חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

7 דרכים לקדם את עצמכם בדיגיטל

לכל פלטורמה כמעט, יש אפשרות לקידום אורגני (קידום בחינם) או לקידום ממומן (קידום בתשלום). בדרך כלל קידום אורגני מוביל לתוצאות שנשארות לאורך זמן. הוא הרבה יותר קשה מאשר קידום ממומן, שנותן תוצאות נקודתיות לאותו הרגע. בכתבה הזאת נזכיר 7 דרכים לקידום מבחינה אורגנית ומבחינה ממומנת ותקבלו גם טיפ איכותי עבור כל פלטפורמה. בואו נתחיל…

1. פייסבוק

קידום אורגני- לעלות מידע בעל תוכן שיוביל אנשים להתעניין במוצר/שירות שלכם, ומשם אולי להפוך אותם ללקוחות. שימו לב שקידום אורגני בדף עסקי הוא מאוד קשה, ובערך 2% מהעוקבים בדף יחשפו אליו.

קידום ממומן- ניתן להכין מודעות בתשלום שיובילו מתעניינים לביצוע פעולה. ההצלחה של מודעה ממומנת היא קודם כל בחירת קהל מטרה מדויק למוצר.

הטיפ של STRA 

לא משנה במה אתם מתעסקים, כנראה שיש קבוצות/קהילות בפייסבוק למוצר הזה. אם תוכלו להעלות לשם כתבות בעלות ערך, תוכלו להביא משם מתעניינים, שאולי יהפכו ללקוחות ולהגדיל משמעותית את החשיפה שלכם.

מלבד זאת מומלץ להזמין אנשים לעשות לייק לדף שלכם באמצעות הודעת מסנג'ר.

2. אינסטגרם

קידום אורגני- להעלות תכנים בעלי ערך לדף שלכם. יכול להוביל למתעניינים חדשים ומשם ללקוחות. אחד הדברים הכי חזקים להשגת עוד עוקבים הוא שיתופי פעולה, לדוגמא אתם מפרסמים מישהו בסטורי שלכם והוא מפרסם אתכם.

קידום ממומן- ניתן להכין מודעות בתשלום שיובילו מתעניינים לביצוע פעולה. המודעות בסטורי עובדות מאוד חזק וגם פרסום באמצעות משפיענים, שיעלו פרסום למוצר שלכם.

הטיפ של STRA 

קבוצות פרגון באינסטגרם הן דבר נפוץ ומקובל. מתאגדים מספר אנשים כקבוצת וואטסאפ, כל אחד מעלה את הפוסט שלו והיתר מפרגנים לו בתגובות ולייקים, בתמורה הוא מפרגן להם.

מעוניינם להצטרף לקבוצה מדהימה כזאת? שלחו הודעה לווטסאפ שלנו והבוט כבר יצרף אתכם- 0559985962

3. לינקדאין

קידום אורגני- להעלות תכנים בעלי ערך שיעזרו לבעלי עסקים, להגדיל את החשיפה ולהפוך בעלי עסקים אחרים ללקוחות. אם יש לכם דף עסקי, כל חודש ניתן לשלוח ל-100 משתתפים בקשה מיוחדת לעשות לייק לדף.

קידום ממומן- אפשר לעשות באמצעות מודעות, אך מומלץ יותר לעשות באמצעות הודעה אישית לאנשים שסימנתם כפוטנציאלים לשיתוף פעולה איכותי איתכם, כנראה שלא תצליחו להגיע אליהם בלי לשלם עבור ההודעה ללינקאדין.

הטיפ של STRA 

רוב הקבוצות הן באנגלית כמו כל ההתנהלות בפלטפורמה. ניתן באמצעות חומר איכותי ובעל ערך להיתפס כאוטריטה אמיתית בתחום ולקצר את הדרך לבכירים במשק.

4. גוגל לעסק שלי

קידום אורגני- לא הרבה מתייחסים לפלטפורמה הזו, אבל היא מאוד חשובה ועניינית, כי היא מהווה את כרטיס הביקור לעסק. בנוסף היא גם מראה את חוות הדעת והדירוג של האנשים.

קידום ממומן- בישראל התחום פחות חזק אך בארה"ב גוגל מי ביזנס היא פלטפורמת חיפוש העסקים המועדפת. ניתן לפרסם בתשלום כדי לבלוט בחיפוש של גוגל מפות, למרות שיש חלופות לא פחות טובות בישראל כמו פרסום בוויז או באיזי.

הטיפ של STRA

מכיוון שהנושא עדיין בתולי בישראל, מבחינתנו זאת הזדמנות טובה להתבלט. תדאגו להרבה ביקורות מלקוחות ותוכלו לבלוט בצורה משמעותית מעל המתחרים. ניתן להוסיף גם סמל של וי קטן לפני השם וככה תבלטו אפילו יותר.