שיווק ופרסום מזרנים ומיטות
אהלן חברים כאן עידן מSTRA
היום אני רוצה לתת טיפ לשיווק ופרסום מזרנים ומיטות לחברות ייצור המזרנים.
כיום כשבן אדם רוצה לקנות מיטה מה שהוא מחשב בעצם זה את עלות המזרן, עלות המיטה וגוף המיטה- הרגליים.
מה שאני מציע בטיפ השיווקי שלי כדי להוזיל את העלויות, זה לשווק את המזרן כמזרן שמתאים לשכיבה על הרצפה, ללא גוף המיטה, בדיוק כמו שעושים ביפן.
ביפן נהוג לשים את המזרן על הרצפה ולישון בצורה כזו.
זה הרבה יותר בריא והרבה יותר נוח ובקלות אפשר להוכיח את זה באמצעות מחקרים רבים.
בנוסף זה גם חוסך עלויות גבוהות של קניית גוף המיטה – הוצאה שאפשר בקלות להימנע ממנה.
טיפ לשיווק מזרנים וספות
אז הרעיון הוא בעצם שיווק מזרן המאפשר שימוש בו ללא צורך בבסיס מיטה ורגליות.
כך אתם חוסכים כסף ללקוחות ונותנים להם מוצר טוב ואיכותי שמבדל אתכם משאר המתחרים.
כיום יש בכל מקום חנויות שמייצרות מזרנים ומיטות, אם תיישמו את הטיפ שלי אתם תהיו ייחודיים ושונים וללקוחות תהיה סיבה לבוא דווקא אליכם ולא למתחרים שמייצרים מזרנים ומיטות סטנדרטים. בנוסף ליתרון הזה הלקוחות ייהנו גם מאיכות ונוחות.
אפשר לקדם את הרעיון הזה באמצעות פרסום בגוגל, לתת לו חשיפה לכמות רבה של אנשים.
כך אנשים יהיו מודעים לסוד בריאות השינה שיש כיום ביפן ולכל היתרונות שלו.
כמו כן יותר ויותר אנשים יחשפו למוצר.
קחו את הטיפ שלי לשיווק ופרסום מזרנים ומיטות ותיישמו באהבה, אנחנו כבר מיישמים אותו הרבה זמן ונהנים מכל רגע כמו שניתן לראות בסרטון.
אז תודה ויום נפלא
עידן שמואל מ-STRA