שיווק דיגיטלי רב ערוצי

לינקדאין מדריך

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email

לינקדאין מדריך ל-איך לבנות פרופיל לינקדאין שעושה הרבה כסף – חלק ב'

בהמשך לחלק הראשון של המאמר שאותו תוכלו לקרוא על ידי לחיצה כאן, קבלו את החלק השני של מדריך הלינקדאין לאיך לבנות פרופיל לינקדאין מנצח.

לינקדאין

  1. ניסיון תעסוקתי –  Experience – פרטו על הניסיון התעסוקתי שלכם בנקודות בשורות קצרות וברורות על מנת שהלקוח יראה איך אתם יכולים לעזור לו ומה יוצא לו ממכם כלקוח. תיאור מפורט המכיל תחומי אחריות, התמחויות, פרויקטים, לקוחות גדולים והישגים. כדאי בתיאור התפקיד לכתוב מילות מפתח המתארות את המקצוע והמיומנויות שלכם.
 
  1. השכלה – Education – עדכנו מוסדות לימוד אקדמאיים בהם למדתם, ובחרו את הלוגו של המוסד הלימודי, סוג תואר, תחום הלימודים וכמה מילים במידה ויש דברים מיוחדים, הצטיינתם בלימודים? ציינו זאת! כמוכן ניתן להוסיף קורסים מקצועיים. כדאי להוסיף תמונות של תעודות. שמחזקים את הסמכות שלך.
 
  1. כישורים – Skills – מה הן היכולות / המיומנויות המקצועיות שיש לכם שרלוונטיות לתחום המקצועי שלכם. כאשר יש אישורים של אנשים אחרים למיומנויות שלכם זה נותן ללקוח הפוטנציאלי לקבל אינדקציה טובה יותר עליך. כמוכן, מאפשר לפרופיל שלך לעלות בחיפושים.
 
  1. המלצות – Recommendation – נותנת לליד הקר הבנה שיש לו עסק עם בן אדם רציני, שיש מאחוריכם לקוחות מרוצים שעבדו איתכם. המלצות עוזרות לבסס את המעמד שלכם כמומחים בתחומכם.
 
  1. התנדבות – Volunteer experience – כדאי לפרטי תחומי התנדבות. בקהילה העסקית התנדבות מאוד נחשבת.
 
  1. הישגים- Accomplishments – פרטו פרסומים שלכם באקדמיה או בעיתונות, תעודות הצטיינות והערכה מהלימודים ומהעבודה, פטנטים שרשומים על שמכם, הסמכות, קורסים, פרויקטים שלקחתם בהם חלק והשפות שאתם שולטים בהן.
 
  1. עיבוי קשרי חברות – כולנו מבינים שקשרים חזקים וטובים יכולים לקחת אותנו למחוזות רחוקים. רשת הלינקדאין הינה רשת חברתית עסקית למיפוי וניהול קשרים. עיבוי רשימת החברים מעלה את ערך הפרופיל בתוצאות החיפוש, בעיקר פרופיל עם מעל 500 חברים. זיכרו, איכות זה מעולה אבל הכמות מאוד משפיעה! החליטו על קהל היעד שלכם ושלחו בקשות לאנשים מובילים ומשפיעים. אם אתם בתחילת דרכם תוכלו גם לשלוח בקשות חיבור לחברים איתם אתם מתכתבים במייל שלכם וכן לרשימת אנשי הקשר בנייד. למי שיש פרופיל לינקדאין הוא ייתן לכם לשלוח בקשת חיבור, למי שאין תוכלו אף להזמין אותו להתחבר ללינקדאין.
 
  1. קבוצות – Groups – אחת הדרכים הכי משמעותיות לבצע נטוורקינג היא לקחת חלק באינספור הקבוצות המקצועיות הפעילות בה שקשורות לתחום המקצועי שלכם. כך תוכלו לעשות נטוורקינג מקצועי, שמטרתו להעשיר אתכם בידע ולהעמיק קשרים עסקיים ולייצר עסקאות ולהגדיל הכנסות. ניתן להתחבר לעד 100 קבוצות.
  בהצלחה סמדר רז – בעלת תואר שני מלווה עסקים עצמאיים להגדלת חשיפה והכנסות ברשת הלינקדאין 050-6880747 www.linkedin.com/in/smadar-raz להרשמה לקורס הלינקדין של סמדר רז לחצו כאן

בתור משווקי לינקדאין רשמיים מוטלת עלינו האחריות והסמכות לתת את השירות המקצועי, האיכותי והטוב ביותר בישראל

מומחה לינקדאין
לוגו סטרא לימודים תוכן לעסקים

מאגר הידע של STRA

מהווה חלק מאסטרטגיית תוכן רב ערוצי של המותג – נסביר בקצרה על הנושא…

עידן שמואל מייסד החברה בעל תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי וניסיון בתפקידי מנכ"ל בחברות בינלאומיות

עידן שמואל מייסד STRA ייעוץ פורץ דרך

מייצר לנו תכנים שווים ביותר, מלאי ערך להתפתחות עסקית איכותית
את התכנים אנחנו מפרסמים בכל ערוציה המדיה שלנו ובקהילה העסקית שפיתחנו להקת העסקים
סה"כ מעל 12 פלטפורמות שונות

בזכות התוכן האיכותי אנשים שלא הכירו אותנו נחשפים אל התכנים שלנו וחלקם מתחילים להתעניין במותג.
משלב ההתעניינות הם עוקבים אחרינו ובונים את רמת האמון במותג.

לאחר מכן יוצרים קשר

אנחנו משוחחים, אם יש לנו באמת ערך להעניק להם אז אנחנו משתפים פעולה

לאחר מספר מפגשים, הם מבינים את הערך המטורף שלנו וחלקם הופכים להיות שגרירים שלנו, עוזרים לנו להפיץ את הידע והרצון לעזור לעוד אנשים, וכל אחד יכול לעשות את זה בערוץ שהכי נוח לו, כי אנחנו מספקים שירות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות

הכי חשוב, את הכל אנחנו עושים באהבה  ובצרון אמיתי לעזור לעסקים

תשאירו פרטים וננסה לשתף פעולה (:

חברים שאהבו את המאמר הזה התעניינו גם במאמרים הבאים