הדרכת מכירות – דמיון מודרך הכלי המושלם לסגירת עסקה

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email

הדרכת מכירות דמיון מודרך – נקודת אל חזור

למכירות יש המון שיטות ודרכים. אנחנו נשתמש בטכניקה של דמיון מודרך לשם הסבר ותיאור מוצרים בתוך החיים של הלקוח. אנחנו בעצם נגרום ללקוח לדמיין שהוא כבר משתמש במוצר בצורה שהסבה לו הנאה. ובדרך זו יהיה לו מאוד קשה לוותר על המוצר. לכל לקוח נבנה דמיון מודרך משלו, שתואם את עולמו.

ניקח לדוגמא את הלקוח הממוצע, איש עבודה במשרה מלאה, והורה במשרה מלאה. איש שאוהב את המשפחה שלו ואת הבילויי בחיקה. אנחנו נצייר בדמיונו של הלקוח את הסרט הבא:

תדמיין לעצמך את הילדים משחקים על החוף הזהוב בסיישל, בונים ארמונות בחול ומשחקים תופסת.,

אתה שוכב על כיסא נוח לצד אשתך המדהימה, מול האוקיינוס הכחול והרגוע, שותים שייק פירות טרופי מדהים.

הזמנתם לכם את הסוויטה המפוארת שבמלון עם הבריכה הפרטית והאוכל המשגע.

וכל הטוב הזה מבלי לקרוע את הכיס!

תארו לעצמכם את התחושה שעוברת על הלקוח ברגעים בהם הדמיון שלו מופעל.

אחרי תסריט כזה יהיה לו קשה מאוד לוותר על הסרט שהוא בנה לעצמו בראש.

 

אפשר לעשות דמיון מודרך על כל דבר, אבל חשוב להבין איך מתנהגת הדמות שרוצה לרכוש את המוצר.

נניח ואנחנו מנסים למכור רכב פרארי מפואר, אנחנו ננסה להבין מי הלקוח הפוטנציאלי, בדרך כלל גברים מגיל 50 ומעלה שחשוב להם הנראות ולמשוך תשומת לב.

לאחר שאפיינו אווטאר של הלקוח נצייר לו את התמונה שהוא ירצה לראות.

תנסה לדמיין שאתה נוסע בכביש החוף עם הרכב החדש שלך, עוצר ברמזור בשיא הסטייל, חונה בחנייה מדהימה בדיוק ליד המסעדה, וכל אחד שעובר מתלהב מהרכב ורוצה להיות כמוך.

באםםם!@!@ הוא דמיין את הסיטואציה כשהוא בתוכה, הוא ראה כבר תמונה שלו עם המוצר, זה מצא חן בעיניו, עכשיו יהיה לו קשה לוותר על החלום הזה.

מבחינתנו דמיון מודרך מוביל לנקודת אל חזור, ממנה ללקוח מאוד קשה לוותר על המוצר.

מומלץ מאוד לראות את הסרטון המלא כולל הדוגמאות.

הדרכת המכירות של STRA לחצו כאן

לתוכנית הכשרה מלאה לחצו כאן!

מי אני ?

לוגו סטרא לימודים

מאגר הידע של STRA

מהווה חלק מאסטרטגיית תוכן רב ערוצי של המותג – נסביר בקצרה על הנושא…

עידן שמואל מייסד החברה בעל תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי וניסיון בתפקידי מנכ"ל בחברות בינלאומיות

עידן שמואל מייסד STRA

מייצר לנו תכנים שווים ביותר, מלאי ערך להתפתחות עסקית איכותית
את התכנים אנחנו מפרסמים בכל ערוציה המדיה שלנו ובקהילה העסקית שפיתחנו להקת העסקים
סה"כ מעל 12 פלטפורמות שונות

בזכות התוכן האיכותי אנשים שלא הכירו אותנו נחשפים אל התכנים שלנו וחלקם מתחילים להתעניין במותג.
משלב ההתעניינות הם עוקבים אחרינו ובונים את רמת האמון במותג.

לאחר מכן יוצרים קשר

אנחנו משוחחים, אם יש לנו באמת ערך להעניק להם אז אנחנו משתפים פעולה

לאחר מספר מפגשים, הם מבינים את הערך המטורף שלנו וחלקם הופכים להיות שגרירים שלנו, עוזרים לנו להפיץ את הידע והרצון לעזור לעוד אנשים, וכל אחד יכול לעשות את זה בערוץ שהכי נוח לו, כי אנחנו מספקים שירות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות

הכי חשוב, את הכל אנחנו עושים באהבה  ובצרון אמיתי לעזור לעסקים

תשאירו פרטים וננסה לשתף פעולה (:

חברים שאהבו את המאמר הזה התעניינו גם במאמרים הבאים