צ'טבוט
פלטפורמה אחת שמאחדת את פניות הלקוחות מכל המקורות העסקיים בצורה חוקית
בוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם.
עונה באמצעות צ'טבוט חכם בצורה אוטומטית, מאפשרת התערבות בשיחה בזמן אמת כדי לשמור על איכות השירות ונותנת גישה מלאה ממחשב או מהטלפון לכל העובדים במקביל.
אז יש חיה כזאת???
זהו שכן… ולא תאמינו בכמה אחוזים היא משפרת את שביעות הרצון ואחוז ההמרה!
היה לי העונג להכין צ'טבוט שנותן מענה לאחת המסעדות/בר הכי שוות ומבוקשות בישראל – SUNKISS
אווירה מחשמלת על גג העולם, עם בריכה מפנקת, צוות מקצועי והסושי הכי שווה שניתן להשיג, אם אתה לא נשוי ליפנית כמובן (:
זה התחיל מתוך צורך של הלקוח שמקבל עשרות ומאות פניות ביום לגבי הזמנת מקומות, משלוחים שאלות שונות כמו כשרות, זמני פתיחה, אירועים, וכ"ו.
הלקוח ציין במפורש שאסור שאיכות השירות תיפגע וחובה לתת ללקוחות הפונים בכל שלב אפשרות לשוחח עם אדם אמיתי ועדיף שיעבור לכל נותן שירות בהתאם לפניה של הלקוח, כך שלקוחות שפנו לגבי אירוע יגיעו בזמן אמת למנהל האירועים ולקוחות שרוצים לבצע משלוח יגיעו למנהל חטיבת המשלוחים.
מלבד זאת הלקוח ניסה למצוא אפשרות לאגד את כל הפניות למקום אחד ולתת גישה לאותו מקום לעובדים בעסק, מנהל האירועים, מארחת, מנהל המסעדה ועוד…
תכף תיכנסו לבדוק ותגידו אם הצלחנו או לא…
אז זה התהליך שעברנו ביחד:
עשינו אפיון מדויק, סגרנו תזרים שיחה פשוט ומקצועי, מדובר על מותג חזק שמקבל המון פניות ממגוון מקורות, המלצתי לחבר את צ'טבוט גם לאינסטגרם, לפייסבוק ולאתר המסעדה, מלבד הוואטסאפ כמובן שבשל זאת הלקוח הגיע.
התחברנו למרכז העסקי של פייסבוק ודאגנו לאמת את העסק בצורה מקצועית.
חיברנו את מספר הטלפון של העסק לוואטסאפ העסקי דרך META העולמית וכמובן קיבלנו אישור רשמי.
לאחר מכן חיברנו את הצ'טבוט לכל המקורות והתחלנו לעבוד.
הכנסנו את תסריט השיחה לפי המבנה שקבענו, יצרנו תזרים איכותי ונוח והוספנו לאורך כל הדרך אפשרות להכניס מלל כתוב או ללחוץ על כפתור, הכל כדי שיהיה נוח ללקוח!
סידרנו שאלות ותשובות ובנינו גם להם טריגרים מתאימים.
במידה והבוט לא מזהה מה הלקוח רושם, מיד קופצת התראה לנותן השירות להתערב בשיחה.
הוספנו משתמש לכל עובד בארגון ויצרנו התראות במיוחד בשבילו.
שלחנו לכל אחד קישור ייחודי להרשמה והורדת האפליקציה.
בדקנו שהכל עובד, עשינו סבב תיקונים ועוד סבב תיקונים עד שהלקוח היה מרוצה.
עשינו הדרכה מצולמת בזום איך לתפעל את צ'טבוט בצורה אופטימלית.
השקנו את הצ'טבוט החכם שלנו, אמאלה ואבא'לה יצא חגיגה!
וואטסאפ –
פייסבוק – https://m.me/106217054885507
אינסטגרם –
https://www.instagram.com/sunkissbar
פיתוח צ'אטבוט זה תהליך מורכב ומאתגר, עכשיו אנחנו נמצאים בשלב האופטימיזציה, משמע אנחנו לומדים את התנהגות המשתמשים ומשפרים את הצ'טבוט בצורה מתמדת.
אז אני רוצה לבקש מכם להיכנס לצ'טבוט ולנסות אותו, תוכלו להתרשם מהאיכות, אנחנו נלמד ונוכל לשפר אותו בזכותכם ובטוח גם שתתלהבו מהמסעדה.
אז מוזמנים גם לשריין שולחן, אם יישאר מקום כמובן (:
הייתה לנו הזכות לבנות בשנתיים האחרונות לא מעט בוטים ותהליכי אוטומציה, לעיריות, לעסקים, לסטרטאפים צברנו המון ניסיון ואנחנו יודעים לתת המון ערך
אז אם בא לכם לחסוך בכוח אדם, לשפר את טיב השירות, לעלות את אחוז ההמרה ולהצטייר בעיני הלקוח כעסק חדשני וטכנולוגי אתם כבר יודעים למי לפנות!
STRA – שיווק דיגיטלי רב ערוצי