Search
Close this search box.

נעילת משתמש אינסטגרם

לאחרונה משתמשים רבים מדווחים על נעילת / חסימת המשתמש האישי או העסקי שלהם.

אינסטגרם מבצעת אימות משתמשים כדי לוודא שהמשתמשים אמיתיים

הם עושים זאת מכיוון שהם רוצים לשמור על אמינות המשתמשים, זה התחיל לקראת הבחירות בארה"ב ונמשך עד עכשיו.

בדרך כלל ניעלות משתמשי אינסטגרם וחסימות משתמשי אינסטגרם קורת עקב תוכנת צד שלישי כמו אינסטאפולו או הפעלת בוטים לאינסטגרם לבד או ע"י חברה לא מקצועית או ע" ביצוע המון פעולות בזמן קצר.

לי קוראים עידן שמואל והמשתמש שלי ננעל בשנת 2019, הצלחתי אחרי מספר ימים לשחרר אותו. בזמן הזה נחשפתי לאנשים רבים מכל העולם, בעלי עסקים, חברה צעירים, משפיענים שנחסם להם המשתמש והבנתי שרבים מהם נמצאים במצוקה נפשית ועסקית שכן חלק גדול מהעולם שלהם נמצא ברשתות החברתיות.

יש לי תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי וניסיון מעשי בנושא, אני מתעסק בעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות והחלטתי שאני רוצה לתת יד ולסייע לאנשים שנמצאים במצוקה ללא תשלום.

שוחחתי עם עשרות אנשים שננעל להם המשתמש ונמצאים במצוקה, ראיתי מגוון סוגים של נעילות, חסימות ומחיקות חשבון, חסימה זמנית באינסטגרם או חסימות להרבה זמן, נעילות משתמשים, כאלה שקיבלו קוד שחזור אינסטגרם וכאלה שלא קיבלו קוד שחזור אינסטגרם. את חלקם הצלחנו לפתור במהירות וחלקם לקחו הרבה זמן.

לצערי אני לא יכול יותר לתת לכולם מענה עקב עומס הפניות.

לכן החלטתי לאגד את הידע שצברתי בנושא כדי שיעזור לכם לפתור את התקלה באינסטגרם.

*כל האמור בכתבה הוא בגדר המלצה בלבד, ואין התחייבות שיביא לפתרון התקלה.

10 דברים שניתן לעשות כדי לקבל בחזרה את המשתמש, אני ממליץ לעבוד לפי הרצף הבא:

דבר ראשון תנסו להתחבר מהמחשב השולחני, הרבה פעמים זה מתחבר ואז ניתן לשנות או להחליף סיסמא, בכל מקרה אם הצלחתם להתחבר מחקו את האפלקציה בסלולר ותתחברו מחדש והכל יעבוד תקין.

  1. מי שקיבל הודעת חסימה כלשהי ומחובר לסלולר אז לנסות לאמת דרך הסלולר, זוהי השיטה המועדפת, לא לנסות המון פעמים אם אתם לא מקבלים קוד לסלולר כי המשתמש ינעל.

אם הקוד ששלחו לכם לא תקין, תנסו הפוך את המספרים (הם מחולקים לשני שלשות, תתחילו מהשלשה השנייה)

לדוגמא: במקום 295 687 המספר הנכון הוא 295687, ראו תמונה להמחשה:

  1. אימות דרך המייל בתקווה שהמייל שלכם תקין, יכול לקחת מעט זמן עד שאינסטגרם שולחת קוד אימות, לא לנסות המון פעמים.
 
  1. אימות דרך חיבור לפייסבוק, במידה ודאגתם לכך מראש.

           אם לא חיברתם מראש, אל תנסו להתחבר דרך הפייסבוק כי ייתכן וימחק לכם המשתמש באינסטגרם.

  1. אם אתם מחוברים באחת הדרכים הרשומות ולא מקבלים קוד לא לנסות המון פעמים, אפשר לנסות דרך המחשב בחיבור רגיל ל WIFI.
 
  1. אם עדיין לא קיבלת קוד, אפשר לנסות להתחבר מהמחשב דרך נקודת גישה אינטרנטית של הסלולאר.
 
  1. לא קיבלתם קוד או שאין לכם דרך להתחבר או שהמשתמש שלך נמחק מהאפליקציה צריכים לעשות את רצף הפעולות הבא:

לפתוח את האפליקציה ולנסות להתחבר, אם לא יתן לכם להתחבר, פשוט לסגור את האפלקיציה.

לא לפתוח את האפליקציה 48 שעות, ולאחר ההמתנה לפתוח את האפילקציה רגיל וסיכוי סביר שפשוט יכניס אתכם אוטמטית למשתמש, אחוזים גבוהים אמרו שעבד להם.

*שימו לב שאם יש לכם עוד משתמש אסור לכם לפתוח אותו, האפליקציה חייבת להיסגר על המשתמש הישן שלכם ואז להמתין 48 שעות.

*אנשים נוטים להיכנס באופן אינסטינקטיבי לאפליקציה ,לכן ממליץ לכם להזיז מיקום למקום שלא תפתחו את האפליקציה בטעות, אחרת תאלצו להמתין 48 שעות מההתחלה.

  1. המתנתם 48 שעות ועדיין לא נפתח לכם המשתמש, צריכים לפנות לאינסטגרם דרך מרכז העזרה של אינסטגרם ולבקש תמיכה, כמו לדוגמא: שינוי מייל.

צרכים לפתוח מייל חדש, עדיף מותג עולמי ולא ישראלי לדוגמא GMAIL

ואז מבקשים מאינסטגרם לשנות את המייל והם שולחים לכם מייל בחזרה ומבקשים מכם לעשות תמונה עם שלט שבו תרשמו קוד שנותנים לכם + שם מלא באנגלית + שם משתמש באינסטגרם, צריכים להראות את הפרצוף ואת הידיים בתמונה כדי שיוכלו לזהות שזה אדם אמיתי.

אני מצרף סרטון שמסביר איך לפתוח פנייה לאינסטגרם לגבי שינוי המייל.

 

  1. שלחתם להם בקשה לשינויי מייל ועדיין לא הסתדר יש עוד אפשרות

אם אתם משתמש עסקי יש לכם אפשרות ליצור קשר עם נציג צ'אט אמיתי של מנהל המודעות של פייסבוק ואינסטגרם ולבקש ממנו עזרה בפתיחת החשבון – אינסטגרם עזרה

לכל משתמש עסקי באינסטגרם אוטמטי נפתח דף עסקי בפייסבוק

צריכים להיכנס לדף ולעשות מודעה בתשלום סמלי ליום אחד, נניח 20 ₪ [ברגע שתפתחו את המודעה שימו לב שלוקח לפייסבוק קצת זמן לאשר את המודעה]

ברגע שהמודעה מאושרת, עבר יום של פרסום והמודעה הסתיימה ניתן לבקש תמיכה.

לוחצים בדף העסקי למעלה על מרכז המודעות מסומן בתמונה באדום ואז לוחצים הצג תוצאות

לאחר מכן נפתח דף ולוחצים בו על מרכז העזרה של אינסטגרם:

זה מעביר לעזרה לעסקים, משם תלחצו על בקר במרכז העזרה לעסקים

ואז לחצו על התחל את העבודה, זה נמצא בקישור הזה:  https://www.facebook.com/business/help

ורק במידה ועשיתם מודעה והיא הסתיימה אתם תראו את הלחצן

תבחרו את המשתמש שלכם ותבחרו את הבעיה שלכם ואז תקבלו נציג דובר עברית שינסה לסייע לכם

פייסבוק עזרה

  1. אם עדיין לא הצלחתם, אנחנו ממליצים להמתין שבוע בלי לפתוח את המשתמש ואז לנסות לפתוח.
 
  

אם עדיין לא הצלחתם מוזמנים להצטרף לקהילת הפייסבוק שלנו נפגעי אינסטגרם – שם תוכלו להתייעץ עם אנשים נוספים.

אם עדיין לא הצלחתם תפנו לצאט בוט שלנו והוא יפנה למקור מומלץ שיוכל לעזור לכם בתשלום

https://wa.me/972524462199

מרכז העזרה של אינסטגרם נמצא כרגע תחת לחץ מטורף של פניות ולכן ייתכנו עיכובים רבים במענה, בשליחת קודים ותשובות, תהיו סובלניים.

מאחל לכם הרבה בהצלחה, מקווה שעזרתי.
ואם הצלחתם בזכות המדריך שלנו לפתוח את המשתמש ובא לכם שאעזור לכם עם שיווק באינסטגרם אז אשמח לסייע

עידן שמואל מייסד STRA ייעוץ פורץ דרך

קבלו משהו מגניב...

3 אוטומציות וואטסאפ שלא הכרתם

וישדרגו לכם את העסק 🎁 בחינם!

  1. שליחת הודעת וואטסאפ לכל שיחה שלא נענתה -חינם
  2. תזמון הודעות וואטסאפ – חינם
  3. חיוג בשיחה רגילה דרך אפליקציית וואטסאפ – חינם

האתר החדש שלנו בבנייה, סליחה על אי-הנוחות.

חלק מהדברים באתר עדיין לא מושלמים אבל תצפו להפתעות בהמשך :)

מחכים לכם!