיווקית וברשתות החברתיות. רמה גבוהה מאוד, תודה רבה
Arik Shabo
Arik Shabo
פברואר 2021
Read More
תודה רבה לעידן התותח! אין ספק שהשינוי בעסק מורגש! ממליץ החום להעזר בשירותים שלהם 🤩
Previous
Next

למה הלקוחות בוחרים בנו לעיצוב גרפי?

למה הלקוחות נשארים איתנו לעיצוב גרפי?