שיווק דיגיטלי רב ערוצי

פרופיל לינקדאין

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email

 איך ליצור פרופיל לינקדאין מנצח שעושה הרבה כסף – חלק א'

במהלך השנה האחרונה הצטרפו עשרות אלפי משתמשים חדשים לרשת LinkedIn מישראל וכמות גדולה עוד יותר של משתמשים קיימים גילו מחדש את העוצמה והייחודיות של פרופיל לינקדאין בעולם העסקי והמקצועי.

כפי שלמדנו במאמר הקודם, לינקדאין זו היא הרשת החברתית המקצועית העולמית הכי גדולה באינטרנט ליצירת הזדמנויות עסקיות, חברתיות, אישיות ולמציאת עבודה.

יש הרבה עסקים שמוכרים לעסקים ויש להם לינקדאין,
אך לא יודעים את הכללים ולכן הפרופיל שלהם לא עוזר בקידום האורגני.
אם תבנו פרופיל לינקדאין מנצח תופיעו יותר בחיפוש האורגני!
ותוכלו לסגור יותר עסקאות וכפועל יוצא ההכנסות שלכם גם יעלו.

פרופיל הלינקדאין שלכם הוא תעודת הזהות – כרטיס הביקור והכניסה הדיגיטלית שלכם ברשת. הפרופיל ברשת הלינקדאין הוא כמו שלט חוצות באיילון. עלינו לשדר את המסר שאנו רוצים להעביר במדויק, למשוך את העין, להבליט את האיכויות שקיימות בנו ולקצר את הדרך לעסקה הבאה שלנו. אם הפרופיל שלכם לא יהיה בנוי נכון הוא יהיה כמו שלט חוצות ענק שמוצב במדבר סהרה באזור רחוק ומבודד.

 

כידוע, בשיווק יש את המשולש הקדוש :

  • KNOW
  • LIKE
  • TRUST

ואנו כרגע במצב של ה  KNOW – אנו בונים את הפרופיל המנצח!

על מנת שאחרים יראו את הפרופיל שלנו ויבינו שאנחנו מומחים בנושא העיסוק שלנו וירצו לצור עימנו קשר.

כתיבת פרופיל לינקדאין מנצח וחזק יכולה להניב לכם במידי, שלא כמו ברשתות חברתיות אחרות, על פעולות שיווק אורגני קטנות, לידים חמים, אמינים ואיכותיים.

יכולת החשיפה בלינקדאין לתוכן שאתם מעלים היא ענקית, עד 30,000 חברים יכולים לראות את הפוסטים והמאמרים שלכם, וגם החברים של החברים שלהם. הפוסטים שלכם יכולים להגיע אף לחשיפה של עשרות אלפי צפיות ולייצר לכם אוטומטית לידים אורגנים חמים שירצו לקנות מכם. כמוכן, תוכלו להופיע גם בחיפושים של גוגל אם החשיפה שלכם תהיה גדולה מספיק.

פרופיל לינקדאין


אז בואו נלמד איך ליצר פרופיל לינקדאין מנצח שעושה הרבה כסף

  1. כתיבת פרופיל באנגלית – את הפרופיל יש לרשום באנגלית כיוון שמנוע החיפוש של לינקדאין עובד באנגלית. ואם אתם רוצים להופיע בחיפושים בצורה אורגנית תכתבו באנגלית. לפחות 70% מהפרופיל חייב להיות באנגלית. מי שמתקשה בשביל זה יש את התרגום של גוגל ועוד כמה תיקונים קטנים (שימו לב חובה לעבור על התרגום, לא תמיד הוא נכון) או היעזרו במתרגם. תוכלו להוסיף עוד פרטים בעברית אך הבשר של פרופיל הלינקדאין חייב להיות באנגלית. את הפוסטים, המאמרים והתכתבויות תוכלו לעשות בעברית, לא לפחד.

 

  1. התמונה שלכם – האלמנט הראשון שהעין נמשכת אליו בתוצאות החיפוש של לינקדאין, ותופיע ליד כל פוסט שנפרסם. התמונה שווה אלף מילים, על אחת כמה וכמה בעולם הרשתות החברתיות. פרופיל ללא תמונה יותר חוסר אמינות. הסיכוי שיצפו בפרופיל שלכם גדול פי 21 כשיש תמונה. לכן חובה לשים תמונה אותנטית, מקצועית ואיכותית מקו החזה ומעלה. התמונה צריכה להיות חייכנית ואנרגטית עם מבט למצלמה, עם בגדים ייצוגיים ומותאמת לפרסונה ולאישיות העסקית שלכם. וטיפ קטן ניתן לצלם לבד ביום בהיר עם רקע נהדר כמו נוף עירוני או טבעי. שימו לב, התמונה תהיה בלי משקפי שמש ובלי ילדים או בני זוג, לא מהבריכה ולא מהים וביחוד לא תמונה ספונטנית, אפילו תמונה מצלם מקצועי.

 

  1. תמונת נושא – Cover –זהו הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לפרופיל שלכם, זהו שטח נדל"ן פירסומי בחינם, כמו שלט חוצות בצומת ראשית, ויותר אפקטיבית מאתר. פרופיל עם תמונת נושא נצפה פי 21 יותר מאשר פרופיל ללא תמונת נושא. פי 9 יותר בקשות התחברות ופי 36 יותר הודעות מאשר אנשים שמשתמשים בברירת המחדל של לינקדאין. בפרופיל לינקדאין צופים בחודש פי מאות לקוחות פוטנציאלים מאשר באתר. לכן, כדאי שתהיה בו גרפיקה עם משפט ורשמו בו בברור מה התועלות שהלקוח יכול לקבל מכם.
    יש אסכולה שאומרת לא לפרסם בפרופיל האישי אלא רק בפרופיל חברה, אך אני דוגלת באסכולה הראשונה, נצלו את השטח הפרסומי שקיבלתם.

 

  1. כותרת ראשית – Headline זהו האזור מתחת לשם שלכם והוא מאוד חשוב וחייב להיות מסקרן כי כשמישהו מחפש בלינקדאין הוא יראה את השילוש הקדוש: השם שלכם + התמונה שלכם וה- .Headlineלכן נצלו את התווים כדי למשוך את תשומת הלב ולספר על הערך המוסף שלכם ללקוח. כותרת ראשית שמושכת תשומת לב תביא לחיבורים נוספים. חשבו על הלקוח איך הייתם רוצים למשוך את תשומת לבו.

כתבו בו 3 דברים מרכזיים :

א. המקום שבו אתם עובדים.

ב. משפט שמתאר את תחום המומחיות שלכם. ניתן להוסיף גם את האהבה שלכם למקצוע והרצון להתקדם.

ג. שילוב של ביטוי חיפוש שאנשים חיפשו!

כדאי להפריד באמצעות | בין החלקים השונים.

 

  1. הסתירו עדכוני פרופיל מעיני הרשת – כל שינוי שאתם שעושים בפרופיל הלינקדאין מופיע אוטומטית בפיד של כל רשת החברים. כאשר אנו עושים שינוי בודד זה מצוין, אך לעיתים, כאשר עושים שינויים רבים, כמו עכשיו שאנו עורכים את פרופיל והופכים אותו למנצח וחזק לא תמיד נרצה שכל עדכון כזה יופיע לעיני כולם, לכן הסתירו את עדכוני הפרופיל בהגדרות החשבון.

 

  1. כתובת ה-URL – שנו את כתובת ה-URL שלכם בהתאמה אישית כך שיהיה יותר קל למצוא אתכם.

 

  1. האודות About – מהווה שער לכל פעילות פוטנציאלית בלינקדאין שתרצו. זהו הרושם הראשוני שהלקוחות מקבלים מכם. ספרו על עצמכם בצורה "רכה" יותר ואל תהיו משעממים. אנשים יוצרים קשרים עם אנשים לא עם כותרות.

חשוב שיהיו באודות 3 אזורים :

  • בהתחלה שורה אחת שמתמצתת את מה שאתם עושים בשוטף ומשאירה את הלקוח בסקרנות. זה אזור ש"מוכר" אותנו, כולל מילות מפתח רלוונטיות.
  • "מכירה" של תחומי העיסוק שלכם ומה אתם אוהבים לעשות ממקום שמאפיין אתכם כאישיות מקצועית. הוסיפו יכולות רכות שלכם שמתאימות כמו: חשיבה יצירתית, אינטליגנציה רגשית, עבודה בצוות וכו'. הוסיפו הישגים גדולים שלכם. שימו פוקוס על הלקוח הפוטנציאלי שלכם מה הוא יקבל מכם ופחות על עצמכם ועל ניסיון העבר שלכם. דברו בשפה של הלקוח. תכתבו ותראו לו שאתם מבינים מה עובר עליו, ואיך אתם יכולים לעזור לו עם השירות שלכם.
  • בסוף קראו לפעולה והשאירו פרטים להתקשרות אתכם: טלפון, מייל או אפשרות לקביעת פגישה מול היומן שלכם.

שימוש נכון במילות מפתח יקפיץ את מספר הצפיות ובקשות ההתקשרויות שתקבלו. האלגוריתם של לינקדאין סורק את האודות ובהתאם לשימוש במילות מפתח יציג את הפרופיל שלכם בחיפושים.

אם יש לכם תחביבים תוכלו להוסיף אותם כאן.

 

  1. המומלצים – Featured – פוסטים ומאמרים מוצלחים שאתם שומרים בשני קליקים או קישורים לסרטונים ברשת כדי שלקוחות פוטנציאלים שמבקרים בפרופיל המנצח שלכם יראו ויתרשמו מהמומחיות שלכם, כי אין שני לרושם ראשוני.

פרופיל לינקדאין

לסיכום

ככל שתבנו את הפרופיל שלכם בלינקדאין בצורה מיטבית תוכלו להופיע יותר בחיפושים ותוכלו לנצל את הפרופיל לצרכים ולמטרות שאתם מציבים לעצמכם בשימוש בלינקדאין.

בהצלחה

סמדר רז – בעלת תואר שני

מלווה עסקים עצמאיים

להגדלת חשיפה והכנסות

ברשת הלינקדאין

050-6880747

www.linkedin.com/in/smadar-raz

להרשמה לקורס הלינקדין של סמדר רז לחצו כאן

לוגו סטרא לימודים תוכן לעסקים

מאגר הידע של STRA

מהווה חלק מאסטרטגיית תוכן רב ערוצי של המותג – נסביר בקצרה על הנושא…

עידן שמואל מייסד החברה בעל תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי וניסיון בתפקידי מנכ"ל בחברות בינלאומיות

עידן שמואל מייסד STRA ייעוץ פורץ דרך

מייצר לנו תכנים שווים ביותר, מלאי ערך להתפתחות עסקית איכותית
את התכנים אנחנו מפרסמים בכל ערוציה המדיה שלנו ובקהילה העסקית שפיתחנו להקת העסקים
סה"כ מעל 12 פלטפורמות שונות

בזכות התוכן האיכותי אנשים שלא הכירו אותנו נחשפים אל התכנים שלנו וחלקם מתחילים להתעניין במותג.
משלב ההתעניינות הם עוקבים אחרינו ובונים את רמת האמון במותג.

לאחר מכן יוצרים קשר

אנחנו משוחחים, אם יש לנו באמת ערך להעניק להם אז אנחנו משתפים פעולה

לאחר מספר מפגשים, הם מבינים את הערך המטורף שלנו וחלקם הופכים להיות שגרירים שלנו, עוזרים לנו להפיץ את הידע והרצון לעזור לעוד אנשים, וכל אחד יכול לעשות את זה בערוץ שהכי נוח לו, כי אנחנו מספקים שירות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות

הכי חשוב, את הכל אנחנו עושים באהבה  ובצרון אמיתי לעזור לעסקים

תשאירו פרטים וננסה לשתף פעולה (:

חברים שאהבו את המאמר הזה התעניינו גם במאמרים הבאים