גוגל לעסק שלי - כל מה שצריך לדעת
גוגל לעסק שלי Google Business Profile לשעבר (גוגל מיי ביזנס או GMB) הוא כרטיס מאומת שגוגל מאפשרת לנו לפתוח עבור עסק שבבעלותנו.
הוא יופיע ראשון כשיחפשו את שם העסק או שירות/מוצר שאנחנו מציעים וניתן לראות בו את השירותים/מוצרים שלנו, תמונות, כתובת, טלפון, קישור לאתר שעות פעילות ביקורות ועוד.
מבחינתי גוגל מיי ביזנס הוא בגדר חובה לכל עסק בישראל, הוא גם יכול לשמש לקידום במפות או קידום ממומן.
*בארה"ב מדובר באחד מכלי השיווק העיקריים
השימושים העיקריים לגוגל מיי ביזנס
א. TRUST גבוה בחיפוש שם העסק – בדרך כלל אם נפרסם מוצר מסוים ברשתות החברתיות או שמישהו ייתן המלצה עלינו הלקוחות הפוטנציאלים יכנסו לגוגל וירשמו את שם העסק. אם המידע שיקבלו שם יראה להם אמין עם הרבה ביקורות חיוביות, הם ירגישו יותר בנוח להשאיר פרטים או לבצע הזמנה.
דוגמא לכרטיס גוגל מיי ביזנס חזק מאוד עם כל הפונקציות ומעל ל 200 ביקורות ניתן לראות כשרושמים בגוגל את שם המותג שלנו STRA
ב. חשיפה גבוהה יותר כשלקוחות יחפשו את השירות/מוצר שלנו – אם נוסיף את המוצרים שלנו בכרטיס העסקי של גוגל ויהיה לנו הרבה ביקורות גוגל ייתן לנו חשיפה חינמית במידה ויחפשו את השירות לדוגמא, אם תחפשו שיווק דיגיטלי בפייסבוק [שירות שאנחנו מציעים בעסק] אתם תקבלו בחלק מהמיקומים בישראל את STRA במקום הראשון, זאת מכיוון שאנחנו מציעים את השירות ויש לנו הכי הרבה ביקורות חיוביות.
שווה מאוד להכניס את מוצרי הליבה החשובים שלכם לתוך הכרטיס וליהנות מחשיפה חינמית. האמת שיש עסקים שלמים שזאת פלטפורמת השיווק העיקרית שלהם.
טיפ של STRA
אם תעלו כל כמה ימים תמונה או פוסט לגוגל מיי ביזנס כמו שאתם מעלים לרשתות החברתיות, גוגל ייתן לכם תיעדוף משמעותית לאור העובדה שאתם נתפסים "כעסקים פעילים".
לא בטוחים אם יש לכם כרטיס בגוגל מיי ביזנס?
הקלידו את שם העסק שלכם בעברית ולאחר מכן באנגלית ותראו אם הכרטיס עולה
אם לא עולה – הכניסו לקישור הבא ובצעו הרשמה https://www.google.com/intl/iw_il/business/
אם כן עולה – תלחצו על הכפתור "האם זהו העסק שלך"
בדיקת מיקום בגוגל לעסק שלי
בדיקת מיקום בגוגל לעסק שלי תתאפשר רק למי שאישר את שיתוף המיקום. במידה וביטלתם על ההתחלה את האפשרות תרעננו את הדף שוב.
לאחר מכן אחרי כמה שניות יטען המערכת שבודקת את המיקום שלכם.
שלב 1- תכתבו את שם העסק שלי
שלב 2- תכתבו את הביטוי שדרכו אתם רוצים שלקוחות יגיעו אליכם
שלב 3 – תוכלו לראות את המיקום הממוצע שאתם מופיעים לפי אזור גאוגרפי סביבכם
שלב 4 – צרו איתנו קשר כדי שתוכלו לקבל הרבה יותר מהכלי של גוגל לעסק שלי