מתן הרשאות וגישה לניהול פייסבוק
מתן הרשאות וגישה לניהול פייסבוק מלא הוא תהליך חשוב שצריך להיעשות בצורה נכונה ומדויקת. פייסבוק היא אחת הפלטפורמות החשובות ביותר לניהול ושיווק עסקי בעידן הדיגיטלי. כדי לנהל ביעילות את הנוכחות שלכם בפייסבוק, יש צורך לתת גישה למשתמשים הרלוונטיים האחראים על שיווק העסק שלכם בצורה מסודרת.
לא פעם נתקלנו בחברות שיווק או פרילנסרים שפותחים נכסים ללקוחות ובסוף ההתקשרות לא מוכנים לתת להם את הנכס, או כאלה שלא מבצעים את ההעברה בצורה תקינה ומסבכים את הלקוחות, לכן החלטנו לעשות לזה סוף ולהכין לכם מדריך מקצועי ופרקטי בדיוק איך נכון לתת גישה לנכסי החברה שלכם, ככה שתבטיחו שכל הנכסים והמידע שנצבר ישארו שלכם גם בתום ההתקשרות.
התהליך כולל הרשאות גישה לדף העסקי ולמנהל המודעות. כך השיווק הדיגיטלי יעשה על ידי חברת השיווק שלכם. כדי לאפשר ניהול יעיל של הפייסבוק, צריך לתת גישה למשתמשים המתאימים עם הרשאות מנהל.
שתפו את המדריך עם מי שאתם רוצים:
גישת מנהל לדף הפייסבוק העסקי
1. מוסיפים לרשימת החברים את מי שרוצים לתת לו גישה לדף העסקי, למשל אנחנו זה STRA Strategy
2. כנסו לדף העסקי שלכם בפייסבוק, ולחצו על "הגדרות". אם אתם בגרסה החדשה של ניהול העמודים בפייסבוק, חפשו את הלחצן "כלים" בתוך העמוד עצמו.
לאחר שנכנסתם להגדרות, לחצו על "תפקידים בדף". ניגשים לאזור > "הקצה/הקצי תפקיד חדש בדף" > הכניסו את המשתמש שאתם רוצים לתת לו דוגמא, למשל "STRA Strategy" ובחרו בתפקיד "מנהל" במקום "עורך". לחצו על "הוסף" כדי לסיים את ההגדרה.
3. לאחר שהוספתם את המשתמש לניהול הדף, שלחו לאיש השיווק שלכם הודעה שהוספתם אותו לניהול הדף כדי שיוכל לאשר מהצד שלו.
גישת מנהל המודעות של פייסבוק
ניהול יעיל של קמפיינים בפייסבוק מחייב גישה מלאה למנהל המודעות. אם עדיין אין לכם חשבון מודעות, צריך לפתוח חשבון מודעות ואז לבצע את שלב ההוספה.
אם כבר קיים חשבון מודעות אז פעלו לפי השלבים הבאים:
1. היכנסו לחשבון המודעות בקישור הבא: https://www.facebook.com/ads/manager/account_settings/information
2. לחצו על "הוסף אנשים" והכניסו את המשתמש שאתם רוצים לתת לו גישה, למשל "STRA Strategy". שנו את התפקיד ל – "מנהל חשבון המודעות" כדי להבטיח גישה מלאה לניהול הקמפיינים והתקציבים.
גישת מנהל לחשבון הביזנס העסקי
ניהול החשבון העסקי בפייסבוק כולל גישה למגוון נכסים דיגיטליים כמו דפים, חשבונות מודעות, קטלוגים, פיקסלים ועוד. כדי להעניק גישה נבצע את הפעולות הבאות:
1. נכנסים לקישור הבא: https://business.facebook.com/settings/people
2. לוחצים הוסף
3. בחרו באפשרות ״גישת מנהל״
4. הכניסו את כתובת המייל של מי שאתם נותנים לו גישה, במקרה שלנו זה: office@stra.co.il
5. לוחצים על הבא
בשלב זה, תצטרכו לסמן את כל הנכסים העסקיים החשובים ולתת גישה לכולם. עוברים שורה שורה, מסמנים את הנכס ובוחרים ב״רמת גישה מלאה״, הנושאים שצריכים לתת להם דגש:
- דפים
- חשבון מודעות
- קטלוגים
- פיקסלים
- חשבונות אינסטגרם
- חשבונות וואטסאפ
לאחר שסימנתם את כל הנכסים, לחצו על "שלח הזמנה" כדי להשלים את התהליך.
ככה זה נראה:
מתן גישת שותף עסקי
כדי לתת גישה לשותף עסקי, יש לבצע את הפעולות הבאות:
1. היכנסו לקישור הבא: https://business.facebook.com/settings/partners/
2. לוחצים הוסף
3. מכניסים את המספר המזהה של השותף, שלנו למשל זה: 888139121654452
כמו בגישה לחשבון הביזנס, גם כאן תצטרכו לסמן גישה מלאה לכל הנכסים הרלוונטיים. עוברים שורה שורה, מסמנים את הנכס ובוחרים ״ברמת גישה מלאה״, הנושאים שצריכים לתת להם דגש:
- דפים
- חשבון מודעות
- קטלוגים
- פיקסלים
- חשבונות אינסטגרם
- חשבונות וואטסאפ
לאחר שסיימתם לסמן את כל הנכסים, לחצו על "שלח הזמנה" כדי לתת לשותף העסקי גישה לניהול הנכסים שלכם.
ככה זה נראה:
מתן הרשאות וגישה לניהול פייסבוק מלא הוא תהליך שמבטיח ניהול נכון ואפקטיבי של הנכסים הדיגיטליים שלכם. התהליך כולל מספר שלבים פשוטים ומתחיל בהוספת משתמשים לניהול הדף העסקי, דרך מתן גישה למנהל המודעות ועד להוספת שותפים עסקיים עם גישה לנכסים השונים.
חשוב שתבצעו את השלבים בצורה מסודרת ומדויקת כך תבטיחו עבודה מסודרת עם גישה מלאה לנכסים שלכם.
לעוד מידע ומדריכים, בקרו אותנו במאגר הידע
תמיד שמחים לתרום מהידע שלנו 🙂
צוות STRA