קלאב האוס

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email

קלאב האוס

קלאב האוס היא הרשת החברתית המדוברת ביותר בתקופה האחרונה, ולא לחינם, היא מביאה איתה משהו חדש ומרענן שמזיז קצת הצידה את כל העולם השיטחי שאנחנו מכירים מהרשתות החברתיות.

הפלטפורמה עלתה לאוויר באפריל 2020 ומאז התקדמה במספר גירסאות בטא סגורות עד שנפתחה לקהל הרחב, ההתקדמות האיטית יחסית עזרה מאוד בבניית אפלקציה שימושית, נוחה ומיוחדת.

בגדול קלאב האוס משנה את כל מה שידענו והכרנו עד היום על רשתות חברתיות, יופי = החוצה, דיבור = שולט!

מאז הנפקת קלאבהאוס היא מניה בטוחה עם משקיעים מפורסמים כמו קווין הארט, מארק צוקרברג, אופרה ווינפרי ואילון מאסק

 

אז קודם כל, בואו נבין בכלל מה זה קלאב האוס?

clubhouse היא רשת חברתית שבה לא רואים אחד את השני, אלא רק מקשיבים וזה מה שעושה אותה מיוחדת ומעניינת.

אין בה פוסטים, תמונות וסטוריז, היא מבוססת אך ורק על חדרי צ'אט קוליים, ברגע שהם נסגרים, הם לא נשמרים בשום מקום ואין שום דרך להחזיר אותם.
משמע לא מספיק לעבוד על הקוביות בבטן או על הישבן המוצק, צרכים לתת ערך ורק מי שנותן באמת תוכן איכותי ומקצועי יצליח להרוויח את העוקבים שלו וקבל את הבמה.

 

איך קלאבהאוס רשת חברתית עובדת?

אנשים שרוצים לדבר עם אנשים אחרים, בין אם הם צריכים עזרה או שהם סתם רוצים לדבר על נושאים מסוימים, פותחים חדר וקוראים לחדר בשם (עדיף שם מעניין כדי שאנשים ירצו להיכנס אליו).

מי שפתח את החדר הזה הוא היחידה שמדבר והשאר מקשיבים, אבל ישנה אופציה לפתוח את האפשרות שכולם ידברו ויוכלו להגיב מה שיוצר שיח מעניין.

ככה ניראה החדר מבפנים:
שימו לב שיש אפשרות של יד כדי להצביע ולבקש את רשות הדיבור.

יש את לחצן הפלוס כדי להוסיף עוד אנשים שאולי יתעניינו בחדר [ניתן להזמין רק אנשים שעוקבים אחריכם].

 

חדר בקלאבהאוס
חדר בקלאבהאוס

 

ייחודיות והשוני של הרשת החברתית קלאב האוס

כמו שכתבנו בהתחלה, האפליקציה מבוססת אך ורק על שמע, לאף אחד אין אפשרות לראות אף אחד אחר, ככה שכל עניין התמונות, ומה חושבים על איך שאנחנו נראים, לא קיים באפליקציה הזו, נטו היכולת שלכם לדבר ולשבות את הקהל, הידע המקצועי שלכם, הניסיון והיכולות הוורבליות שלכם הם הכל כאן.

 

הגדרות: התראות, תדירות, תחומי עניין וחיבור למערכות

ניתן לעקוב אחרי אנשים שמעניינים אותך ולהפעיל התראות עבור הפעילות שלהם (כמו כפתור הפעמון ביוטיוב). וכך אתה מקבל התראות בכל פעם שהם פותחים חדר או לוקחים חלק מחדר.

בנוסף כשמתחברים לאפליקציה יש אפשרות לבחור את תחומי העניין שלך והאפליקציה תמצא לך חדרים שכנראה אתה תאהב ותקבל התראה כשנפתח חדר שמתאים לך.

 

כניסה לקלאב האוס

אז לגבי הסטנדרטים של קלאבהאוס, האפליקציה קיימת כרגע רק למשתמשי ios [אייפון] ניתן להיכנס אליה רק אם יש באפליקציה מישהו שאתה מכיר והוא מאשר אותך, כלומר שאם רוצים להתחבר לקלאבהאוס צרכים להכיר מישהו שכבר בתוך האפליקציה, ולכל מי שכבר נמצא באפליקציה יש אפשרות להזמין 2 חברים.
או כמו שפארוקי מהבורר אומר: "תמצא לי מישהו שימצא לך מישהו שיארגן לך מישהו, 3 מישהו"

 

הכנו לכם סרטון קצר איך לפתוח את המשתמש כדי שלא תסתבכו – אנחנו כבר במקום הראשון ביוטיוב ובגוגל (:

 

המשתמשים באפליקציה

באפליקציה יש הרבה יוצרי תוכן כגון אלדר חממי, אלון גרעיני, אשלי וקסמן בקשי וגם הרבה מרצים בנושאים שונים אבל יש גם אנשים שהם לא מפורסמים או מוכרים בציבור והם מפתיעים עם תוכן איכותי ומעניין, שלא לדבר על התותחים הכבדים: מארק צוקרברג ואילון מאסק

כמובן שמלבדם יש גם אנשים כמוני וכמוך שבאים ללמוד ולפתח את תחומי העניין שלהם דרך האפלקציה.

 

דעתנו על הפלטפורמה

קלאב האוס היא רשת חברתית מצוינת וכנראה תהיה הדבר הבא בעולמות הרשתות החברתיות, העובדה שאין יחס מיוחד למראה שלך תגרום להרבה אנשים לאהוב אותה ולהשתמש בה, הכל בפלטפורמה הוא כאן ועכשיו ואם אתה מפספס אין לך דרך לקבל את מה שפספסת בחזרה, זה הופך את הקונספט לגאוני ומושך אותך לרצות עוד ועוד ממנו.

 

הזמנת חברים קלאבהאוס
הזמנת חברים קלאבהאוס

 

 

להורדת האפליקציה דרך החנות של apple- לחצו כאן!

נכתב ע"י עידן שמואל בעל תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי

ובעזרת אופיר רוסו, עורך וידיאו ותמונות
תודה

לוגו סטרא לימודים תוכן לעסקים

מאגר הידע של STRA

מהווה חלק מאסטרטגיית תוכן רב ערוצי של המותג – נסביר בקצרה על הנושא…

עידן שמואל מייסד החברה בעל תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי וניסיון בתפקידי מנכ"ל בחברות בינלאומיות

עידן שמואל מייסד STRA ייעוץ פורץ דרך

מייצר לנו תכנים שווים ביותר, מלאי ערך להתפתחות עסקית איכותית
את התכנים אנחנו מפרסמים בכל ערוציה המדיה שלנו ובקהילה העסקית שפיתחנו להקת העסקים
סה"כ מעל 12 פלטפורמות שונות

בזכות התוכן האיכותי אנשים שלא הכירו אותנו נחשפים אל התכנים שלנו וחלקם מתחילים להתעניין במותג.
משלב ההתעניינות הם עוקבים אחרינו ובונים את רמת האמון במותג.

לאחר מכן יוצרים קשר

אנחנו משוחחים, אם יש לנו באמת ערך להעניק להם אז אנחנו משתפים פעולה

לאחר מספר מפגשים, הם מבינים את הערך המטורף שלנו וחלקם הופכים להיות שגרירים שלנו, עוזרים לנו להפיץ את הידע והרצון לעזור לעוד אנשים, וכל אחד יכול לעשות את זה בערוץ שהכי נוח לו, כי אנחנו מספקים שירות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות

הכי חשוב, את הכל אנחנו עושים באהבה  ובצרון אמיתי לעזור לעסקים

תשאירו פרטים וננסה לשתף פעולה (:

חברים שאהבו את המאמר הזה התעניינו גם במאמרים הבאים