חווית משתמש
דף הבית » חווית משתמש
למה חווית משתמש היא המפתח להצלחה דיגיטלית?
מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר ולוקח לו יותר מכמה שניות להיטען, ואז פשוט לוחצים על האיקס ויוצאים מהאתר מיואשים? זה נקרא נטישה, וזה אחד המרכיבים הקריטיים של חוויית משתמש. אבל זה לא נגמר רק במהירות האתר – עיצוב מבלבל, מידע לא ברור על מוצרים, חוסר בהירות במדיניות משלוחים והחזרות, ואפילו קושי במציאת כפתור יצירת הקשר – כל אלו גורמים לתסכול של הלקוחות ולפספוס של מכירות.
אנחנו רואים את זה שוב ושוב: בעלי עסקים משקיעים הון בשיווק ומביאים אלפי גולשים לאתר – אבל לא מבינים למה אין רכישות. הסיבה? חוויית משתמש לקויה. האתר פשוט לא מניע לפעולה, לא גורם ללקוחות להרגיש בנוח, ובסופו של דבר – הם עוזבים לפני שהשלימו רכישה.
לעומת זאת, יש את האתרים שאתם נכנסים אליהם ומרגישים מיד בנוח. הכל ברור, זורם, קל להבנה – ואתם לא רק רוכשים, אלא גם חוזרים שוב ושוב. למה? כי האתר תוכנן עם דגש על חווית משתמש מעולה. זו לא מקריות, אלא אסטרטגיה חכמה שממירה גולשים ללקוחות נאמנים.
אז איך יוצרים חוויית משתמש שמביאה תוצאות? המשיכו לקרוא 👇
חווית משתמש (UX – User experience) היא איך שאנחנו, המשתמשים, מרגישים כאשר אנחנו גולשים באתר או באפליקציה. זהו תהליך שמתמקד בהפיכת החוויה לפשוטה, נעימה ויעילה, כך שנוכל למצוא במהירות את מה שאנחנו מחפשים. חווית משתמש טובה לא רק משפרת את ההתמצאות והמעורבות של המשתמשים, אלא גם מגדילה את הסיכוי שהם יבצעו את הפעולה הרצויה – בין אם זה רכישה, השארת פרטים או הצטרפות לשירות [המונח המקצועי נקרא "המרה"].
עיצוב אינטואיטיבי, תכנים ברורים ותגובתיות מהירה הם כלים שמובילים להמרות גדולות וכך להצלחת העסק.
כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה. חווית משתמש נכונה היא לא רק עיצוב יפה, אלא מנגנון שמניע לפעולה, מוביל את הגולשים בדיוק למקום שבו הם צריכים להיות ומשפר באופן ישיר את אחוזי ההמרה. כשעיצוב האתר מתחשב במשתמשים, העסק כולו נהנה מהמגוון הרחב של היתרונות: יותר לקוחות, יותר מכירות ורווחים גבוהים יותר.
ב-STRA שיווק דיגיטלי אנחנו מציעים שירותי אפיון ועיצוב חווית משתמש שמותאמים לכל שלב שבו העסק שלך נמצא. בין אם יש לך אתר קיים שצריך שדרוג או שאתה מתכנן מוצר דיגיטלי חדש מאפס – אנחנו כאן כדי להפוך את החוויה של המשתמשים שלך לאופטימלית, חכמה ומניעה לפעולה.
אפיון ועיצוב חווית משתמש לאתר/אפליקציה חדשה – בניית חווית משתמש מנצחת משלב הרעיון ועד לפיתוח, עם מחקר מעמיק, תכנון אסטרטגי ועיצוב אינטואיטיבי שמבטיח הצלחה דיגיטלית כבר מהיום הראשון.
אפיון ועיצוב חווית משתמש לאתר/אפליקציה קיימת – שיפור חווית המשתמש באתר קיים באמצעות ניתוח מעמיק, זיהוי חסמים והטמעת פתרונות שיגדילו את המעורבות וההמרות.
אנחנו מאמינים שחווית משתמש היא לא רק טרנד – היא הבסיס להצלחה בעולם הדיגיטלי. עם פתרונות ממוקדים ומבוססי נתונים, אנחנו מספקים לך את הכלים להפוך את המוצר שלך לחוויה שהלקוחות לא ירצו לעזוב.
לדוגמא, ככה שיפרנו אתר שאינו ממיר למערכת שמייצרת לקוחות משלמים:
באתר לאבחון והכוונה תעסוקתית נתקלנו בכמה בעיות קריטיות. האתר היה צריך לשרת שני קהלים שונים – פרטיים ועסקיים – ולספק מגוון שירותים תחת פלטפורמה אחת. אבל היו כמה בעיות:
- הממשק היה מסורבל וגרם לבלבול ונטישות גבוהות.
- המשתמשים לא הצליחו להבין במהירות אילו שירותים רלוונטיים עבורם.
- התקציב היה מוגבל, מה שחייב פתרון חכם ולא יקר.
הפתרון היצירתי: יצרנו ממשק דינמי שמגיב במהירות לבחירת המשתמש – האתר משתנה בלחיצת כפתור – ברגע שהמשתמש בוחר אם הוא עסק או אדם פרטי, כל האתר משתנה בהתאם. הטקסטים, הוויזואליות, ותהליך הניווט – הכל מתעדכן כדי לתת לו בדיוק את המידע שהוא צריך.
כדי להקל על ההתמצאות, שילבנו טוגל בראש האתר שאפשר מעבר מהיר בין שלושה מצבים: פרטי, עסקי או כל השירותים. השתמשנו בצבעים ברורים ותפריטים אינטראקטיביים שהובילו את המשתמשים בצורה אינטואיטיבית.
התוצאות:
- שיפור של 130% בהמרות
- צמצמנו את אחוז הנטישה ב 55%
- הגדלת הרווח באופן משמעותי
בתמונה: לוגיפס – בעזרת הטוגל הניווט באתר הופך להיות קל ומובן לכל משתמש.
בתמונה: בידול בצבעוניות בין ה'פרטיים' ל'עסקיים' נשמר לאורך כל האתר.
בתמונה: לקוחות פרטיים רואים רק מה שרלוונטי להם באתר.
המסקנה היא שעיצוב טוב הוא הרבה יותר מאסתטיקה – הוא מנוע עסקי שמניע מכירות. תפקידו של המעצב הוא לא רק לגרום למשהו להיראות טוב, אלא גם להבטיח שהוא יניע לפעולה ויביא ערך אמיתי למשתמשים. כשעיצוב מתחשב בצרכים ובמגבלות של המשתמשים – התוצאה היא הצלחה עסקית.
כשאנחנו מדברים על חווית משתמש, אנחנו נכנסים לעולם שבו הצרכים של המשתמש עומדים במרכז. המגבלות והצרכים של המשתמשים הם חלק בלתי נפרד מהתהליך היצירתי. עיצוב חווית משתמש לא מתרחש בחלל ריק – הוא חייב להתמודד עם צרכים מעשיים, טכנולוגיים ורגשיים של המשתמשים.
המגבלות, כמו זמן, משאבים טכנולוגיים או מגבלות עיצוביות (כמו רזולוציה של מסך) צריכות לגרום למעצב לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא פתרונות שיתאימו למגבלות אלו, תוך שמירה על חווית משתמש איכותית.
אפיון חווית משתמש
אפיון חווית משתמש הוא תהליך קריטי, שצריך להתחיל הרבה לפני העיצוב. זהו שלב הממוקד כולו בצרכים של המשתמשים ובדרכים היעילות ביותר להנחות אותם לאורך כל הדרך – עד להשלמת הפעולה המבוקשת. בשלב זה, אנחנו לא רק מגדירים איך האתר יראה, אלא גם איך הוא יתפקד ואילו תחושות יווצרו אצל המשתמשים.
אפיון UX נכון עוזר לזהות את הכאבים של המשתמש, הבעיות בהן הוא נתקל בעת השימוש באתר/ באפליקציה או במערכת, וכולל פתרונות שמייעלים את הדרך בה הוא ניגש למידע או משלים את הפעולות שלו. זהו תהליך שדורש המון הבנה של הצרכים וההעדפות של הלקוח והיכולת לתכנן את חווית השימוש כך שהיא תהיה אינטואיטיבית, מהירה ונעימה. תהליך זה אינו נעצר רק בעיצוב – הוא עוסק גם בבניית מערכת נוחה וקלילה מבחינת הניווט והביצוע.
מה חשוב לזכור בעת אפיון חווית משתמש?
- הבנת המשתמש: לפני כל דבר אחר, עלינו להבין את הצרכים של המשתמשים שלנו – מה הם צריכים, מה גורם להם להרגיש בנוח, ומה יקל עליהם להשלים את הפעולה הרצויה.
- הגדרת מטרות ברורות: כל פעולה באתר צריכה להוביל למטרה ברורה – אם זה רכישה, השארת פרטים, הרשמה לשירות או כל מטרה אחרת.
- יצירת תהליך אינטואיטיבי: אנחנו יוצרים ממשק פשוט וקל להבנה, שמבטיח חווית שימוש מהירה, נעימה ויעילה.
איך האפיון משפיע על תוצאות עסקיות?
אפיון חווית משתמש לא רק משפר את חווית השימוש של הלקוח, אלא גם משפיע ישירות על תוצאות עסקיות. תכנון חווית משתמש בצורה מושכלת – המבוססת על נתונים מאפשרת להוריד את שיעור הנטישות, להגדיל אחוזי המרה ולהשיג מטרות עסקיות בצורה יותר אפקטיבית.
והתוצאה היא מיידית:
- שיפור במכירות: חווית משתמש טובה מובילה להגדלת הסיכוי שהמשתמשים יבחרו לרכוש את המוצר או השירות.
- פניות באתר: תכנון אינטואיטיבי וממוקד גורם למשתמשים לחזור ולהמליץ על העסק.
- שיפור בחווית השימוש של הלקוח: כאשר משתמשים חווים חווית גלישה נוחה ונעימה, הם נוטים להישאר יותר זמן ולבצע יותר פעולות בצורה יעילה.
אפיון חווית משתמש לא מתרחש בחלל ריק – הוא נבנה מתוך הבנה מעמיקה של הצרכים וההעדפות של כל קהל יעד, ומייצר מערכת שמתאימה את עצמה בצורה חכמה וגמישה.
הזמינו אותנו לפתח עבורכם חווית משתמש מותאמת אישית שתשפר את תוצאות העסק שלכם. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להפוך כל אתר, אפליקציה או מערכת ליותר פונקציונלית וממוקדת, ולהשיג את התוצאות שמגיעות לכם!
עיצוב חווית משתמש
עיצוב חווית משתמש הוא הרבה יותר מאסתטיקה – מדובר ביצירת חוויית שימוש חלקה, אינטואיטיבית ומזמינה שמניעה את המשתמש לפעולה בצורה טבעית ויעילה. כל פרט בממשק, מהצבעים ועד הכפתורים, חייב להיות מחושב כך שיגרום למשתמש להרגיש בנוח ויאפשר לו להשלים את מטרתו בקלות.
ההבדל בין עיצוב סתמי לעיצוב חווית משתמש מצוין הוא קריטי. עיצוב לא נכון עלול להוביל לתסכול ולנטישות, ואילו עיצוב נכון משפר את חווית הגלישה ומוביל את המשתמשים אל המטרה בצורה פשוטה ויעילה.
דוגמה מהשטח: איך עיצוב נכון יכול לשפר את חווית הגולש?
עבדנו עם חברה בתחום הפיננסים, נתקלנו באתר שהיו בו המון אלמנטים בעיצוב שלא היו ברורים למשתמשים. הכפתורים לא היו מספיק בולטים, הצבעים לא ייצגו את המותג בצורה ברורה, והניווט היה מסובך מדי. הבעיה הייתה ברורה – הלקוחות לא הבינו איך להתקדם באתר, מה שהוביל לנטישות גבוהות.
התחלנו בתהליך עיצוב מחדש שבו התמקדנו בעיקר ביצירת ממשק פשוט וברור. שינינו את מיקום הכפתורים, שיפרנו את החוויה הגרפית על ידי שימוש בצבעים ברורים הקשורים למותג, ויצרנו ממשק פשוט ונעים שמנחה את המשתמשים בצורה מדויקת מהשלב הראשון ועד לסיום הפעולה. בנוסף, בנינו ממשק רספונסיבי שמאפשר חווית שימוש חלקה בכל מכשיר, בין אם מדובר במחשב, טאבלט או טלפון נייד.
כללים לעיצוב חווית משתמש אפקטיבי
- פשטות ונוחות שימוש: ככל שמורכבות האתר או האפליקציה נמוכה יותר, כך חווית המשתמש טובה יותר. העיצוב צריך להיות פשוט, ברור ואינטואיטיבי, ולהוביל את המשתמש בצורה טבעית לאן שהוא רוצה להגיע.
- מענה לצרכים של המשתמש: העיצוב לא נועד רק להיראות טוב – הוא חייב לתת מענה ישיר לצרכים של המשתמש. כל פרט בממשק צריך להיות ממוקד בשיפור חווית השימוש ובניית מערכת שתהיה נוחה, קלה ומזמינה.
- ביצועים מהירים: עיצוב חווית משתמש לא רק עוסק במראה, אלא גם בהבטחת ביצועים מהירים ויעילים. האתר צריך להיות מהיר, ולוודא שהשירותים והפונקציות השונות נגישים למשתמשים בצורה מיידית.
- הנעה לפעולה: אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בעיצוב חווית משתמש הוא יצירת מנגנונים ברורים להנעה לפעולה (CTA – Call To Action). כשעיצוב האתר כולל קריאות לפעולה ברורות וממוקדות, קל למשתמשים להבין מה הצעד הבא שעליהם לעשות.
איך עיצוב משפיע על ההמרות?
העיצוב יכול להעלות או להוריד את אחוזי ההמרה בצורה משמעותית. אתר שנראה מקצועי, נטען מהר, ומספק חווית שימוש טובה יוביל את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה – בין אם זה רכישה, הרשמה לשירות, או כל פעולה אחרת. במקביל, עיצוב גרוע יכול לגרום למשתמשים לעזוב את האתר לפני שהספיקו להשלים את מטרת השימוש. כל שנייה שגולש מבזבז על חיפוש אחר כפתור או מידע חסר פוגעת בתוצאה העסקית.
עיצוב חווית משתמש נכון לא רק מונע בעיות אלא גם משדר אמינות ומקצועיות – דבר שמעלה את הסיכוי שהגולש יהפוך ללקוח נאמן.
🌟 טיפ מSTRA:
כלל ה"שלושה קליקים" – אתם צריכים להבטיח שהמשתמשים שלכם יכלו להשלים את הפעולה הרצויה תוך 3 קליקים או פחות.
ניתוח חווית משתמש
לא מספיק ליצור חווית משתמש טובה – צריך גם לדעת איך היא עובדת בפועל, על מנת לוודא שהיא אכן משיגה את המטרה. ניתוח חווית משתמש הוא חלק קריטי בתהליך, שכן הוא מאפשר לנו להבין איך הגולשים מגיבים לעיצוב, כיצד הם מנווטים באתר ואילו פעולות הם מבצעים (או לא מבצעים).
השלב הראשון בניתוח חווית המשתמש הוא איסוף נתונים. כאן אנחנו לא רק נשענים על תחושות או השערות, אלא על נתונים אמיתיים מהשטח. בעזרת כלים כמו Google Analytics, Hotjar ו-heatmaps, אנחנו יכולים לראות היכן הגולשים מבזבזים את רוב הזמן, היכן הם נתקעים או מאבדים עניין, ואיפה בדיוק הם מחליטים לעזוב את האתר. זה הזמן להבין אם כל האלמנטים באתר – מהכפתורים ועד לטקסטים – ממלאים את תפקידם בצורה מיטבית.
בתמונה: בדיקת מפת חום של אתר אחרי שיפור חווית משתמש
בתמונה: ניתוח מעמיק של חווית משתמש באתר דרך מערכת Hotjar
לאחר שנבין את ההתנהגות של המשתמשים, נוכל להפיק מסקנות ולהציע שיפורים. לדוגמה, אם אנחנו רואים שלקוחות מתעכבים בשלב מסוים בתהליך הרכישה, כנראה שמדובר בחוסר בהירות או בממשק מסורבל שצריך לשדרג. אם גילינו שגולשים לא מוצאים את המידע שהם מחפשים, נשקול לבצע שינוי בניווט או בתפריטים כדי להקל עליהם.
לא תמיד יש צורך בשינויים דרמטיים – לפעמים מספיק לעשות שדרוגים קטנים, אבל מדודים, על מנת להוביל לשיפור משמעותי. לדוגמה, שינוי קל בצבעים של כפתור קריטי או הוספת טקסט מובן יותר יכול להוביל לעלייה משמעותית בהמרות.
עכשיו, אחרי שגילינו איפה היו הבעיות, אנחנו בודקים את פתרונות העיצוב שהצענו. ניתוח חווית משתמש לא נגמר רק ביצירת העיצוב – הוא דורש גם בדיקות מתמשכות. אנחנו עורכים ניסויים, מנסים אלמנטים שונים ומבצעים A/B Testing (בדיקות A/B), על מנת לראות איזו גרסה של האתר משיגה את התוצאות הטובות ביותר.
מה שחשוב לזכור, זה שעיצוב חווית משתמש הוא תהליך דינמי. הוא לא נגמר ברגע שהאתר עולה לאוויר – להיפך, זה רק השלב הראשון. תהליך הניתוח והביצוע חייב להיות חלק מתהליך מתמשך שיביא לשיפור מתמיד.
בזכות ניתוח חווית המשתמש אנחנו לא רק יכולים להבין את הצרכים של הגולשים, אלא גם ללמוד איך להניע אותם לפעולה, איך לשפר את חוויית השיטוט שלהם, ובסופו של דבר – איך להמיר אותם ללקוחות נאמנים.
🌟 הסוד להצלחה של-STRA:
בין אם מדובר באתר תדמיתי, חנות אונליין או אפליקציה – חווית משתמש לא צריכה להיות עניין של מזל, אלא תוצאה של תכנון מדויק ומחקר מעמיק. אתר שמעוצב נכון לא רק נראה טוב, אלא גם ממיר גולשים ללקוחות נאמנים.
יש שלוש דרכים לשפר את ההמרות באתר שלך:
- להגדיל את תקציב השיווק – יותר תקציב = יותר כניסות = יותר המרות.
- לשפר את חווית המשתמש – שיפור חד-פעמי שמגדיל את אחוזי ההמרה בלי להגדיל את ההוצאות.
- השילוב המנצח – השקעה גם בשיווק וגם בחווית המשתמש תניב את התוצאה האופטימלית: מקסימום תנועה עם מקסימום המרות.
אז במקום לבזבז תקציב על תנועה שלא ממירה, בואו נוודא שהאתר שלכם באמת עובד בשבילכם! אנחנו ב-STRA מתמחים בעיצוב אינטואיטיבי שמניע לפעולה, מבוסס על נתונים אמיתיים ומביא תוצאות. הגיע הזמן להפוך את האתר שלך למנוע עסקי שמגדיל הכנסות ומשאיר את הלקוחות שלך בפנים. רוצה לראות שינוי בהמרות? אנחנו כאן כדי לעזור!
מתחילת העבודה ועד סופה זכיתי ליחס אדיב, נעים, סבלני ותומך והכל נעשה בצורה מקצועית, מהירה ומסודרת.
האתר יצא פצצה ואני לא מפסיקה לקבל עליו מחמאות.
אז תודה רבה לכם חברים ואני בטוחה שנעבוד יחד בהמשך בקידום האתר.
דיאנה בן מאיר.
הוא היה מאוד מקצועי, אדיב וסבלני.
הוא נתן מעצמו גם מעבר לשעות הפעילות ומה שסגרנו ביננו ושולם.
הוא מה שנקרא יצא צדיק. אני ממש ממליצה עליו!
בסטרא מצאתי את מה שחיפשתי- צוות שאכפת לו ומלווה אותי בכל ההיבטים- עידן שמייעץ ומתכנן אסטרטגיה וזמין עבורי לכל שאלה או קושי. מעיין, דונאל וליאן שכל אחד בתחומו דואגים לי שאגיע לקהל היעד הרצוי, לחדד את הקמפיין ולבדוק מה עובד יותר טוב ומה לשנות, חשיבה יצירתית איך להגיע לעוד פלטפורמות ובניה מחדש של האתר עם המון סבלנות הקשבה ונגישות. חבר׳ה מאוד מקצועיים ולפני הכל בני אדם!! מרגישה רצון אמיתי לעזור לי להצליח ורואה תוצאות! ממליצה בחום!!
אעדכן בהמשך לגביי התוצאות אבל חשוב לי מעכשיו שאם אתה מחפשים מישהו שילך אתכם יד ביד, זו הכתובת 🙂
אני בעלת סטודיו לעיצוב ואדריכלות כבר כמעט 20 שנה בחרתי לעבור תהליך עיסקי כדי לרענן ולראות את העסק מזויות חדשות.
עידן מקצועי, מאד עניני וממש פיקס אותי בהתנהלות הסטודיו, תודה ענקית על כל התהליך כיף לעבוד עם מקצוענים❤️
בניית אתר ברמה הגבוהה שיש עם התאמת צרכים לעסק שלי.
ממליץ מאוד.
בנו לי תכנית שיווק עם צאט בוט שמסנן לי את הלידים באופן אוטומטי.
הלידים מגיעים חמים ורלוונטיים. שירות מצויין וסבלני ממליץ מאוד.
עבדנו יחד על פרויקט של צ'אט בוט לעסק.
נותן פתרון מלא לפניות לקוחות באופן אוטומטי, מקל על העבודה וחוסך בעובדים.
ממליץ בחום לכולם, שירות אישי וליווי לאורך כל הדרך ובאופן אישי על עידן מנהל העסק, בנאדם מאוד חרוץ וישר שמאמין במה שהוא עושה והולך עם הדרך שלו עד הסוף,
5 כוכבים ! תודה רבה.
מהשיחה הראשונה הבנתי את הראש, הרגשתי שהתקשורת בינינו פתוחה וכשיש תקשורת טובה (כי אנחנו קודם כל בני אדם) הפעילות השוטפת ממריאה לשחקים!
תודה תודה תודה.
אין ספק שהשינוי בעסק מורגש! ממליץ החום להעזר בשירותים שלהם 🤩
תודה רבה
עידן הוא בחור מוכשר שקודם כל ולפני הכל יש לו נשמה.
ובבחירות שלי אני תמיד מעדיף קודם כל לעבוד עם אנשים שכאלה.
זה תנאי סף.
מעבר לכך בנאדם מוכשר עם יכולות וראיה מאד מעניינת שווה לפחות פגישה.
הייתי ממליץ עליו מאוד!
6 יתרונות של עיצוב חווית משתמש
רוצה לקדם את העסק שלך ולא בטוח איך? הצוות של STRA מוכנים איתך לכל אתגר! מלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם
למי מתאים עיצוב חווית משתמש?
- מי שרוצה לבדל את העסק שלו
- מי שרוצה להראות מקצועי
- מי שרוצה לבסס את אופי המותג ואת הנוכחות שלו ברשת
- מי שרוצה להביא עוד לקוחות לעסק ולהגדיל את המכירות
- מי שרוצה לפרסם את עצמו נכון
- לעסקים גדולים, בינונים וקטנים
תהליך העבודה בעיצוב חווית משתמש
"קיבלנו כלים טכנולוגים שבקלות וביעילות משפרים את המענה והשירות ללקוח"
"הצוות לקח כל רעיון שלי ושיפרו אותו. הייתה לי עבודה מדהימה, הם סבלניים ואכפתיים עם הראש הכי מטורף שיש"
"החבר'ה האלה שנקראים סטרא, הם שונים בנוף הרגיל ממה שאני הכרתי ב-20 שנה שאני במקצוע שלי ויש לי הסמכה של מקדם אתרים בתחום"
"פניתי לSTRA כדי לבנות אתר ולבנות אסטרטגיה שיווקית, קבלתי את שני הדברים האלה. עידן והצוות שלו מקצועיים, אדיבים ומנומסים, היה תענוג לעבוד איתם. "
"התוצאה הסופית היא פוקוס גדול יותר שהוביל להכנסות גדולות יותר לחברה"
"צוות שלם מלא מלא בידע וניסיון, הוסיפו לי פיצ'רים ותוספות לאתר למרות שזה לא היה חלק מההסכם, אבל הם ראו שיש צורך ועל כך אני מאוד מוקיר תודה"
"ככול שהתקדמנו בפגישות העסקיות התחלתי לראות תוצאות, גם בכמות הלקוחות, גם צורת המחשבה וההתנהלות בעסק"
"פתחתי סטודיו חדש ובתוך חודשיים הגדלתי את הלקוחות שלי מ 20 ל 65 לקוחות משלמים"
מתחילת העבודה ועד סופה זכיתי ליחס אדיב, נעים, סבלני ותומך והכל נעשה בצורה מקצועית, מהירה ומסודרת.
האתר יצא פצצה ואני לא מפסיקה לקבל עליו מחמאות.
אז תודה רבה לכם חברים ואני בטוחה שנעבוד יחד בהמשך בקידום האתר.
דיאנה בן מאיר.
הוא היה מאוד מקצועי, אדיב וסבלני.
הוא נתן מעצמו גם מעבר לשעות הפעילות ומה שסגרנו ביננו ושולם.
הוא מה שנקרא יצא צדיק. אני ממש ממליצה עליו!
בסטרא מצאתי את מה שחיפשתי- צוות שאכפת לו ומלווה אותי בכל ההיבטים- עידן שמייעץ ומתכנן אסטרטגיה וזמין עבורי לכל שאלה או קושי. מעיין, דונאל וליאן שכל אחד בתחומו דואגים לי שאגיע לקהל היעד הרצוי, לחדד את הקמפיין ולבדוק מה עובד יותר טוב ומה לשנות, חשיבה יצירתית איך להגיע לעוד פלטפורמות ובניה מחדש של האתר עם המון סבלנות הקשבה ונגישות. חבר׳ה מאוד מקצועיים ולפני הכל בני אדם!! מרגישה רצון אמיתי לעזור לי להצליח ורואה תוצאות! ממליצה בחום!!
אעדכן בהמשך לגביי התוצאות אבל חשוב לי מעכשיו שאם אתה מחפשים מישהו שילך אתכם יד ביד, זו הכתובת 🙂
אני בעלת סטודיו לעיצוב ואדריכלות כבר כמעט 20 שנה בחרתי לעבור תהליך עיסקי כדי לרענן ולראות את העסק מזויות חדשות.
עידן מקצועי, מאד עניני וממש פיקס אותי בהתנהלות הסטודיו, תודה ענקית על כל התהליך כיף לעבוד עם מקצוענים❤️
בניית אתר ברמה הגבוהה שיש עם התאמת צרכים לעסק שלי.
ממליץ מאוד.
בנו לי תכנית שיווק עם צאט בוט שמסנן לי את הלידים באופן אוטומטי.
הלידים מגיעים חמים ורלוונטיים. שירות מצויין וסבלני ממליץ מאוד.
עבדנו יחד על פרויקט של צ'אט בוט לעסק.
נותן פתרון מלא לפניות לקוחות באופן אוטומטי, מקל על העבודה וחוסך בעובדים.
ממליץ בחום לכולם, שירות אישי וליווי לאורך כל הדרך ובאופן אישי על עידן מנהל העסק, בנאדם מאוד חרוץ וישר שמאמין במה שהוא עושה והולך עם הדרך שלו עד הסוף,
5 כוכבים ! תודה רבה.
מהשיחה הראשונה הבנתי את הראש, הרגשתי שהתקשורת בינינו פתוחה וכשיש תקשורת טובה (כי אנחנו קודם כל בני אדם) הפעילות השוטפת ממריאה לשחקים!
תודה תודה תודה.
אין ספק שהשינוי בעסק מורגש! ממליץ החום להעזר בשירותים שלהם 🤩
תודה רבה
עידן הוא בחור מוכשר שקודם כל ולפני הכל יש לו נשמה.
ובבחירות שלי אני תמיד מעדיף קודם כל לעבוד עם אנשים שכאלה.
זה תנאי סף.
מעבר לכך בנאדם מוכשר עם יכולות וראיה מאד מעניינת שווה לפחות פגישה.
הייתי ממליץ עליו מאוד!
למה הלקוחות בוחרים בנו לעיצוב חווית משתמש?
מומחים לבניית אסטרטגיה דיגיטלית.
צוות מקצועי, צעיר ודינמי – אנחנו חיים את הדיגיטל העדכני ביותר ומודעים לטכנולוגיות החדישות ביותר.
מומחים בפיתוח בוטים ותהליכי אוטומציה שחוסכים זמן וכסף ללקוחות שלנו
שירות כמפתח להתפתחות עסקית – אנחנו מכוונים לקשר ארוך טווח עם הלקוחות ומבינים את חשיבות השירות.
אנחנו לא יודעים הכל, אבל יש לנו את היכולת ללמוד הכל ולכן תמיד יכולים להשתנות יחד עם השוק.
אנחנו מביאים שקט – יודעים מקרוב כמה מאתגר לנהל עסק, איתנו יש לך ראש שקט!
בסטרא אנחנו משתמשים בכלים הדיגיטלים המתקדמים בעולם.
שיטת עבודה יחודית בשוק – אסטרטגיית תוכן רב ערוצית.
אנחנו נהנים מהעבודה שלנו ועושים אותה מהלב ❤️
ותוצאות מעל המצופה!