חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחרונה משתמשים רבים מדווחים על נעילת / חסימת המשתמש האישי או העסקי שלהם בפלטפורמת האינסטגרם.
היום, אינסטגרם היא כלי עוצמתי לפרסום, שיווק ובניית מותג. היא חלק ממערך הכלים של Meta, והיא משקיעה רבות בשמירה על איכות הפלטפורמה על ידי מניעת גישה לבוטים.

אינסטגרם מבצעת אימות משתמשים כדי לוודא שהמשתמשים אמיתיים

יותר ויותר משתמשים מדווחים על נעילות בלתי מוסברות בעקבות שימוש בתוכנות צד שלישי כמו Instafollow, בוטים לאינסטגרם, או בגלל פעילות חשודה שנראית חריגה עבור המערכת.

 נעילות וחסימות משתמשי אינסטגרם יכולות לקרות גם על ידי ביצוע פעולות מורכבות באופן עצמאי או על ידי חברה לא מקצועית. בנוסף, גם ביצוע פעולות רבות בזמן קצר יכולות להוביל לחסימה.

לי קוראים עידן שמואל והמשתמש שלי ננעל בשנת 2019, הצלחתי אחרי מספר ימים לשחרר אותו. בזמן הזה נחשפתי לאנשים רבים מכל העולם, בעלי עסקים, חברה צעירים, משפיענים שנחסם להם המשתמש והבנתי שרבים מהם נמצאים במצוקה נפשית ועסקית שכן חלק גדול מהעולם שלהם נמצא ברשתות החברתיות.

יש לי תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי וניסיון מעשי בנושא, אני מתעסק בעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות והחלטתי שאני רוצה לתת יד ולסייע לאנשים שנמצאים במצוקה ללא תשלום.

שוחחתי עם עשרות אנשים שננעל להם המשתמש ונמצאים במצוקה. ראיתי מגוון סוגים של נעילות, חסימות ומחיקות חשבון, חסימה זמנית באינסטגרם או חסימות להרבה זמן, נעילות משתמשים, כאלה שקיבלו קוד שחזור לאינסטגרם וכאלה שלא קיבלו קוד שחזור לאינסטגרם. את חלקם הצלחנו לפתור במהירות וחלקם לקחו הרבה זמן.

לצערי אני לא יכול יותר לתת לכולם מענה עקב עומס הפניות.

לכן החלטתי לאגד את הידע שצברתי בנושא כדי שיעזור לכם לפתור את התקלה באינסטגרם.

*כל האמור בכתבה הוא בגדר המלצה בלבד, ואין התחייבות שיביא לפתרון התקלה.

10 דברים שניתן לעשות כדי לקבל בחזרה את המשתמש, אני ממליץ לעבוד לפי הרצף הבא:

בתור התחלה תנסו להתחבר מהמחשב השולחני, הרבה פעמים זה מתחבר ואז ניתן לשנות או להחליף סיסמא, בכל מקרה אם הצלחתם להתחבר מחקו את האפליקציה בסלולר ותתחברו מחדש והכל יעבוד תקין.
  1. מי שקיבל הודעת חסימה כלשהי ומחובר לסלולר אז לנסות לאמת דרך הסלולר, זוהי השיטה המועדפת, לא לנסות המון פעמים אם אתם לא מקבלים קוד לסלולר כי המשתמש ינעל.

    אם הקוד ששלחו לכם לא תקין, תנסו הפוך את המספרים (הם מחולקים לשני שלשות, תתחילו מהשלשה השנייה)
    לדוגמא: במקום 295 687 המספר הנכון הוא 295687, ראו תמונה להמחשה:

 

 

  1. אימות דרך המייל, בתקווה שהמייל שלכם תקין, יכול לקחת מעט זמן עד שאינסטגרם שולחת קוד אימות, לא לנסות המון פעמים על מנת להימנע מזיהוי תנועה חשודה בחשבון.
 
  1. אימות דרך חיבור לפייסבוק, במידה ודאגתם לכך מראש.

           אם לא חיברתם מראש, אל תנסו להתחבר דרך הפייסבוק כי ייתכן וימחק לכם המשתמש באינסטגרם.

  1. אם אתם מחוברים באחת הדרכים הרשומות ולא מקבלים קוד לא לנסות המון פעמים, אפשר לנסות דרך המחשב בחיבור רגיל ל – WIFI.
 
  1. אם עדיין לא קיבלת קוד, אפשר לנסות להתחבר מהמחשב דרך נקודת גישה אינטרנטית של הסלולאר.
 
  1. לא קיבלתם קוד או שאין לכם דרך להתחבר או שהמשתמש שלך נמחק מהאפליקציה צריכים לעשות את רצף הפעולות הבא:

  • לפתוח את האפליקציה ולנסות להתחבר, אם לא יתן לכם להתחבר, פשוט לסגור את האפלקיציה.
  • לא לפתוח את האפליקציה 48 שעות, ולאחר ההמתנה לפתוח את האפילקציה רגיל וסיכוי סביר שפשוט יכניס אתכם אוטמטית למשתמש, אחוזים גבוהים אמרו שעבד להם.

     *שימו לב שאם יש לכם עוד משתמש אסור לכם לפתוח אותו, האפליקציה חייבת להיסגר על המשתמש הישן שלכם ואז להמתין 48 שעות.

     *אנשים נוטים להיכנס באופן אינסטינקטיבי לאפליקציה ,לכן ממליץ לכם להזיז מיקום למקום שלא תפתחו את האפליקציה בטעות, אחרת תאלצו להמתין         48 שעות מההתחלה.

  1. המתנתם 48 שעות ועדיין לא נפתח לכם המשתמש, צריכים לפנות לאינסטגרם דרך מרכז העזרה של אינסטגרם ולבקש תמיכה, כמו לדוגמא: שינוי מייל.
    צריכים לפתוח מייל חדש, עדיף מותג עולמי ולא ישראלי לדוגמא: GMAIL

    ואז מבקשים מאינסטגרם לשנות את המייל והם שולחים לכם מייל בחזרה ומבקשים מכם לעשות תמונה עם שלט שבו תרשמו קוד שנותנים לכם + שם מלא באנגלית + שם משתמש באינסטגרם, צריכים להראות את הפרצוף ואת הידיים בתמונה כדי שיוכלו לזהות שזה אדם אמיתי.

         אני מצרף סרטון שמסביר איך לפתוח פנייה לאינסטגרם לגבי שינוי המייל.

 

  1. שלחתם להם בקשה לשינויי מייל ועדיין לא הסתדר יש עוד אפשרות:

    • אם אתם משתמש עסקי יש לכם אפשרות ליצור קשר עם נציג צ'אט אמיתי של מנהל המודעות של פייסבוק ואינסטגרם ולבקש ממנו עזרה בפתיחת החשבון – אינסטגרם עזרה.

             לכל משתמש עסקי באינסטגרם אוטומטי נפתח דף עסקי בפייסבוק.

            צריכים להיכנס לדף ולעשות מודעה בתשלום סמלי ליום אחד, נניח 20 ₪ [ברגע שתפתחו את המודעה שימו לב שלוקח לפייסבוק קצת זמן לאשר            את המודעה].

           ברגע שהמודעה מאושרת, עבר יום של פרסום והמודעה הסתיימה ניתן לבקש תמיכה מהצוות העסקי של פייסבוק.

     

  2. במידה ויש לכם חשבון עסקי בפייסבוק (ביזנס מנג'ר), באפשרותכם להיכנס לדומיין business.facebook.com  ולבחור באייקון סימן השאלה ("עזרה" או “help”) ואז ייפתח לכם שדה האפשרויות ליצור קשר עם התמיכה העסקית.
    לעיתים תיאלצו לבחור בסיבה "אחר" /  "other" על מנת לפתוח קריאה.

  3. חשוב לציין שלא לכל חשבון עסקי הפיצ'ר של יצירת קשר עם התמיכה קיים. במידה והפיצ'ר קיים, מומלץ לפנות בצ'אט מאשר לבקש שיחזרו אליכם במייל.

 

לוחצים בדף העסקי למעלה על מרכז המודעות – מסומן בתמונה באדום ואז לוחצים הצג תוצאות

לאחר מכן נפתח דף ולוחצים בו על מרכז העזרה של אינסטגרם:

זה מעביר לעזרה לעסקים, משם תלחצו על בקר במרכז העזרה לעסקים

ואז לחצו על התחל את העבודה, זה נמצא בקישור הזה:  https://www.facebook.com/business/help

ורק במידה ועשיתם מודעה והיא הסתיימה אתם תראו את הלחצן

תבחרו את המשתמש שלכם ותבחרו את הבעיה שלכם ואז תקבלו נציג דובר עברית שינסה לסייע לכם

פייסבוק עזרה

אם עדיין לא הצלחתם, אנחנו ממליצים להמתין שבוע בלי לפתוח את המשתמש ואז לנסות לפתוח.

אם עדיין לא הצלחתם מוזמנים להצטרף לקהילת הפייסבוק שלנו נפגעי אינסטגרם – שם תוכלו להתייעץ עם אנשים נוספים.

אם עדיין לא הצלחתם תפנו לצאט בוט שלנו והוא יפנה למקור מומלץ שיוכל לעזור לכם בתשלום https://wa.me/972524462199

מרכז העזרה של אינסטגרם נמצא כרגע תחת לחץ מטורף של פניות ולכן ייתכנו עיכובים רבים במענה, בשליחת קודים ותשובות, תהיו סבלניים.

מאחל לכם הרבה בהצלחה, מקווה שעזרתי.
ואם הצלחתם בזכות המדריך שלנו לפתוח את המשתמש ובא לכם שאעזור לכם עם שיווק באינסטגרם אז אשמח לסייע

עידן שמואל מייסד STRA ייעוץ פורץ דרך

קבלו משהו מגניב...

3 אוטומציות וואטסאפ שלא הכרתם

וישדרגו לכם את העסק 🎁 בחינם!

  1. שליחת הודעת וואטסאפ לכל שיחה שלא נענתה -חינם
  2. תזמון הודעות וואטסאפ – חינם
  3. חיוג בשיחה רגילה דרך אפליקציית וואטסאפ – חינם

האתר החדש שלנו בבנייה, סליחה על אי-הנוחות.

חלק מהדברים באתר עדיין לא מושלמים אבל תצפו להפתעות בהמשך :)

מחכים לכם!