אהלן חברים כאן עידן שמואל מSTRA
בסרטון הבא אני אשתף אתכם ב-טיפ שיווק לחברות ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים.
איך חברה או קליניקה העוסקת בניתוחים פלסטיים וקוסמטיים יכולה להביא אליה כמה שיותר לקוחות.
נכון להיום, כ-60, 70 אחוז מהלקוחות נמנעים מלגשת לניתוחים מכיוון שהם חוששים מהתהליך.
הם בעצם מודים, על אף שיש להם את הכסף והם מעוניינים בניתוח אך למרות זאת הם חוששים מידי.
יש להם הרבה פחדים ומחשבות על כל הסיכונים וההשלכות שיכולות להיות מהניתוח.
למשל, פחד מהתוצאה ואיך הם יראו לאחר הניתוח, עד כמה כואב הניתוח, מה זמן ההחלמה ועוד..
יש ללקוחות הרבה שאלות.
עם הטיפ שלי לשיווק לחברות ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים תוכלו להביא יותר לקוחות אליכם אשר ייהנו ויהיו מרוצים מכם.
דוגמא - ניתוח להסרת משקפיים
מה שאני מציע במקרים כאלה ובואו ניקח לדוגמא – ניתוח להסרת משקפיים.
ליצור מערכת שלמה שתגן על המטופל שהרי הוא הלקוח, כבר מהשלב השיווקי.
אם זה על ידי מישהו שילווה את המטופל לאורך כל הדרך, ממש יד ביד, אם זה על ידי הסבר הרבה יותר מקיף על הניתוח ואפילו, פסיכולוג שילווה את כל התהליך, גם לפני הניתוח וגם אחרי.
זה יכול מאוד להצליח ולהפיג את החשש, הלקוחות לא ירגישו שהם לבד בתהליך.
תהיה להם מערכת תומכת בכל צד ובכל החלטה שיעשו וגם שתרגיע אותם בעת הצורך.
ככה זה יכול למשוך את כל אותם הלקוחות שלא היו מגיעים אליכם לעולם מכיוון שהם מפחדים.
אפשר לגבות על התהליך הזה יותר כסף, או לחילופין אפשר פשוט לשווק ממש טוב
ולהיעזר אפילו בייעוץ שיווק עם איש מקצוע שזו המומחיות שלו.
הוא בקיא בכל ויש לו ניסיון ויכולת להכווין אתכם בהתאם לתחום המסוים שלכם, בין היתר להראות את הפנים של החברה בצורה הטובה ביותר.
לא צריך לקחת על זה בהכרח יותר כסף, כי יהיו לכם המון לקוחות והם יהיו מרוצים מכם ומהרעיון.
השירות הייחודי הזה שלכם יעבור גם מפה לאוזן ויחסוך בשכנועים של הלקוחות והמטופלים הפוטנציאלים.
אז חבר'ה, קחו את הרעיון ממני, תוכלו להתקדם ולהצליח ולהביא יותר לקוחות.
תודה, עידן שמואל
מ- STRA