שיווק דיגיטלי רב ערוצי

קורס אינסטגרם

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email

קורס אינסטגרם

היי חברים, המאמר הבא יסביר על אפשרויות הלמידה וההתפתחות בפלטפורמת אינסטגרם.
*למען הסר ספק אנחנו לא עושים קורסים ולא מכוונים אתכם ללמוד אצלנו או אצל מישהו ספציפי אחר, פשוט נותנים לכם מידע ואת הנתונים האמיתיים כדי שתוכלו לבחור את הדרך שהכי מתאימה לכם לעבור קורס אינסטגרם.

בין אם את או אתה יזמים יצירתיים, משפיעים, או סתם בא לכם להגדיל את העוקבים, לא חסרות דרכים ללמוד איך לעשות זאת.

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר שיש ומסיבה טובה: היא גדלה ליותר ממיליארד משתמשים פעילים ואיננה מראה סימני האטה.
ככזאת, משווקים ויזמים רבים פונים לאינסטגרם כדרך למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם.

כדי להבין את הפלטפורמה לעומק, לשווק ולהצליח להגיע למטרות שלכם תצטרכו ידע שיוביל אתכם קדימה וילמד אתכם את כל מה שחשוב באמת באינסטגרם.

כיום יש מגוון רחב של קורסים לשיווק באינסטגרם, חלקם דיגיטליים וחלקם פיזיים בקבוצות או ביחידים.
ניתן ללמוד בבית או בכל מקום שנוח לכם, באמצעות סרטונים מוקלטים או מצגות דרך המחשב,
יש גם את הקורסים הפרונטליים בכיתה עם עוד מספר אנשים או אחד על אחד עם איש מקצוע/איש שיווק מדיה.

הרמות משתנות מלמידה למתחילים ללא ידע בכלל עד לרמות של סופר מקצוענים עם שאלות ספציפיות על פיצ'רים מסוימים, כמו קורס ממוקד רילס, או קורס ממוקד סטורים ועוד.
יש קורסים שמתמקדים ביצירת תוכן ואחרים שמדברים על קידום ממומן.
כדאי שתבדקו היטב לפני שאתם נרשמים לקורס מה בדיוק הצרכים שלכם ומה באמת יקדם אתכם הכי הרבה.

פלטפורמת אינסטגרם

סוגי קורסים:

  1. קורס און-ליין
  2. קורס פרונטלי כחלק מקבוצה
  3. קורס אישי 1 על 1

 

  1. קורס און-ליין

קורס למידה מהבית או מכל מקום שנוח לכם ובזמן שנוח לכם.

בדרך כלל מומחה שלימד בכיתה החליט להסריט את השיעורים או להכין את החומר במיוחד לצילום ואז הוא משכפל את התוכן, עורך אותו ודואג שתוכלו לצפות בו בנחת.
לרוב המחירים של קורס און ליין זולים יותר שכן אין למרצה שום השקעה מלבד יצירת התוכן הראשוני.

היתרונות: זול, בזמן שנוח לכם, במקום שנוח לכם, אפשר לצפות כמה שרוצים, גם אם שוכחים.

חסרונות: אינסטגרם מתעדכנת ומשתנה בקצב מסחרר, קורס שהוקלט לפני שנה יכול להיות לא רלוונטי לרגע שבו תרכשו אותו.
לא מעט אנשים מעדיפים ללמוד במסגרת של כיתה ולא לבד מול מחשב.

  1. קורס פרונטלי כחלק מקבוצה

קורס קבוצתי בכיתה מסודרת ובזמנים קבועים מראש.
בדרך כלל המרצים הם ברמה גבוהה מאוד ובעלי ידע נרחב משום שמתעוררות לא מעט שאלות במהלך הקורס, הקורסים רלוונטים ועדכניים למה שקורה עכשיו.

הקורסים הפרונטליים בדרך כלל מעט יותר יקרים מכיוון שלא רק שצריך ליצור את התוכן, צריך גם ללמד אותו וזה זמן עבודה שיש לקחת בחשבון.
היום רוב הקורסים נעשים בקבוצות יחסית קטנות, עד 12 משתתפים.

היתרונות: רלוונטי מאוד, מסגרת מסודרת, מומחה אמיתי שיודע לתת מענה בזמן אמת.

חסרונות: לא תמיד השעות והמיקום מתאימים לכולם, הרמה צריכה להתאים לכל התלמידים ולכן לא תמיד נקבל מיקוד במה שמעניין אותנו.

  1. קורס אישי 1 על 1

קורס אישי עם מומחה אמיתי עד הבית, זה לא חייב בהכרח להיות קורס, אפשר לעשות כמה סשנים,
למשל כ2-3 מפגשים אשר בהם נקבל את הידע שרצינו וגם לעלות ברמת המקצועיות והאיכות.
בדרך כלל מתאים לבעלי עסקים או אנשים שקצת יותר קצרים בזמן ומוכנים להשקיע קצת יותר כסף.
חלק מהמומחים יכולים להגיע אליכם עד הבית או העסק וחלק יזמינו אתכם למשרדים שלהם.
היתרונות: רלוונטי מאוד, מסגרת מסודרת, מומחה אמיתי שיודע לתת מענה בזמן אמת, מותאם באופן אישי לרמה שלך ולמטרות שלך.

חסרונות: יקר

אינסטגרם

למה אתם צריכים לצפות בסיום קורס אינסטגרם?

בסיום הלימודים תקבלו כלים פרקטים שיעזרו לכם לשלוט, להכיר ולדעת לשווק את האינסטגרם שלכם או של הלקוחות שלכם.
חלק מהקורסים כוללים תעודה [לא רשמית], וניתן להצטרף לקבוצה סגורה בא תלמידי הקורס והמרצים עונים אחד לשני ועוזרים עם שאלות.
מכאן העבודה היא נטו שלכם ואתם צרכים ליצור את התוכן ולדאוג לאינטראקציות בחשבון.

חשוב מאוד לזכור! ההתמדה באינסטגרם קריטית מאוד וצריכים ליישם כל הזמן את הכלים שקבלתם בקורס, אחרת, לא תראו תוצאות איכותיות, כאלה שיקרבו אתכם למטרה שלכם.

לכלים נוספים על גבי הפלטפורמה אתם מוזמנים לקרוא את המדריך המלא לקידום באינסטגרם

 

כמה זמן נמשך קורס ממוצע?

כיום יש מגוון קורסים שונים, חלקם כוללים גם צילום ועריכה, חלקם כוללים קידום ממומן.

במידה ואנחנו מדברים רק על קורס אינסטגרם, משך הקורסים השונים משתנה בין – 3-5 מפגשים או 2-4 מפגשים, שבכל מפג שעות הלימוד משתנות בטווח שבין שעתיים עד שלוש שעות.

 

 

טווחי מחירים:

קורסים דיגיטלים – המחיר משתנה, אך לרוב נע בין 300 – 1000 ש״ח בעברית ובסכומים נמוכים יותר אם הקורס באנגלית.

קורסים פרונטליים קבוצתיים – המחירים נעים בין 1800 – 3000 ש״ח כשבכיתה יש 5-12 תלמידים

קורסים וסדנאות אחד על אחד –  כאן המחירים משתנים גם בין אנשי המקצוע השונים והם נעים

בין 2500 – 4000 ש״ח עבור קורס, ובין 1500 – 2500 ש״ח עבור סדנא, כשעלות פגישה אחת יהיה ממוצע כ 500 ₪ בקירוב.

 

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים:
מי המרצה בפועל? כמה עוקבים יש לו באינסטגרם? כמה אינטראקציות יש לו? האם הוא מבין רק בתאוריה או שיודע לעשות את העבודה הלכה למעשה?
כמובן לבדוק קצת המלצות של לקוחות, אפילו לדבר עם מישהו שהיה ולראות שזה באמת מתאים לכם.

לפני שאתם רצים להירשם לקורס תשאלו את עצמכם מה אתם רוצים להשיג מהפלטפורמה שנקראת אינסטגרם, לקוחות? כניסות לאתר? עוקבים? להיות משפיענים?
לפי ההגדרה בחרו את הקורס המתאים ביותר עבורכם.

אם אתם מתלבטים ורוצים ממני המלצה לקורס שיתאים לכם, מוזמנים לשלוח לי הודעת וואטסאפ או להשאיר פרטים בסוף הדף ואשמח לעזור לכם להחליט.

המון בהצלחה!
עידן שמואל מייסד STRA

סטרא לימודים תוכן לעסקים בנושא עידן שמואל מייסד STRA שיווק דיגיטלי

מאגר הידע של STRA

מהווה חלק מאסטרטגיית תוכן רב ערוצי של המותג – נסביר בקצרה על הנושא…

עידן שמואל מייסד החברה בעל תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי וניסיון בתפקידי מנכ"ל בחברות בינלאומיות

עידן שמואל מייסד STRA ייעוץ פורץ דרך

מייצר לנו תכנים שווים ביותר, מלאי ערך להתפתחות עסקית איכותית
את התכנים אנחנו מפרסמים בכל ערוציה המדיה שלנו ובקהילה העסקית שפיתחנו להקת העסקים
סה"כ מעל 12 פלטפורמות שונות

בזכות התוכן האיכותי אנשים שלא הכירו אותנו נחשפים אל התכנים שלנו וחלקם מתחילים להתעניין במותג.
משלב ההתעניינות הם עוקבים אחרינו ובונים את רמת האמון במותג.

לאחר מכן יוצרים קשר

אנחנו משוחחים, אם יש לנו באמת ערך להעניק להם אז אנחנו משתפים פעולה

לאחר מספר מפגשים, הם מבינים את הערך המטורף שלנו וחלקם הופכים להיות שגרירים שלנו, עוזרים לנו להפיץ את הידע והרצון לעזור לעוד אנשים, וכל אחד יכול לעשות את זה בערוץ שהכי נוח לו, כי אנחנו מספקים שירות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות

הכי חשוב, את הכל אנחנו עושים באהבה  ובצרון אמיתי לעזור לעסקים

תשאירו פרטים וננסה לשתף פעולה (:

חברים שאהבו את המאמר הזה התעניינו גם במאמרים הבאים