נעילת משתמש אינסטגרם

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email

נעילת משתמש אינסטגרם

לאחרונה משתמשים רבים מדווחים על נעילת / חסימת המשתמש האישי או העסקי שלהם.

אינסטגרם מבצעת אימותי משתמשים כדי לוודא שהמשתמשים אמיתיים מכיוון שהם רוצים לשמור על אמינות המשתמשים לקראת הבחירות בארה"ב.

לי קוראים עידן שמואל והמשתמש שלי ננעל, הצלחתי אחרי מספר ימים לשחרר אותו. בזמן הזה נחשפתי לאנשים רבים מכל העולם שנחסם להם המשתמש והבנתי שרבים מהם נמצאים במצוקה נפשית ועסקית שכן חלק גדול מהעולם שלהם נמצא ברשתות החברתיות.

יש לי תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי וניסיון מעשי בנושא, אני מתעסק בעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות והחלטתי שאני רוצה לתת יד ולסייע לאנשים שנמצאים במצוקה ללא תשלום.

שוחחתי עם עשרות אנשים שננעל להם המשתמש ונמצאים במצוקה, ראיתי מגוון סוגים של נעילות, חסימות ומחיקות חשבון, את חלקם הצלחנו לפתור במהירות וחלקם לקחו הרבה זמן.

לצערי אני לא יכול יותר לתת לכולם מענה עקב עומס הפניות.

לכן החלטתי לאגד את הידע שצברתי בנושא כדי שיעזור לכם לפתור את התקלה באינסטגרם.

*כל האמור בכתבה הוא בגדר המלצה בלבד, ואין התחייבות שיביא לפתרון התקלה.

 

10 דברים שניתן לעשות כדי לקבל בחזרה את המשתמש, אני ממליץ לעבוד לפי הרצף הבא:

  1. מי שקיבל הודעת חסימה כלשהי ומחובר לסלולר אז לנסות לאמת דרך הסלולר, זוהי השיטה המועדפת, לא לנסות המון פעמים אם אתם לא מקבלים קוד לסלולר כי המשתמש ינעל.

אם הקוד ששלחו לכם לא תקין, תנסו הפוך את המספרים (הם מחולקים לשני שלשות, תתחילו מהשלשה השנייה)

לדוגמא: במקום 295 687 המספר הנכון הוא 295687, ראו תמונה להמחשה:

  1. אימות דרך המייל בתקווה שהמייל שלכם תקין, יכול לקחת מעט זמן עד שאינסטגרם שולחת קוד אימות, לא לנסות המון פעמים.
 
  1. אימות דרך חיבור לפייסבוק, במידה ודאגתם לכך מראש.

           אם לא חיברתם מראש, אל תנסו להתחבר דרך הפייסבוק כי ייתכן וימחק לכם המשתמש באינסטגרם.

  1. אם אתם מחוברים באחת הדרכים הרשומות ולא מקבלים קוד לא לנסות המון פעמים, אפשר לנסות דרך המחשב בחיבור רגיל ל WIFI.
 
  1. אם עדיין לא קיבלת קוד, אפשר לנסות להתחבר מהמחשב דרך נקודת גישה אינטרנטית של הסלולאר.
 
  1. לא קיבלתם קוד או שאין לכם דרך להתחבר או שהמשתמש שלך נמחק מהאפליקציה צריכים לעשות את רצף הפעולות הבא:

לפתוח את האפליקציה ולנסות להתחבר, אם לא יתן לכם להתחבר, פשוט לסגור את האפלקיציה.

לא לפתוח את האפליקציה 48 שעות, ולאחר ההמתנה לפתוח את האפילקציה רגיל וסיכוי סביר שפשוט יכניס אתכם אוטמטית למשתמש, אחוזים גבוהים אמרו שעבד להם.

*שימו לב שאם יש לכם עוד משתמש אסור לכם לפתוח אותו, האפליקציה חייבת להיסגר על המשתמש הישן שלכם ואז להמתין 48 שעות.

*אנשים נוטים להיכנס באופן אינסטנקטיבי לאפליקציה ,לכן ממליץ לכם להזיז מיקום למקום שלא תפתחו את האפליקציה בטעות, אחרת תאלצו להמתין 48 שעות מההתחלה.

  1. המתנתם 48 שעות ועדיין לא נפתח לכם המשתמש, צריכים לפנות לאינסטגרם דרך מרכז העזרה שלהם ולבקש תמיכה, כמו לדוגמא: שינוי מייל.

צרכים לפתוח מייל חדש, עדיף מותג עולמי ולא ישראלי לדוגמא GMAIL

ואז מבקשים מאינסטגרם לשנות את המייל והם שולחים לכם מייל בחזרה ומבקשים מכם לעשות תמונה עם שלט שבו תרשמו קוד שנותנים לכם + שם מלא באנגלית + שם משתמש באינסטגרם, צריכים להראות את הפרצוף ואת הידיים בתמונה כדי שיוכלו לזהות שזה אדם אמיתי.

אני מצרף סרטון שמסביר איך לפתוח פנייה לאינסטגרם לגבי שינוי המייל.

 

  1. שלחתם להם בקשה לשינויי מייל ועדיין לא הסתדר יש עוד אפשרות

אם אתם משתמש עסקי יש לכם אפשרות להפוך ליצור קשר עם נציג צ'אט אמיתי של מנהל המודעות של פייסבוק ואינסטגרם ולבקש ממנו עזרה בפתיחת החשבון.

לכל משתמש עסקי באינסטגרם אוטמטי נפתח דף עסקי בפייסבוק

צריכים להיכנס לדף ולעשות מודעה בתשלום סמלי ליום אחד, נניח 20 ₪ [ברגע שתפתחו את המודעה שימו לב שלוקח לפייסבוק קצת זמן לאשר את המודעה]

ברגע שהמודעה מאושרת, עבר יום של פרסום והמודעה הסתיימה ניתן לבקש תמיכה.

לוחצים בדף העסקי למעלה על מרכז המודעות מסומן בתמונה באדום ואז לוחצים הצג תוצאות

לאחר מכן נפתח דף ולוחצים בו על מרכז העזרה:

זה מעביר לעזרה לעסקים, משם תלחצו על בקר במרכז העזרה לעסקים

ואז לחצו על התחל את העבודה, זה נמצא בקישור הזה:  https://www.facebook.com/business/help

ורק במידה ועשיתם מודעה והיא הסתיימה אתם תראו את הלחצן

תבחרו את המשתמש שלכם ותבחרו את הבעיה שלכם ואז תקבלו נציג דובר עברית שינסה לסייע לכם

  1. אם עדיין לא הצלחתם, אנחנו ממליצים להמתין שבוע בלי לפתוח את המשתמש ואז לנסות לפתוח.
 
 
  1. במידה ועדיין לא הצלחתם יש קהילות אינסטגרם רבות בפייסבוק ומשם תוכלו למצוא אדם שיכול לפרוץ את המשתמש בתשלום, תוודאו שהתשלום מתבצע לאחר קבלת המשתמש.
 
 

אינסטגרם כרגע נמצאת תחת לחץ מטורף של פניות ולכן ייתכנו עיכובים רבים במענה, בשליחת קודים ותשובות, תהיו סובלניים.

מאחל לכם הרבה בהצלחה, מקווה שעזרתי.

עידן שמואל מייסד STRA ייעוץ פורץ דרך

מי אני ?

asia and lucyidan shmuel photo with dogs in the offic e

שלום, אני עידן שמואל מייסד המותג STRA

יועץ מוסמך ובעל תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי, יש לי ניסיון בניהול חברות בינלאומיות וחשיבה דיגיטלית מכוונת תוצאות.

הספקתי לא מעט בעולם העסקים, עשיתי תפקידי מפתח ענקיים הרמתי פעילויות בינלאומיות וניהלתי עשרות עובדים, אני לא בונה את הכוח שלי על הניסיון, אני בונה אותו על חשיבה פורצת דרך, על הבנה מעמיקה בעולמות הדיגיטלי, הכרת טכנולוגיות חדשות, ארגז כלים ענקי, השכלה מתאימה, חוזק מנטלי, למידה אינסופית ואמביציה להגיע למקומות הכי גבוהים!

הייתי מגדיר את עצמי כיועץ מודרני שבקיא בטכנולוגיות החדשות של המחר, מבין את השוק העסקי ומסוגל להמיר את החשיבה היצירתית לרווח כלכלי.

חזון החברה

עקבו אחרינו

אנשים שקראו את המאמר הזה אהבו גם את המאמרים הבאים
דיגיטל

נעילת משתמש אינסטגרם

נעילת משתמש אינסטגרם לאחרונה משתמשים רבים מדווחים על נעילת / חסימת המשתמש האישי או העסקי שלהם. אינסטגרם מבצעת אימותי משתמשים כדי לוודא שהמשתמשים אמיתיים מכיוון

כלים לעסקים

אסטרטגיית זנב ארוך

https://www.youtube.com/watch?v=qkl6OEMMFZ4&list=PLiJe9ArpwMgUMZyxVf3yDiaK9Vbuz5FHL&index=2 איך הגעתי למקום הראשון בחיפוש של גוגל תוך חודשיים?  אסטרטגיית זנב ארוך   היי, אני עידן שמואל מייסד מותג הייעוץ STRA – ייעוץ פורץ