חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היי חברים כאן עידן שמואל מSTRA
היום אני רוצה לתת טיפ שיווקי לחברות הרכב.
כל הזמן אנחנו רואים פרסומות על מכוניות משפחתיות או SUV
במקומות כמו הרי הדולומיטים ובמקומות מדהימים נוספים ונופים יוצאים מן הכלל.
ברור שאתם רוצים לשדר שזה החלום וכך יהיה אם אנחנו נרכוש את הרכב.
על פניו זה נראה מהממם, אבל זה נעשה כבר 30 שנה, שזה בסדר וזה עובד לא רע אבל בואו ננסה לעשות אדפטציה לקהל הישראלי.
אנחנו לא גרים באיטליה ולא בהרי הדולומיטים או מקומות אחרים בסגנון.
אנו נמצאים פה בכביש 4 ובכביש 5 תקועים בפקקים, מחכים, מצפצפים ומתעצבנים.

עם הרעיון שלי לטיפ שיווקי לחברות הרכב תוכלו לבדל אתכם מאחרים ולעלות את המודעות של המותג שלכם יותר ורק ככה תוכלו להצליח ובגדול בשיווק. 

אז מה שאתם צריכים לעשות כדי לקלוע לקהל הזה? לקלוע אלינו לקהל הישראלי..
לתת פרסום שמתאים לפקקים! אפשר לעשות זאת באמצעות עיצוב גרפי.
עיצוב נכון יכול לבסס את אופי המותג ואת הנוכחות שלו ברשת, להעלות את המודעות וכך את המכירות.
באמצעות העיצוב הנכון תוכלו לשדר ללקוח כמה נוח לנסוע בפקק, עד כמה המושבים נוחים,כמה המזגן עובד נפלא, איזה כיף שיש מערכת המולטימדיה מושלמת, יש מוזיקה ברמה הגבוהה ביותר, נוחות, יש מצלמות אחוריות, קדמיות, התראה בפני תאונה בזמן איטי ועוד הרבה דברים כאלה ואחרים שיכולים לעזור ולהראות לקהל הישראלי למה הרכב שלכם טוב ולא למה לקהל באיטליה זה טוב.

אנחנו רוצים לגרום לקהל הישראלי למשש את החלום ולהראות לו שהחלום אפשרי גם בארץ שלנו.
לגרום לחלום להפוך למציאות.
זה מובן שרוצים לצייר לנו מציאות מסוימת אבל בואו תנסו לגוון, תנסו לשנות תנסו לעשות משהו חדש שעוד לא עשו. 
תגרמו ללקוחות שלכם להפוך את החלום שכולם משדרים לאפשרי וממשי.

בהצלחה עידן שמואל מ STRA 

האתר החדש שלנו בבנייה, סליחה על אי-הנוחות.

חלק מהדברים באתר עדיין לא מושלמים אבל תצפו להפתעות בהמשך :)

מחכים לכם!