7 דרכים לקדם את עצמך בעולם הדיגיטלי

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email

7 דרכים לקידום דיגיטלי של העסק שלכם!

לכל פלטורמה כמעט, יש אפשרות לקידום אורגני (קידום בחינם) או לקידום ממומן (קידום בתשלום). בדרך כלל קידום אורגני מוביל לתוצאות שנשארות לאורך זמן. הוא הרבה יותר קשה מאשר קידום ממומן, שנותן תוצאות נקודתיות לאותו הרגע. בכתבה הזאת נזכיר 7 דרכים לקידום מבחינה אורגנית ומבחינה ממומנת ותקבלו גם טיפ איכותי עבור כל פלטפורמה. בואו נתחיל…

1. קידום דיגיטלי בפייסבוק

קידום אורגני- לעלות מידע בעל תוכן שיוביל אנשים להתעניין במוצר/שירות שלכם, ומשם אולי להפוך אותם ללקוחות. שימו לב שקידום אורגני בדף עסקי הוא מאוד קשה, ובערך 2% מהעוקבים בדף יחשפו אליו.

קידום ממומן- ניתן להכין מודעות בתשלום שיובילו מתעניינים לביצוע פעולה. ההצלחה של מודעה ממומנת היא קודם כל בחירת קהל מטרה מדויק למוצר.

הטיפ של STRA

לא משנה במה אתם מתעסקים, כנראה שיש קבוצות/קהילות בפייסבוק למוצר הזה. אם תוכלו להעלות לשם כתבות בעלות ערך, תוכלו להביא משם מתעניינים, שאולי יהפכו ללקוחות ולהגדיל משמעותית את החשיפה שלכם.

מלבד זאת מומלץ להזמין אנשים לעשות לייק לדף שלכם באמצעות הודעת מסנג'ר.

2. קידום דיגיטלי באינסטגרם

קידום אורגני- להעלות תכנים בעלי ערך לדף שלכם. יכול להוביל למתעניינים חדשים ומשם ללקוחות. אחד הדברים הכי חזקים להשגת עוד עוקבים הוא שיתופי פעולה, לדוגמא אתם מפרסמים מישהו בסטורי שלכם והוא מפרסם אתכם.

קידום ממומן- ניתן להכין מודעות בתשלום שיובילו מתעניינים לביצוע פעולה. המודעות בסטורי עובדות מאוד חזק וגם פרסום באמצעות משפיענים, שיעלו פרסום למוצר שלכם.

הטיפ של STRA

קבוצות פרגון באינסטגרם הן דבר נפוץ ומקובל. מתאגדים מספר אנשים כקבוצת וואטסאפ, כל אחד מעלה את הפוסט שלו והיתר מפרגנים לו בתגובות ולייקים, בתמורה הוא מפרגן להם.

מעוניינם להצטרף לקבוצה מדהימה כזאת? שלחו הודעה לווטסאפ שלנו והבוט כבר יצרף אתכם- 0559985962

 

3. קידום דיגיטלי בלינקדאין

קידום אורגני- להעלות תכנים בעלי ערך שיעזרו לבעלי עסקים, להגדיל את החשיפה ולהפוך בעלי עסקים אחרים ללקוחות. אם יש לכם דף עסקי, כל חודש ניתן לשלוח ל-100 משתתפים בקשה מיוחדת לעשות לייק לדף.

קידום ממומן- אפשר לעשות באמצעות מודעות, אך מומלץ יותר לעשות באמצעות הודעה אישית לאנשים שסימנתם כפוטנציאלים לשיתוף פעולה איכותי איתכם, כנראה שלא תצליחו להגיע אליהם בלי לשלם עבור ההודעה ללינקאדין.

הטיפ של STRA

רוב הקבוצות הן באנגלית כמו כל ההתנהלות בפלטפורמה. ניתן באמצעות חומר איכותי ובעל ערך להיתפס כאוטריטה אמיתית בתחום ולקצר את הדרך לבכירים במשק.

4.  גוגל לעסק שלי

קידום אורגני- לא הרבה מתייחסים לפלטפורמה הזו, אבל היא מאוד חשובה ועניינית, כי היא מהווה את כרטיס הביקור לעסק. בנוסף היא גם מראה את חוות הדעת והדירוג של האנשים.

קידום ממומן- בישראל התחום פחות חזק אך בארה"ב גוגל מי ביזנס היא פלטפורמת חיפוש העסקים המועדפת. ניתן לפרסם בתשלום כדי לבלוט בחיפוש של גוגל מפות, למרות שיש חלופות לא פחות טובות בישראל כמו פרסום בוויז או באיזי.

הטיפ של STRA

מכיוון שהנושא עדיין בתולי בישראל, מבחינתנו זאת הזדמנות טובה להתבלט. תדאגו להרבה ביקורות מלקוחות ותוכלו לבלוט בצורה משמעותית מעל המתחרים. ניתן להוסיף גם סמל של וי קטן לפני השם וככה תבלטו אפילו יותר.

קידום דיגיטלי- גוגל מיי ביזנס

5. רשת החיפוש של גוגל

קידום אורגני- קדמו את דף הנחיתה או האתר שלכם ע"י הענקת ערך אמיתי ללקוחות. ככל שיותר אנשים יכנסו לעמוד, גוגל יבין שהעמוד יותר מעניין וידאג לקדם אותו במנוע החיפוש. החוכמה היא להגיע לדף הראשון, עדיף אפילו למקום הראשון או השני בדף הראשון, ככה אתם תבלטו בצורה משמעותית אבל זה לא קל בכלל.

קידום ממומן- אפשר לקדם את הדף שלכם ברשת החיפוש של גוגל, כדי להופיע לפני כל הדפים בקידום האורגני. התשלום נעשה לפי ביטוי או מילת מפתח, ובהתאם לכמות החיפושים והתחרות על המילה.

הטיפ של STRA

נסו להתמקד במילות חיפוש קטנות ונישתיות יותר כדי להגיע לקהל מטרה ממוקד ובעלות זולה יותר לליד. מוזמנים להציץ על הכתבה באתר שלי בנוגע לאסטרטגיית זנב ארוך- לחצו כאן!

 

6. הרצאות וואבנרים

קידום אורגני- לרוב מי שעושה הרצאות או וואבנרים ויש לו צופים/ מאזינים, לרוב נתפס כמקצוען בתחומו. נסו להציע את שירותיכם בחינם למתחמים שמאגדים עסקים, ומנסים לתת להם ערך מוסף, הם ידאגו להביא את הקהל ואתם את הידע.

קידום ממומן- אם הצלחתם לצלם הרצאה טובה מן הראוי שתעלו אותה ליוטיוב. לפעמים פרסום קטע בתשלום נמוך מאוד, בלי לנסות למכור שום דבר, יראה בעייני הצופה בעל ערך ועניין, ואולי תרוויח לקוח שמתלהב מהיכולות שלכם.

הטיפ של STRA

צילום מקצועי בהרצאה תמיד נותן הרגשה של איכות ורמה גבוהה, נסו לשמור על כך ולאחר מכן לערוך את הצילום, כך שיצא לכם המון חומר איכותי שתוכלי לפרסם. מוזמנים להציץ בדפים שלי ולראות איך עושים את זה.

7. קידום דיגיטלי בוואטסאפ

קידום אורגני- בנו קבוצת עניין. פרסמו בה את הערך שלכם ונסו להכניס לשם כמה שיותר אנשים שמעוניינים לצרוך את הידע. האנשים האלה עם הזמן יכולים להיות הלקוחות הכי טובים שלכם.

קידום ממומן- בוטים ותהליכי אוטומציה כיום הם נחלת הכלל, וניתן להרכיב בוט כזה שיעשה בשבילכם המון עבודה. יפיץ אתכם בקבוצות השונות ויפעל כמערך שיווקי שלם.

הטיפ של STRA

עברו לוואטספ עסקי וחקרו את הכלי. הוסיפו את הפרטים שלכם ותמונות. צרו קטלוג מוצרים וקיצורי דרך לתשובות שאנשים שואלים אתכם הרבה, כדי לחסוך זמן ולהיתפס כמקצועיים.
ניתן גם להוסיף צאט בוט שיענה במקומכם בוואטסאפ, יכול לשדרג משמעותית את השירות והמכירות, למאמר המלא לחצו כאן

 

מקווה שאהבתם את הכתבה וגם למדתם משהו חדש. כמובן שכל אחת מהדרכים היא עולם ומלואו, ולפני שהייתי ממליץ לכם להתחיל להשקיע בהן זמן וכסף, נסו להבין אם הן משרתות את מטרת העל שלכם. אם הן תואמת את האסטרטגיה שלכם לכו על זה!

לבניית אסטרטגיה מנצחת לחצו כאן

לוגו סטרא לימודים תוכן לעסקים

מאגר הידע של STRA

מהווה חלק מאסטרטגיית תוכן רב ערוצי של המותג – נסביר בקצרה על הנושא…

עידן שמואל מייסד החברה בעל תואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי וניסיון בתפקידי מנכ"ל בחברות בינלאומיות

עידן שמואל מייסד STRA ייעוץ פורץ דרך

מייצר לנו תכנים שווים ביותר, מלאי ערך להתפתחות עסקית איכותית
את התכנים אנחנו מפרסמים בכל ערוציה המדיה שלנו ובקהילה העסקית שפיתחנו להקת העסקים
סה"כ מעל 12 פלטפורמות שונות

בזכות התוכן האיכותי אנשים שלא הכירו אותנו נחשפים אל התכנים שלנו וחלקם מתחילים להתעניין במותג.
משלב ההתעניינות הם עוקבים אחרינו ובונים את רמת האמון במותג.

לאחר מכן יוצרים קשר

אנחנו משוחחים, אם יש לנו באמת ערך להעניק להם אז אנחנו משתפים פעולה

לאחר מספר מפגשים, הם מבינים את הערך המטורף שלנו וחלקם הופכים להיות שגרירים שלנו, עוזרים לנו להפיץ את הידע והרצון לעזור לעוד אנשים, וכל אחד יכול לעשות את זה בערוץ שהכי נוח לו, כי אנחנו מספקים שירות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות

הכי חשוב, את הכל אנחנו עושים באהבה  ובצרון אמיתי לעזור לעסקים

תשאירו פרטים וננסה לשתף פעולה (:

חברים שאהבו את המאמר הזה התעניינו גם במאמרים הבאים