שיווק דיגיטלי רב ערוצי

לינקדאין עסקי

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email

לינקדאין מה זה?

לינקדאין הינה רשת חברתית עסקית עולמית הכי גדולה באינטרנט ובעולם המאפשרת חיבורים ושיתופי פעולה עסקיים, חברתיים ואישיים, וכן קשרים מקצועיים בין קולגות לעבודה ובין משתמשים ואנשי מקצוע מכל העולם. למחוסרי עבודה ולרוצים לשפרה לינקדאין עסקי מאפשרת גם אפשרות של מציאת עבודה בקלות. בקיצור לינקדאין מאפשרת לכל אחד למצוא את המקום הכי טוב עבורו.

 

במהלך השנה האחרונה הצטרפו עשרות אלפי משתמשים חדשים לרשת LinkedIn מישראל וכמות גדולה עוד יותר של משתמשים קיימים גילו מחדש את העוצמה והייחודיות של LinkedIn בעולם העסקי והמקצועי. רשת הלינקדאין היא אוקינוס כחול שעדיין לא נכבש בישראל. לאט לאט יותר בעלי עסקים מבינים את הפוטנציאל הגדול של לינקדאין לעסקים ועוברים אליו. כמו כן, בעקבות הקטנת החשיפה בפייסבוק יש יותר התעניינות אצל בעלי עסקים ברשת הלינקדאין.

 

מטרת הלינקדאין

הרעיון בלינקדאין פשוט, כמו בפייסבוק, מדובר ברשת חברתית שכל משתמש יכול להעלות תמונות, סרטונים, ותוכן לפרופיל האישי שלו, אך עיקר תכליתה של רשת הלינקדאין הוא מקצועי, זאת אומרת שלהבדיל מפייסבוק בו רוב הפעילות היא אישית חברתית ויותר מהנה ו- FUN (תמונות ושיתופים מחיי חברה, המשפחה וכו'), בלינקדאין הקשרים, התוכן והחיבורים נועדו למטרה מאוד ברורה – יצירת הזדמנויות וחיבורים אסטרטגיים והעשרת הנישה המקצועית.

 

שימו לב ❤️

אנשים אומרים שהם מבזבזים את הזמן ברשתות החברתיות,

אך בלינקדאין אנו משקיעים זמן!

 

בלינקדאין אתם במרחק קליק אחד ממקבלי החלטות, מובילי דעה, ומשפיענים בעמדות בכירות, אנשים שלפעמים בשיטות הרגילות הדלת שלהם סגורה בפניך. ע"י לינקדאין תוכלו להיכנס בדלת האחורית של החברות ולהגיע עד למנכ"ל או לסמנכ"לים השונים ואף לצור קשר ישיר עם משאבי האנוש בחברה, דבר שמאוד קשה לפעמים בימינו.

 

אם כן, מטרות לינקדאין הן:

  • נטוורקינג עסקי – בניה וטיפוח רשת קשרים להתפתחות עסקית ומקצועית.
  • קידום מותגים ומכירות.
  • איתור לקוחות פוטנציאלים.
  • מציאת ספקים איכותיים.
  • העשרת ידע מקצועי בתחום מבוקש או על חברות בעולם.
  • איתור וגיוס עובדים לעסק.
  • חיפוש ומציאת עבודה למובטלים ולמשפרי עבודה.

 

ההיסטוריה של לינקדאין ולינקדאין עסקי

לינקדאין הוקמה בדצמבר 2002 ע"י משקיע פרטי בחברות עמק הסיליקון ריד הופמן (שהיה סמנכ"ל בחברת PayPal) יחד עם מספר משקיעים נוספים על מנת ליצור רשת קשרים בין העובדים, ספקים ולקוחות למטרת שיתוף ידע. במאי 2003 הושקה הרשת. באפריל 2015 רכשה החברה את Lynda העוסקת בלמידה מקוונת בכ- 1.5$ מיליארד. ובדצמבר 2016 הושלמה רכישתה של לינקדאין ע"י חברת מיקרוסופט בכ-26.2$ מיליארד. החברה ממוקמת בקליפורניה ומעסיקה מעל 10,000 עובדים במשרה מלאה, ב- 30 ערים בעולם. במקביל לרשת האם פועלת רשת נוספת, Linkedin Slideshare לשיתוף מצגות, ועד היום הועלו בה מעל 20 מיליון מצגות.

 

מי החברים בלינקדאין?

ניתן למצוא בלינקדאין: אנשי עסקים, מנכ"לים, מנהלות משאבי אנוש, יזמים, משפיענים, עובדי הייטק, אנשי מכירות ושיווק, סוכני ביטוח ומתווכים, יועצים, פסיכולוגים, מאמנים, אנלפיסטים, מעסיקים, סטודנטים,  מחפשי עבודה ועוד. הפוקוס בלינקדאין הם הקשרים העסקיים שאתם יוצרים. והשאלה הנשאלת היא: את מי אתם עדיין לא מכירים ועם מי אתם יכולים לעשות שיתופי פעולה ועסקים. כמו כן, בלינקדאין ניתן לייצר לידיים טובים ואיכותיים והגדלת הכנסות.

 

באיזה שפות מדברים בלינקדאין

לינקדאין נתמכת ב- 24 שפות, בהן, אנגלית, ערבית, צרפתית, גרמנית, סינית, יפנית, דנית, הולנדית וקוריאנית. לינקדאין אינה תומכת בעברית, בעת כתיבת שורות אלה, כי מנגנון האלגוריתם של לינקדאין עובד בשפות הנתמכות בלבד, אך לא בעברית! ואם תרצו להופיע בחיפושים האורגנים של לינקדאין כדאי לכם לרשום את הפרופיל האישי שלכם באנגלית, לפחות 70% ממנו. את הפוסטים והמאמרים תוכלו לכתוב בהתאם לשפת הלקוחות האידיאלים שלכם וגם בעברית. הכתיבה באנגלית מאפשרת לכם להיות חשופים לכ- 50% לפחות ממשתמשי הלינקדאין שדוברים אנגלית ברחבי העולם.

 

נתונים מספריים ברשת הלינקדאין

 

  • בלינקדאין יש 740 מיליון משתמשים, היעד 3 מיליארד.
  • למעלה מ- 55 מיליון חברות רשומות.
  • בכל שניה מצטרפים ללינקדאין 2 חברים חדשים
  • 44% ממשתמשי לינקדאין מרוויחים מעל 75,000$ לשנה.
  • נמצאים בה חברים מ- 200 מדינות.
  • 57% מהמשתמשים בעולם גברים.
  • 40% ניגשים אליה על בסיס יומי.
  • משתמש ממוצע נמצא בה כ- 17 דקות בלבד בחודש.
  • נמצא שלינקדאין יעילה יותר ב- 277% ביצירת לידים מפייסבוק וטוויטר.
  • אצל ממשווקי B2B, המספרים עולים, 80% מהלידים ברשתות החברתיות מגיעים מלינקדאין.
  • 14 מיליון משרות פתוחות.
  • 87% ממחפשי העבודה בעולם משתמשים בקביעות בלינקדאין.
  • 3 אנשים מתקבלים לעבודה דרך לינקדאין בכל דקה.

 

נתונים מספריים בלינקדאין ישראל

  • יש מעל 1.8 מיליון משתמשים.
  • 39,000 חברות.
  • 31,000 כישורים נוספו ע"י ישראליים
  • 45% מהמשתמשים הם בטווח של 34-25.
  • רוב האנשים פותחים פרופיל לקראת סוף התואר או הצבא.

 

עמוד לינקדאין מה זה?

 

פרופיל הלינקדאין שלכם הוא תעודת הזהות – כרטיס הביקור והכניסה הדיגיטלית שלכם ברשת. הפרופיל ברשת הלינקדאין הוא כמו שלט חוצות באיילון. עלינו לשדר את המסר שאנו רוצים להעביר במדויק, למשוך את העין, להבליט את האיכויות שקיימות בנו ולקצר את הדרך לעסקה הבאה שלנו. אם הפרופיל  שלכם לא יהיה בנוי נכון הוא יהיה כמו שלט חוצות ענק שמוצב במדבר סהרה באזור רחוק ומבודד.

 

אנו נבנה את הפרופיל ע"פ הכללים על מנת שאחרים שיראו את הפרופיל שלנו יבינו שאנו מומחים בנושא העיסוק שלנו וירצו לצור עימנו קשר.

 

פרופיל מנצח וחזק בלינקדאין מניב לך במיידי, שלא כמו ברשתות חברתיות אחרות, על פעולות שיווק אורגני קטנות לידים חמים, אמינים ואיכותיים.

 

יכולת החשיפה בלינקדאין לתוכן שאתם מעלים היא ענקית, עד 30,000 חברים יכולים לראות את הפוסטים והמאמרים שלכם, וגם החברים של החברים שלהם. הפוסטים שלכם יכולים להגיע אף לחשיפה של עשרות אלפי צפיות ולייצר לכם אוטומטית לידיים אורגנים חמים שירצו לקנות מכם. כמוכן, תוכלו להופיע גם בחיפושים של גוגל אם החשיפה שלכם תהיה גדולה מספיק.

להרשמה ופתיחת לינקדאין לחצו כאן

לינקדאין עסקי

 

דף חברה מציג אתכם כעסק רציני בעל נוכחות ויוצר מיתוג לעסק. בשונה מהפרופיל האישי שלכם דף לינקדאין לעסקים גלוי ברשת האינטרנט, ויופיע בחיפושים בגוגל, והתוכן שאתם מעלים בו  מדורג באינטרנט ומשפיע על ה SEO שלכם. אם תעלו בדף החברה שלכם תוכן עשיר עם מילות מפתח תעלו את החשיפה שלכם ברשת האינטרנט.

דפי חברה מלאים בלינקדאין מעלים את החשיפה השבועית ב- 30% ברשת הלינקדאין.

בלינקדאין דף חברה מופיע במקום בולט עם הלוגו שלכם בפרופיל האישי של כל אחד מהעוקבים שלכם, וכך נוצרת לכם חשיפה מוגברת לעסק.

בדף החברה תפרסמו עידכונים שותפים של העסק ופוסטים לכל העוקבים, שעולים אוטמטית בדף הבית של כל העוקבים שלכם. כמו כן, תוכלו לצור בדף החברה מודעת דרושים ולגייס עובדים.

אחד הפיצ’רים המרכזיים והמועילים ביותר בדף העסקי בלינקדאין הוא הבלטת המוצרים והשירותים שהעסק שלכם מציע ללקוחותיו. בדף העיסקי תוכלו בלשונית Products להוסיף מוצרים ושירותים שלכם ויתרונותיהם.

לינקדאין מה זה

 

לסיכום

 

במאמר זה הכרנו את לינקדאין, את ההיסטוריה שלה.

מי נמצא בלינקדאין ובאיזה שפות הם מדברים.

למדנו נתונים מספריים על רשת הלינקדאין בעולם ובישראל

ועל הפרופיל האישי ודף לינקדאין עסקי ברשת

 

בטוחה שהחכמתם על רשת הלינקדאין!

למאמר ההמשך המסביר על פרופיל לינקדאין לחצו כאן

על הכתוב

סמדר רז – בעלת תואר שני

מלווה עסקים

להגדלת חשיפה והכנסות

ברשת הלינקדאין

www.linkedin.com/in/smadar-raz

050-6-880-747

להרשמה לקורס הלינקדין של סמדר רז לחצו כאן

לוגו סטרא לימודים תוכן לעסקים

מאגר הידע של STRA

מהווה חלק מאסטרטגיית תוכן רב ערוצי של המותג – נסביר בקצרה על הנושא…

עידן שמואל מייסד החברה בעל תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי וניסיון בתפקידי מנכ"ל בחברות בינלאומיות

עידן שמואל מייסד STRA ייעוץ פורץ דרך

מייצר לנו תכנים שווים ביותר, מלאי ערך להתפתחות עסקית איכותית
את התכנים אנחנו מפרסמים בכל ערוציה המדיה שלנו ובקהילה העסקית שפיתחנו להקת העסקים
סה"כ מעל 12 פלטפורמות שונות

בזכות התוכן האיכותי אנשים שלא הכירו אותנו נחשפים אל התכנים שלנו וחלקם מתחילים להתעניין במותג.
משלב ההתעניינות הם עוקבים אחרינו ובונים את רמת האמון במותג.

לאחר מכן יוצרים קשר

אנחנו משוחחים, אם יש לנו באמת ערך להעניק להם אז אנחנו משתפים פעולה

לאחר מספר מפגשים, הם מבינים את הערך המטורף שלנו וחלקם הופכים להיות שגרירים שלנו, עוזרים לנו להפיץ את הידע והרצון לעזור לעוד אנשים, וכל אחד יכול לעשות את זה בערוץ שהכי נוח לו, כי אנחנו מספקים שירות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות

הכי חשוב, את הכל אנחנו עושים באהבה  ובצרון אמיתי לעזור לעסקים

תשאירו פרטים וננסה לשתף פעולה (:

חברים שאהבו את המאמר הזה התעניינו גם במאמרים הבאים