עיצוב גרפי
מה זה עיצוב גרפי
עיצוב גרפי, או תקשורת חזותית, הוא תחום נרחב שהמטרה שלו היא להעביר מסר לצופה באמצעות תוכן ויזואלי.
התוכן מועבר בצורה ידידותית לצופה תוך כדי שילוב של אלמנטים כמו טיפוגרפיה, תמונות ויזואליות וצבעים.
תחום העיצוב הגרפי התחיל עוד במצרים העתיקה כאשר המצרים חרטו את ההירוגליפים (כתב חרטומים מצרי) הראשונים במערות, כשעוד לא היו מחשבים ואף אחד לא ידע מה זה תקשורת חזותית הם הבינו שצריך לתעד בצורה חזותית.
בהמשך, העיצוב הגרפי נעשה גם כן בצורה ידנית, אך בשיטת הדפסים וגזרות נייר מה שחייב את המעצב להיות בעל כישרון רישום ואיור והגביל את המעצב.
כיום, עם התפתחות המחשוב בעולם, מעצב לא חייב להיות בעל יכולות רישום ואיור, אך הוא חייב לשלוט בתוכנות הגרפיות.
למה אני צריך את זה בכלל?
עיצוב נכון יכול לבסס את אופי המותג ואת הנוכחות שלו ברשת, יעלה את המודעות וכך גם את המכירות.
העקרונות החשובים ביותר בעיצוב חזותי:
1. טקסט וגופן- המרכיב החשוב היום בעיצוב החזותי הוא חיבור הגופן לטקסט. כל גופן הוא בעל אופי שונה ויכול להעביר מסר ולכן חשוב לדעת להתאים את הגופן לאופי הטקסט.
לדוגמא: ניקח את המילה אהבה, ננסה לחשוב מה המשמעות של המילה ומה היא מזכירה לנו:
חיבה, משהו גדול, קירבה, חיבוק, נשיקה, עוצמה וכו'
ונרשום אותה בשני אופנים:
לעומת המילה אהבה מצד שמאל, שם אין יישום אחד של משמעות המילה, כאן ניתן לראות כי האותיות רחוקות אחת מהשנייה, צרות, אין להן נוכחות ובעיקר לא מבטאות אהבה.
2. היררכיה- בכל דבר בחיים יש היררכיה וגם בעיצוב החזותי. אנחנו לא יכולים לתת לכל הדימויים את אותו המקום בדף מאחר ויש כאלה שהם חשובים יותר וכאלה שחשובים פחות. ההיררכיה קובעת את אופן הקריאה של המסר.
לדוגמא:
לעומת זאת, מצד שמאל, יש היררכיה בולטת, המעצב פונה אל הלקוח ואומר לו אל תדאג אני אכוון אותך איך לקרוא את הטקסט, הדגשתי לך את הדברים החשובים ביותר וגם משכתי את תשומת הלב שלך.
3. כמות הטקסט- כמות הטקסט חשובה מאוד! אנחנו לא רוצים לפוצץ את הצופה בטקסט, זה לא ספר, אנחנו רוצים להעביר מסר ברור וישיר ולא לבלבל את הלקוח. ככל שנמעיט במילים כך נקבל את מלוא תשומת הלב.
4. תמונה- דימוי גרפי חשוב כדי למשוך את הצופה. לרוב העין נמשכת קודם לתמונה ורק אח"כ לטקסט. אם נבחר את התמונה בקפידה נוכל להעביר את המסר מבלי להשתמש בהרבה מילים.
התמונה צריכה להיות אותנטית ומתאימה לפרסום. לא נוכל לשים תמונה של אנשים משוודיה ולפרסם בישראל, הלקוח לא יאמין.
ברור שהייתם רוצים שהבחור הצעיר מימין הוא זה שיעשה לכם את המשלוח, אבל אם תראו את התמונה הזאת קופצת אצלכם בפרסום, תוכלו לחשוב שאולי התבלבלו וזה פרסום של מישהו לא מהארץ.
דגש חשוב מאוד: התמונות חייבות להיות מאתרים חינמיים או תמונות שאתם צילמתם. אי אפשר להעלות כל תמונה שרוצים מהאינטרנט בגלל זכויות יוצרים.
צבעים- לכל צבע יש משמעות חשובה וצריך לדעת להתאים אותם בצורה נכונה לתוכן ולמטרה. אם אנחנו מחפשים לתפוס את העין של הלקוח אנחנו נשתמש בצבעים בולטים כמו אדום. אם נרצה להשרות רוגע ואווירה נעימה, נשתמש בצבעים עדינים יותר כמו תכלת, סגול בהיר וכו'.
יתרונות של עיצוב גרפי
- דרך תקשורת בין העסק ללקוח
- העלאת המודעות למותג
- ליצור קו עיצובי שמייחד את המותג
- רושם ראשוני של העסק
- פרסום נכון שמושך את הלקוחות
- מראה מקצועי
לא בטוח מה הכי יקדם את העסק שלך?
אפשרויות של עיצוב גרפי
לוגו
הלוגו הוא הפנים שלכם, הוא כרטיס הכניסה של הלקוח לעסק וממנו ניתן להסיק את אופי המותג.
הוא צריך להיות פשוט, לרוב הוא מופיע בקטן ולכן לא יכולים להיות בו הרבה פרטים, הוא צריך להיות מדוייק ונכון עבורכם.
כיום יש הרבה עסקים שמוכרים את אותו המוצר, הלוגו הוא זה שמבדל ומייחד אתכם, אם הלוגו תפס ללקוח את העין הוא יחזור אליכם.
הלוגו יכול להכתיב את כל המיתוג הגרפי של העסק.
מיתוג
מיתוג הוא מכלול העיצובים שמגדירים את השפה הגרפית של העסק. מיתוג טוב הוא כזה שכאשר נראה אותו מבלי לראות את הלוגו, נזהה למי הוא שייך.
את המיתוג יש להתאים לפי קהל היעד, האווירה שרוצים לייצר ואיך רוצים להיתפס מול הלקוח.
לדומא: גוגל
מבלי לראות את הלוגו ואת שם המותג אנחנו יכולים לדעת שהאייקונים האלה שייכים לגוגל. גם בכגלל שהם מזוהים ומוכרים לנו מאוד, אבל לא רק, הם מדברים באותה השפה והצבעוניות של גוגל.
באנרים ופוסטים ממומנים
כדי למשוך את הלקוח לפוסט הממומן, צריך להתאים אותו למטרה.
אם הפוסט נועד כדי למכור, הוא צריך להיות מעוצב בהתאם- התוכן צריך להיות רלוונטי, מושך ומכירתי והעיצוב בהתאם.
יש לפנות באופן אישי ללקוח ולכוון אותו לכיוון המכירה.
סרטונים
עריכת סרטונים שיווקיים שמתאימים לרשתות החברתיות: אינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק ויוטיוב.
כיום הסרטונים כובשים את כל הרשתות החברתיות, אנשים מעוניינים בסרטונים קצרים שמתארים את אופי המותג, מציגים טיפים קצרים ואפילו גימיקים שטותיים, הכל כדי למשוך את הלקוח.
הסרטונים מאפשרים לנו ללכת בעקבות טרנדים פופולריים וכך להעלות את החשיפה שלנו.
תהליך העבודה בעיצוב גרפי
השארת פרטים באתר
בתחתית הדף
שיחת טלפון איתנו לבדיקת התאמה
בזמן שנוח לך
פגישה לבניית אסטרטגיה עיצובית או אפיון השירות
אפשר גם בזום
הקמה פרויקט ברמה הגבוהה ביותר
בהסתמך על אסטרטגיה
תוצאות מדהימות שיעזרו לך להגשים את החזון שלך!
נתפתח ביחד
למי מתאים עיצוב גרפי
- מי שרוצה לבדל את העסק שלו
- מי שרוצה להראות מקצועי
- מי שרוצה לבסס את אופי המותג ואת הנוכחות שלו ברשת
- מי שרוצה להביא עוד לקוחות לעסק ולהגדיל את המכירות
- מי שרוצה לתקשר בצורה נכונה עם הלקוח החדש
- מי שרוצה לפרסם את עצמו נכון
- לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים
השירות שלנו:
שילוב נכון של עיצוב גרפי ושיווק
בניית אסטרטגיה לעיצוב
הכל מתחיל באסטרטגיה נכונה, אנחנו נחליט לאן אנחנו רוצים להגיע, נחשוב על האפשרויות שלנו להגיע לשם, נבצע מחקר שוק מעמיק ונחליט ביחד מה הדרך שהכי מתאימה לעסק שלכם. בדרך נחשוב על מטרת העיצוב, על הקהלים האפשריים, על הפלטורמות שנכון לפרסם בהם בהתאם לקהל היעד
באנרים ופוסטים ממומנים
לאחר שנחליט על הקהל הרלוונטי שאמור לרכוש את המוצר/שירות נחשוב על יתרונות בולטים לכל קהל באופן אישי וננסה להנגיש לו אותם בדרך הכי נכונה ומוצלחת עבורו במגוון מודעות שונות, אצלנו לכל עיצוב יש גם עיצובים נלווים ומומלץ לנסות אותם בקמפיין הממומן כדי להבין מה עובד בצורה הטובה ביותר לקהל המטרה שלכם
לוגו
בניית לוגו איכותי שתבדל את המותג שלכם, אנחנו נעזור לכם להחליט על קהל היעד המדויק לעסק שלכם, נחשוב על החזון ולאן תרצו להגיע ואז נתאים את הלוגו בצורה מדויקת
אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו!
והם אוהבים אותנו!
למה הלקוחות בוחרים בנו לעיצוב גרפי?
- צוות מקצועי, צעיר ודינמי - אנחנו חיים את הדיגיטל העדכני ביותר ומודעים לטכנולוגיות החדישות ביותר
- מומחים בפיתוח בוטים ותהליכי אוטומציה שחוסכים זמן וכסף ללקוחות שלנו
- שירות כמפתח להתפתחות עסקית - אנחנו מכוונים לקשר ארוך טווח עם הלקוחות ומבינים את חשיבות השירות
- אנחנו לא יודעים הכל, אבל יש לנו את היכולת ללמוד הכל ולכן תמיד יכולים להשתנות יחד עם השוק
- משתמשים בכלים הדיגיטלים המתקדמים בעולם
- אנחנו מביאים שקט - יודעים מקרוב כמה מאתגר לנהל עסק, איתנו יש לך ראש שקט!
- שיטת עבודה יחודית - אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
- אנחנו נהנים מהעבודה ועושים אותה מהלב
למה הלקוחות נשארים איתנו לעיצוב גרפי?
- תוצאות ושירות מעל המצופה!